Mommybloggerstopic #2

In Anna’s boek! Ik heb dat boek niet meer maar iemand had laatst een screenshot gedeeld. Het gaat over een bitch baas a la devil wears Prada en dat schijnt over haar te gaan.

3 likes

Hahaha, AIVD achtergrondcheck. :joy:

6 likes

Bestaat nog wel hoor! Misschien hebben ze je geblockt ofzo?

Haha wat was het dan “iloveannic”? “Whoneedssciencewhenyouhaveannic”?

12 likes

Twee van de influencers die ik noemde zijn afgestudeerd als diëtist en staan in het Kwaliteitsregister Paramedici. Iets anders dan BIG maar komt op hetzelfde neer. Ik vind dat ook kwalijk.

1 like

Ben geaccepteerd!

4 likes

Door dit aan te geven kan ze dus een koppeling maken tussen het forum en insta hé. Dat je je daar van bewust bent :sweat_smile:

3 likes

Er worden er super veel geaccepteerd nu, want haar volgers schieten omhoog. Dus denk dat ze zich geen zorgen hoeft te maken.

3 likes

Na dit alles gelezen te hebben, ben ik op het idee gekomen van een online platform speciaal voor influencers waar ze alles kunnen lezen over hoe om te gaan met kritiek. Ik zoek alleen nog een paar producten die ik in m’n webshop on the side kan verkopen. Die bankrekening moet natuurlijk ook wel gespekt worden. Heeft iemand een idee? Kwakzalverij, producten van slechte kwaliteit, ali hustle geen probleem uiteraard. En niet vergeten dat ik het alleen doe om ze te helpen. :heart:

13 likes

Hahahaha alsof je ergens bent aangenomen

12 likes

Zou Annic al een samenwerkingsvoorstel naar IvVJ hebben gedaan? Ik zit nu hun vlog te kijken en echt de comments… sommige heel lief, hart onder de riem stekend en dan dit… echt ik zo hier zo kwaad van worden. Rot op met je het is allemaal een mindset.

8 likes

Zo voelt het bijna wel! De FBI is gestart

1 like

Huuh, m.a.m.aworden heeft hun laatste bericht weer weggehaald? Ik volg ze niet, maar dacht dat er 3 berichten waren ipv 2.

Rustaagh. Je overdrijft nu wel een beetje met je scriptie. Ik vind het gewoon bijzonder hoe groot deze “gate” geworden is (inclusief sommaties van advocaten naar forumleden) terwijl er op dit forum nooit een haan gekraaid heeft naar kwakzalverij.

edit: En ik bedoel niet dat het onterecht is dat er een “heksenjacht” gaande is want ik ben ook tegen kwakzalverij.

Als ik naar mezelf kijk; ik had al een kritische reactie op haar Instagram achtergelaten voor ik hier las dat er meer mensen een mening hadden over de site. Mijn reactie op haar bericht heeft niks te maken met dat ze bekend is. Maar met het feit dat ik deze manier van geld verdienen weerzinwekkend vind,
Juist omdat ze influencer is wordt haar nieuwe bedrijf wel hier besproken. Dat gebeurt ook met Mascha’s planner, het bakboek van Wil & Tien en de Manfield collectie van Annic.

10 likes

Die van mij is nog steeds niet geaccepteerd

The Green Happines (ook kwakzalverij) is hier wel eens besproken? Evenals elke situatie waarbij een influencer iets doet dat niet helemaal ethisch is? Alleen recent al; Jenny die haar volgers vroeg haar huis te betalen, Moderosa die aliexpress doorverkoopt, Cynthia en John Slabbetje die zonder gedegen achtergrond voor de hoofdprijs coachen. Het is echt niet zo dat het normaal muisstil is rondom dit soort situaties.

Dit is in mijn ogen alleen nog een flinke tik erger dan al het voorgaande. Het gaat om een onderwerp dat dat veel vrouwen aangaat. Het is kwalijk omdat het gezondheidsrisico meebrengt en het suggereert dat je je vruchtbaarheid kan beïnvloeden door een influencer te betalen, waardoor het eigenlijk gewoon oplichting is.

Daarnaast: dit was waarschijnlijk allang opgedroogd als ze zelf niet haar advocaat op kritische forummers had afgestuurd. Dat alleen al maakt het toch een totaal andere situatie dan normaal? En juist (sommige) van die forummers hadden een medische achtergrond en dus nog meer reden om zich uit te spreken tegen kwakzalverij.

47 likes

dit is gewoon niet waar? alleen al een snelle zoekactie in dit topic levert je resultaten van eerdere discussies op.

14 likes

Nou, mijn volgverzoek is niet alleen geweigerd maar ik ben ook geblokkeerd? Want nu staat er dat gebruiker niet gevonden kan worden.

11 likes

Huh gek, mijn volgverzoek werd gisteren vrij snel geaccepteerd. Ik zie er vast uit als iemand die graag een kind wilt en voor haar praatjes zal vallen :joy:

22 likes