Mommybloggerstopic #2

Het is maar goed dat die influencers geen werknemers zijn. Je kan moeilijk een advocaat naar je werkgever sturen omdat je het niet eens bent met je voortgangsrapportage en je jaarlijkse beoordeling.

Oh neee er heeft iemand kritiek en inhoudelijke vragen en of feedback op je werkwijze. Dit is laster! Ik stuur mijn advocaat! :rofl:

37 likes

Daarvoor moet je diezelfde mensen volgen. Je kan zien van de mensen die je volgt dat die andere mensen ook volgen.

Ja of je kan helemaal tussen de volgers gaan zoeken.

1 like

Kijk nergens raar van op bij dat mens :joy::joy:

1 like

Staat die comment van Mascha er nog? Zeker niet beantwoord hè? :laughing:

Trouwens dat tactische moment is ongeveer 2 seconden voordat je geblokkeerd wilt worden :wink:

7 likes

Ja was bij annic inderdaad.

Maar is een grapje, grote influencers zal ze wel niet blokkeren maar wat hierboven al gezegd wordt, we bereiken er echt niks mee.

Haha snap ik hoor! Het is echt heel erg frustrerend.

2 likes

Dit dus. Maar ook dat geblaat van die andere influenzas irriteert me, hahah. Zelfs IVVJ heeft ze geliked volgens mij, en dat met die laatste paar vlogs van ze. Vond sowieso gek hoe S het uitlegde, maar goed.

HAHAHAHAHA

Kan grace deze advocaat wel betalen? Of zit ze meer in de mr fiat postma richting?

19 likes

Ik denk dat dit forum al veel doet eigenlijk. Ze is nu constant bezig met schadebeperking: forumleden uitpluizen, mensen blokkeren, een advocaat inschakelen etc. Als ze had geoordeeld dat dit haar business niet in de weg zou zitten, zou ze dat echt niet allemaal doen. Ze is er maar druk mee. En misschien gaat het werken voor haar hoor in the long run. Maar ik denk dat zoiets vroeg of laat echt wel wordt opgepakt. NL is maar een klein wereldje, zeker die Amsterdamse / Gooise scene waar Annic zich in begeeft. De lijntjes met bladen en programma’s zijn kort. Ik zie dit onderwerp zomaar verschijnen bij Radar of de Keuringsdienst Van Waarde. Zal geen heel item aan haar gewijd worden, maar wel als onderdeel van de zoveelste poging tot kwakzalverij met bloedtesten ofzo.

22 likes

Had er iemand Mascha gevraagd of ze op een andere manier antwoord heeft gehad op haar vraag, via PB ofzo?

1 like

Wat had Mascha gereageerd? Ik volg Annic niet, dus ik kan het zelf niet bekijken!

Mascha had gevraagd of het in de vorm van een stichting is of dat ze een commercieel winstoogmerk heeft

5 likes

Ik ben eerst wat andere mommy’s gaan volgen op insta en daarna annic. En toen accepteerde ze me. Kan die comment van mascha alleen niet terug vinden zo snel?

8 likes

Ja soms vergeten jullie wat er voor brein in mijn prachtige hoofd zit volgens mij

73 likes

Enzo of Milan deed dat toch ook?

Ja, Milan

Kan ze wel zien dan dat je van die andere mommys volgt? :sweat_smile: misschien helpt het idd :rofl:

Annic huilt in haar vlog omdat ze zich verantwoordelijk voelt voor de mensen waar ze de verhalen van deelt. Ze gelooft er blijkbaar zelf echt in, maar als je dit commercieel gaat uitbuiten dan is dit toch een grote poppenkast. Waarschijnlijk ga ik dit nog 10 keer editen haha ben nog aan het kijken Edit; ze heeft niet zoveel kunnen vloggen, had ze wel echt willen doen maar ze was zo druk omdat het ZOVEEL was, heel veel reacties van vrouwen die er zo blij mee zijn lees: ik was druk met dictator uithangen

63 likes

Dat komt pas in de volgende vlog denk ik, volgens mij stopt ie nu precies op t moment dat in ieder geval van hier de kritische comments komen😋

Valt me wel op dat ze echt aantal keer zegt, er wordt al zoveel besteld…:roll_eyes:

2 likes

Ik offer me op om de weekvlog te gaan kijken van Annic.

3 likes