Ik denk ook dat het nep is. Gewoon promotie.
āIk lees wel eens watā
Ik lees vooral kritische reacties.
Zou me niets verbazen als dit iemand is in dienst van Annic die daar het Viva forum gaat onderspammen in topics over kinderwens etc.
Sowieso dat dit Annic zelf is.
āIk lees zelf wel eensā¦ā die website staat nog geen week online?
Het Vivaplubliek even attenderen op de uiterst discutabele bloedtestpraktijken kan geen kwaad lijkt me. āEn als jullie je afvragen waarom er dan alleen positieve reacties onder staan, dat is omdat elke inhoudelijke vraag sneller dan het licht verwijderd wordt. Probeer maar uit.ā
Ach, āarmeā Annic. Haar website bestaat nu al 9 dagen en dat negatieve commentaar blijft maar komen. Meestal is er 1 of 2 dagen iets aan de hand en waait het weer over.
Looooool (gespot op haar YouTube account)
OkĆ© account aangemaakt bij Viva. Wil iemand mij even pmāen wat ik kan sturen en in welk topic ik moet zijn. Ik heb op dit moment geen tijd om een verhaaltje te schrijven
Haha dan kan diegene het net zo goed zelf doen
Haha dat is wel waar
Medewerkers?? Stagiaires toch zeker
Goeie avatar heb jij voor dit topic
Die reactie van Annic hierop Volgens mij is ze oost-indisch doof, alle vragen ontwijken
āLIEF!!ā
āKill 'em with kindnessā
Heb even snel gereageerd op Viva. Ben niet zo goed in reageren. Ik zal straks even beter en uitgebreider reageren
Het is mān eerste post dus misschien duurt het even voordat je het ziet haha
Pff, heb ook even die vlog bekeken. āDe website ligt er al uit, zóveel bezoekers!ā En āDe bestellingen stromen al binnen.ā Ik geloof er geen hout van. Maar heb echt geen woorden meer voor haar gedrag. Wat een totale faƧade, ze kan zo GTST in.