Mommybloggerstopic #2

Nee sorry ik vroeg erom. Heel stom en niet bij nagedacht. Heb mijn reactie daarom verwijderd

@Nimbus2000

4 likes

De brief van Annic is onderweg hoor

2 likes

Nouja van haar advocaat bedoel je :upside_down_face:

2 likes

Waar baalde je meer van? :grin:

4 likes

Denk het wel, ze hebben het namelijk eerder over influencers en kinderarbeid gehad. Daarnaast, als mensen ze tippen en Boos wil er mee bezig, waarom zou jij er tegen zijn?

Ze zijn bij verschillende soorten bedrijven, dus ook bij youtubers, langs geweest (Denzel bv) die gewoon debiel deed.

3 likes

Doelgroep van boos is toch niet bezig met zwanger worden? Althans, voor mijn gevoel is de doelgroep een stuk jonger.

4 likes

Mijn vriendinnen en ik (tussen 25 en 33) kijken het ook

2 likes

Ah oké, ik heb een enkeling gekeken toen het net live ging en zit idd in zelfde leeftijdsgroep als jij.

Ben benieuwd wanneer de Zichzelf Onaantastbaar Wanende haar insta weer openbaar gooit. Er valt weinig te influencen met zo’n slotje :thinking:

5 likes

Nouuuuu alle volgers die Ze al heeft zijn zich natuurlijk niet eens bewust van het feit dat ze op privé staat …

Oh ja, tuurlijk :sweat: Get wat naar, dan klopt dat Onaantastbare des te meer

De wonderen zijn de wereld nog niet uit met die vrouw.

4 likes

Weer het zoveelste relletje “live” gemist! :joy: :see_no_evil:

Ben het ermee eens dat het dieptriest is dat Annic haar advocaat dreigmails laat uitsturen. Laat wel echt zien dat ze in de paniekmodus is geschoten.

Maar wat me wel ergens stoort… Zij is niet de enige hè. What about die “dokter” en dat “lab” waar die testen heen gaan. Die man heeft een soort monopoly ofzo? (Noem je dat zo? Hij is de enige die die EMB shit bezit zeg maar.) Alleen maar omdat zij een redelijk bekende ondernemer en influencer is wordt het hier extreem groot gemaakt. Maar met al die andere kwakzalvende influencers wordt niets gedaan. Dat maakt het best raar om te lezen hoe iedereen hier reageert dat ze haar echt zwart willen maken nu ze dit gedaan heeft. Maar het stopt dan niet jammer genoeg!

edit:

Laten we dan ook een rijtje met andere kwakzalvende influencers opstellen:

• Iris de Goede van Fitmetiris
  • Linda Poulussen, de nieuwe vriendin van die Nikki Bossch, redelijk grote IG influencer (praktijk Hormeaun)
  • Yvonne van Haastregt, redelijk grote IG influencer

(zij promoten allemaal die EMB test)

Wie nog meer?

4 likes

Omg had je kutmarijtie aan de telefoon

9 likes

Hahahha nee helaas

1 like

Hormeaun? :confounded:

3 likes

HAHAHA ik zit ze even te googelen, die Linda noemt zichzelf levenswetenschapper. My gut. Maar goed, het verkopen van die bloedtesten an sich is natuurlijk al verwerpelijk, want kwakzalverij.
Maar in die hele fitgirl-wereld wordt sowieso ontzettend veel onzin verkocht. Als je dan je geld aan een bloedtest wil uitgeven omdat je wordt voorgehouden dat je daar écht een sixpack van krijgt, nou ja, be your own guest zou ik zeggen. Maar in geval van Annic: zij richt zich op een doelgroep die extra kwetsbaar is, vrouwen die moeilijk/niet zwanger kunnen raken. Dat maakt het het nog net ff wat erger, en gewoon onethisch.

12 likes

Ja oké, mee eens. Dat maakt het ook wel lastig, want inderdaad, zoveel fitgirls verkopen onzin en kwakzalverij. Waarom pikken we Annic eruit? Sowieso heeft ze geen gunfactor omdat ze bekend staat als bitch. En ja de timing en doelgroep is wel het toppunt van slecht. Ugh. MoeilijK!

Het lijkt me niet. Als Annic zich daarmee heeft ingelaten, is ze wel heel laag gezonken. Maar aan de andere kant, nu ze heeft gemeld dat ze zo ontzettend veel hartverwarmende reacties heeft ontvangen, maakt het ook wel weer duidelijk dat zo’n influencer haar volgers een totale nepwereld voorspiegelt.

5 likes

Je bent sowieso vrij laag gezonken als je je advocaat sommaties laat sturen op een intimiderende manier naar mensen die zich kritisch uitlaten op hun werkmail :shushing_face:

15 likes