Mommybloggerstopic #2

Alleen het verschil is dat er bij al die bovenstaande voorbeelden nooit zo massaal - vanuit het forum - kritische reacties op diegene’s insta zijn achtergelaten. Of discussies in DM of via e-mail. Of publicaties in (online) media. Dat vind ik nu gewoon zo opvallend aan deze rel. Precies dat het net een stapje verder gaat. Maar nogmaals, niet dat ik het niet mee eens ben. Maar het is gewoon bizar. :woman_shrugging:

Maar volgens mij overdrijf jij dat dan weer, er hebben echt 3 of 4 forummers die ook gewoon Instagram hebben inhoudelijke reacties met vragen gepost, sommigen hebben daadwerkelijk een soort (korte) dialoog gehad, en misschien hebben nog 3 forummers gereageerd ofzo, dat is toch niet massaal te noemen?

1 like

Maar dat is dus denk ik omdat het ook een kwalijker is. Bij Moderosa denk ik; tja, je kan vast ook zelf googlen en anders ben je wat tientjes armer (zij is overigens wel eens door forummers gevraagd naar een reactie). Wanneer een influencer met een mega platform voorstelt dat je bloed laat prikken bij haar, zodat fake artsen waarvan zij zegt dat het artsen zijn je kunnen vertellen waarom je niet zwanger raakt, ben ik mega blij dat er mensen zijn die dat gesprek aangaan en de kennis hebben om dat gesprek aan te gaan. Dat kan gewoon niet. Je speelt niet met de gezondheid van mensen in een kwetsbare situatie.

30 likes

Ik kan me ook zo voorstellen dat mensen op insta geblokkeerd worden als ze wat gemeenschappelijke vrienden hebben met andere forummers.

Weet niet Of dat makkelijk te zien is.

3 likes

Grappig, ik vind het juist niet bizar. Dit heeft namelijk te maken met gezondheid, die genoemde voorbeelden zijn ook geldklopperij, maar nogal opzichtig. Wat die Annic en Linda met hun platform doen is gewoon geniepig geld aftroggelen obv doen alsof het én medisch én wetenschappelijk is.

2 likes

Dacht ik ook al aan :joy::joy:

We kunnen ook massaal een duimpje omlaag doen bij de video’s van M.amaworden aangezien we op de Insta’s niet terecht kunnen met onze kritiek. Misschien dat wanhopige mommy’s to be zich afvragen waarom er zoveel duimpjes omlaag zijn bij de video’s en zich nog eens achter hun oren krabben voordat ze zich hiermee inlaten. Tot op heden is het immers nog steeds niet duidelijk wat de meerwaarde is van de bloedtest van M.amaworden t.o.v. bloedtesten via de (huis)arts.

6 likes

Misschien kunnen we allemaal een duimpje omlaag doen. Het heeft nu 52 :+1:t3: en 3 :-1:t3:.

En deze meer dan 250 likes. Ik weet niet hoeveel indruk zoiets uiteindelijk maakt (of dat het aanklikken ook al telt als een view en dat zwaarder weegt zou ik niet weten…) maar het voelt iig goed om een duimpje omlaag te doen :stuck_out_tongue_winking_eye:
9 likes

Nou Annic loopt op wolkjes van alle positieve reacties, dat is namelijk precies waarvoor ze het platform heeft gemaakt

4 likes

Deze video’s gaan disliken vind ik niet netjes tegenover de vrouwen in de video’s. Zij zijn dapper genoeg om hun kwetsbare verhaal te delen. Als je die gaat disliken is het net alsof je hun verhaal niet oke vindt. Ze promoten nergens in hun verhaal ook maar iets van die testen die Annic verkoopt. Ja, het staat wel in de tekst bij de video vermeld, maar zij hebben geen gebruik gemaakt van die testen. Ze vertellen dat ze 6 miskramen hebben gehad, dat ze tig jaar een medisch ziekenhuistraject hebben gehad, dat ze operaties hebben ondergaan. Ik vind het juist goed dat zij daar open over zijn.

Misschien wisten zij ook wel niet eens dat Annic deze testen ging verkopen?

30 likes

Hahahaha :joy::joy::joy: pas maar op hoor. Jouw brief is ook onderweg!

1 like

Hmm, ja is misschien ook wel zo. Wel sneu voor hun. Al kan ik me niet voorstellen dat zij niet achter het platform staan.

1 like

Toevallig iemand in mijn stories die zo’n emb bloedtest heeft laten doen. Wat een bullshit joh. Opeens is ze intolerant voor gluten, soja, zuivel etc. Hoe in de vrede is dat uit zo’n vingerprikje te halen als daar in het ziekenhuis allemaal onderzoeken voor gedaan moeten worden.
Nu snap ik waarom er ineens zoveel mensen zijn met bepaalde intoleranties…

25 likes

Mijn huisgenoot dus ook wat een onzin en dan wel panetone eten ja ja

Ja ze kan moeilijk voor eeuwig iedereen blijven blokken, dan helpt ze haarzelf al helemaal om zeep. Ik vind wel dat ‘we’ gewoon eerlijk en kritisch naar haar mogen blijven zijn. Je kan geen advocatuur op ‘mening’ zetten. Wat ze nu eigenlijk al gedaan heeft maar dat was natuurlijk puur dreigen, ze heeft geen voet om op te staan als t op rechtzaken uit zou komen.
“Annie uit Abbenes vind dat mijn bedrijf louche is” nou goh meid…janken.

4 likes

Kim Jong-An

image https://i.imgflip.com/1s3wlm.gif

22 likes

Gemeenschappelijke/meerdere forumvriendinnen zeker? :yum: ik denk dat ze daar nu wel naar kijkt??

Ik zie op insta ook direct wie er van het forum zijn.

1 like

Ja maar zij toch niet?

1 like

Hmmmm bijzonder, waarom accepteert ze de ene wel en de andere niet? :face_with_monocle::face_with_raised_eyebrow: raar wijf

1 like

Weet niet? Misschien ziet ze steeds dezelfde mensen ? Roep maar wat hoor. Maar blijkbaar niet dus