Die heks is ook gewoon trots dat er bestellingen binnenkomen (a.k.a. Bloedtesten besteld worden).
Ik moet even de vlog pauzeren om even keihard te lachen om de opmerking â als de vlog donderdag live is ga ik daarna weer lekker 2 dagen werkenâ.
JE DENKT!!! Ze heeft het nog nooit zo druk gehad de afgelopen dagen.
Ik geloof dat niet zo. Dat is vooral heel slim om te zeggen zodat je business een succes lijkt en zo trek je twijfelende mensen wellicht over de streep om een test te kopen. âwant als zoveel mensen het kopen zal het wel goed zijnâ.
Iemand heeft op haar YouTube account een negatief commentaar achter gelaten. Ze zal het zo wel druk hebben om op IG EN YouTube alles te moeten verwijderen.
Hahah ik ben gestopt met kijken omdat ik dit wilde komen posten. Ik dacht ook; weer lekker 2 dagen werken, doei
Ze is sneller dan de wind want ik zie enkel positieve reacties
Ik geloof het idd ook niet. Maar vind wel opvallend dat ze het een aantal keer trots zegt, terwijl ze tegelijkertijd probeert uit te dragen dat ze het doet voor een ander en om vrouwen te helpen. Daar schemert voor mij toch wel door dat het om de centjes gaat.
Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist.
Je hoort vaak zeggen dat geluk niet zo te koop is, maar geld doet wonderen en vooral als het een hoop is.
Wat is jouw taak binnen Annic? Kritische comment verwijderaar. Beschikbaar 24/7.
Als ze anderen echt had willen helpen had ze wel een andere rechtsvorm en websiteopbouw gekozen. Het hele platform is gebouwd op geld verdienen.
Neeeee je begrijpt haar helemaal verkeerd. Ze is zo intens gelukkig dat ze nu al zoveel powervrouwen heeft kunnen helpen
(Ben het met je eens hoor)
Ik wilde de vlog niet kijken maar ik zit al sinds 7 uur vanochtend met kind beneden . Dus je moet wat om de ochtend door te komen.
Ik heb alles doorgespoeld want kan haar hoofd niet meer aanzien, wetende wat een nare vrouw het is. Ga nu ECHT niet meer kijken
Als het echt om het verhaal ging dan had ze het inderdaad meer als een soort forum oid moeten doen zonder er een webshop aan vast te knopen.
Ik irriteer me aan zoveel dingen in de vlog, dat ik af en toe pauzeer. Hoe ze tig keer benoemd hoe hard ze werkt (waarschijnlijk de uren die normale mensen standaard werken), dat âschatjeâ hele tijd, Robert die nu meer voor hun kind moet zorgen en hij die âbaanâ zwaar vindt & respect heeft voor alle moeders (alsof er geen vaders zijn die meer tijd met kinderen doorbengen). Hoe ze blaat over hoeveel mensen ze helpt door mamaworden, hoe bijzonder het allemaal is blalal. Ze werken met een groot team aan mamaworden benadrukt ze aantal keer, dus zal wel veel doekoeâs moeten opleveren.
Maargoed, waar ik eigenlijk voor ging kijken is nog niet aan bod gekomen. Next week.
Wow snel verwijderd dan zo op de zondagmorgen.
Ja precies. Ze had zelfs deze vorm aan kunnen houden op een manier dat ze er wel inkomen uit kon halen, maar de winst goed zou moeten besteden. Dan had ik nog best willen geloven dat ze het echt goed bedoelt. Ik ben er wellicht wat radicaal in, maar mensen willen helpen en zelf winst maken gaan in mijn ogen echt niet samen. Vind het zo jammer hoe volgers zo verblind zijn dat ze dat niet zien.
Dat komt waarschijnlijk omdat ze zich in het nauw gedreven voelt. Dan ga je om je heen slaan omdat dat je enige optie is , omdat je weet dat wat word gezegd waar is.
Begin me bijna ook af te vragen of ze niet gewoon iemand achter de schermen heeft âingehuurdâ die alle reacties filtert enzo.
Kan toch bijna niet anders hoe snel alle slechte of enigszins kritische reacties weg zijn.
Ze heeft op de video van vandaag negatieve likes. Die kun je toch niet verwijderen op YouTube? Het enige wat wij misschien als signaal kunnen gebruiken.
Ik heb echt nog nooit naar duimpjes gekeken op YouTube