Ik vind het fijn voor je dat je hierin tijdens je traject ondersteuning hebt gevonden!
Ik stel mijzelf wel vaak de vraag, je weet natuurlijk niet of je zonder die accupuntuur ook in je traject zwanger was geraakt⊠dat je het combineerde wilt niet zeggen dat dat ene de âwinstâ gafâŠ
Maar goed ik ben zelf misschien ook wat sceptisch, ik ging tegen het einde van onze terugplaatsingen ook naar een accupunturiste, op aanraden van een vriendin. Deze zei dat ik niet moest denken dat mijn laatste terugplaatsing zou lukken, ze had minstens een half jaar de tijd nodig om mijn lichaam âop ordeâ te krijgen. Intussen ben ik 11 weken zwanger na die laatste terugplaatsing⊠en die accupunturiste, die reageerde best kortaf op het feit dat het gelukt wasâŠ
Edit: ik wil wel nog even toevoegen, want ik weet niet of dat duidelijk is, dat ik niet wil afdoen aan je ervaring en het oprecht fijn vind dat je voor jezelf een manier hebt gevonden om ook een gevoel van steun te vinden in je traject. Dat vond ik het enige fijne aan de accupuntuur, die rustmomentjes die je even voor jezelf hebt.