Mommybloggerstopic #2

Ik denk ook dat het nep is. Gewoon promotie.

23 likes

ā€œIk lees wel eens watā€

Ik lees vooral kritische reacties.

34 likes

Zou me niets verbazen als dit iemand is in dienst van Annic die daar het Viva forum gaat onderspammen in topics over kinderwens etc.

30 likes

Sowieso dat dit Annic zelf is.

ā€œIk lees zelf wel eensā€¦ā€ die website staat nog geen week online?

36 likes

Het Vivaplubliek even attenderen op de uiterst discutabele bloedtestpraktijken kan geen kwaad lijkt me. ā€˜En als jullie je afvragen waarom er dan alleen positieve reacties onder staan, dat is omdat elke inhoudelijke vraag sneller dan het licht verwijderd wordt. Probeer maar uit.’

9 likes

Ach, ā€œarmeā€ Annic. Haar website bestaat nu al 9 dagen en dat negatieve commentaar blijft maar komen. :innocent: Meestal is er 1 of 2 dagen iets aan de hand en waait het weer over.

8 likes

afbeelding

Looooool (gespot op haar YouTube account)

130 likes

OkĆ© account aangemaakt bij Viva. Wil iemand mij even pm’en wat ik kan sturen en in welk topic ik moet zijn. Ik heb op dit moment geen tijd om een verhaaltje te schrijven :sweat_smile:

7 likes

Haha dan kan diegene het net zo goed zelf doen

2 likes

Haha dat is wel waar

Medewerkers?? Stagiaires toch zeker

7 likes

Goeie avatar heb jij voor dit topic :joy:

13 likes

Knipsel

Die reactie van Annic hierop :confused: Volgens mij is ze oost-indisch doof, alle vragen ontwijken

55 likes

ā€˜LIEF!!’

:nauseated_face:

24 likes

ā€œKill 'em with kindnessā€

16 likes

Heb even snel gereageerd op Viva. Ben niet zo goed in reageren. Ik zal straks even beter en uitgebreider reageren :joy:

4 likes

:blush::blush::blush:

Het is m’n eerste post dus misschien duurt het even voordat je het ziet haha

Pff, heb ook even die vlog bekeken. ā€œDe website ligt er al uit, zóveel bezoekers!ā€ En ā€œDe bestellingen stromen al binnen.ā€ Ik geloof er geen hout van. Maar heb echt geen woorden meer voor haar gedrag. Wat een totale faƧade, ze kan zo GTST in.

19 likes

@wonderland Nu is hij wel te zien :slight_smile:

1 like