Lol “de website ligt er nu al uit”, bleef het daar maar bij
HAHAHAHAHAH. Lol.
Ik kan me ook zo moeilijk voorstellen dat er 0 sites zijn met al deze informatie. Zegt ze ergens wat het precies is dat ze miste?
Edit, van Insta:
Een gratis platform met alle juiste informatie voor iedereen die mama wil worden. Maar waar je ook persoonlijke verhalen vindt én waar je vragen worden beantwoord, zonder reclame en banners er omheen. Een platform dat er niet is en dat ikzelf zo heb gemist toen ik mama wilde worden.
Oké, zonder reclames en banners is waarschijnlijk wel zeldzaam
Dan had ze er een stichting van kunnen maken ipv een bv
Er zijn al zoveel sites die gaan over zwanger worden. Je hoeft maar te googelen en er komen 100-en website naar voren. Hoe kun je van beweren dat dit echt nieuw is
Als je de filmpjes ziet, verhalen en ervaringen is dat superfijn en mooi dat verhalen gebundeld worden van vrouwen en hun (kwetsbare) ervaringen om mama te willen worden. Het is dan alleen jammer dat er geld aan verdiend moet worden met een webshop terwijl vrouwen voor goed medisch advies gewoon naar de huisarts kunnen en daar mogelijke verwijzingen krijgen.
Zeker omdat - zo veel eerder al benoemd - het is een kwetsbare groep. En als je dit feit dan aanduidt… dat al die forummers een sommatiebrief op hun dak krijgen. Dat is echt absurd gedrag. Een stichting was op zijn plaats geweest en was denk ik positief ontvangen als het zich alleen richt op ervaringen delen van vrouwen.
Ja hier heb ik me dus ook zo aan geirriteerd in de vlog. Hij werkt nu niet tot nauwelijks omdat er veel minder vluchten zijn, dan is het toch logisch dat je voor je kind zorgt? Het is je kind
Ik snap niet dat ze gewoon niet transparant is en bijvoorbeeld zelf toelicht " ik krijg veel kritische vragen blabla " ze heeft er absoluut zelf geen antwoord op omdat ze zelf ook wel doorheeft dat is het niet oké is wat ze doen.
Als ze zo’n ervaren goede coach is zou ze toch wel iets beter met deze situatie kunnen omgaan? Ze kan er gewoon niet tegen dat mensen met in dit geval wel een medische achtergrond haar doorhebben. Je maakt jezelf alleen maar zwakker om alles te verwijderen en iedereen met een kritische vraag te blokkeren
Nee er mogen alleen maar reacties komen over hoe goed ze is en hoe geweldige en prachtige site dit is. Zegt wel weer hoe nep dat vreselijke influencer wereldje is.
Jammer dat iemand hier gewoon mee weg komt
Ik heb het gevoel dat er een groeiende groep (vaak welvarende) mensen is die in het leven denkt dat er meer mogelijk moet zijn en dat met geld probeert te kopen. Ook als niet bewezen is dat jet werkt. Alles om net iets meer te hebben dan de rest. Dus als je zwanger wilt worden, zoek je informatie, maar de informatie die beschikbaar is is net niet genoeg. Dus ga je het alternatieve circuit in. Als je zwanger bent ga je naar een verloskundige waarbij je voor een meerprijs van 2000 euro extra controles en alternatieve behandelingen krijgt. Vanaf de leeftijd van het kind kan lezen wordt er op alle mogelijke manieren geprobeerd voorsprong te creëren door extra te stimuleren. Extra lezen, extra rekenen. Twee jaar voor de cito-toets/eindtoets po begint de bijles, die trek je de rest van de onderwijscarriere door. Rond de 18de trek je aan de arm van je maatjes in het zakenleven zodat je studerende kind alvast werkervaring opdoet bij de grotere namen. Terwijl dit alles roep je de hele tijd: ik heb er zo lang naar gezocht en het was er niet, dus heb ik het zelf maar geregeld. Ding is: het is allemaal onnodig. Het is er wel, maar als de rest van de wereld er ook toegang toe heeft, voldoet het niet aan de eisen want zij moeten extra.
@anon808047 Ik denk dat dit potentieel winstgevender is dan die businesscoaching. Als je wilt coachen moet je er zelf zijn. Zonder jou heen coachen want mensen komen om door jou gecoacht te worden. Het is niet heel geschikt voor twee dagen per week werken, dan verdien je er denk ik niet heel veel mee. Een platform als dit kan je, als de shop straks vol staat, zichzelf laten draaien. Paar dagen per week bezig met de content, de webshop besteed je uit, de rest doet zichzelf wel.
Ik vind het wel echt sneu dat Esmee Noëlle en haar vriend uit elkaar zijn. Lijkt me echt verschrikkelijk met zo’n klein kindje en meteen je huis in de verkoop. Ik vond hun altijd heel leuk in de vlogs samen, maar dat zegt ook weinig natuurlijk.
Ik ook! Vind haar een van de leukere youtubers, ook omdat ik me goed met haar kan identificeren.
Waarom hebben we eigenlijk titels? Daar kunnen we ook gewoon de citoscore noteren.
Nee dan nemen jullie me al helemaal niet meer serieus.
( ik zou de mijne trouwens niet meer weten ik wist niet dat het zooo belangrijk was om te onthouden )
Hallo, je weet nooit wanneer de strijd los barst en het nodig is om die score tot in detail te herhalen:p.
Mijn zusje (15) heeft 1 punt hoger gescoord dan ik. Sindsdien haalt mijn moeder onze cito scores aan om te bewijzen dat ik het dommere kind ben.
cito trauma
Ik weet mijn score alleen omdat het er (relatief traumatisch als kind) gebeuren was.
Tot groep 8 gepest en eind groep 7 eindelijk erkend dat ik dyscalculie heb. Maar tot die tijd dus altijd leerweg ondersteunend gescoord op alle toetsen. In groep 8 leefde ik helemaal op, keeeg ondersteuning en scoorde 545 (met hele lage rekenscore wel, maarja dat was te verklaren). Maar de school wilde geen VWO advies onderschrijven …
Ik weet nog donders goed dat m’n meester zei: dat gaat ze nooit halen, dat kán zij niet. Ze kan niet eens rekenen!!
En ik was zó verdrietig daarvan.
M’n ouders hebben alles in de strijd moeten gooien me op havo/vwo te krijgen.
En daar ging ik ook heen. Haalde relatief gemakkelijk ondanks Privesores m’n VWO. Mijn broertje zat toen in groep 8, zelfde school & meester. Met m’n diploma ben ik op de eindmusical naar hem toe gegaan: “7.6 op wiskunde. En geslaagd.” Bek vol tanden stond ie - was een heerlijk gevoel…
Samenvatting
Wat een nare docent was dat. Bah. Ook dat ze niet inzagen dat je misschien lager scoorde omdat er andere zaken zoals het pesten en dyscalculie speelden. Knap dat je terug gegaan bent, hoop dat ie er een nacht van wakker gelegen heeft.
Uuuuugh
Die vrouw is zo vol van zichzelf. Wel fijn voor haar dat ze er echt in lijkt te geloven dat ze hier mensen mee helpt.
“Ik waardeer je eerlijkheid en openheid” LOL
Ja klopt, ik weet niet of we die posts mogen printscreenen en hier plaatsen?