Mommybloggerstopic #2

@Koffiekopje gooi die link op Viva “wow dames check dit! :scream:

57 likes

AMEN hatseflats tjakkaaaaa en nog zoveel meer kracht termen <3

4 likes

Allemaal retweeten! Ik hoop zo dat boulevard hier op duikt. Dan moet ze wel met een verklaring komen.

13 likes

Diederik Jekel volgt de VtdK ook, hoop dat hij het deelt. Wellicht dat Radar het oppakt, omdat die ze ook volgt. :slight_smile:

22 likes

Ik wil het best reetweeten maar ik gebruik het letterlijk alleen om te klagen bij dhl enzo

49 likes

Ach, zet er een advocaat tegenover die wel een zaak heeft gewonnen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haar vergadertafel is weg uit haar kantoor dus ik denk dat ze geen ondernemers meer coacht. Ik denk dat ze zelf wel wat coaching kan gebruiken op het gebied van hoe ga je als ondernemer om met negatieve kritiek?

6 likes

Ben benieuwd hoe m.anfield reageert als ze dit weten

4 likes

Ja, snap ik, maae omdat je uitzending zei doelde ik daar op. Dan heb ik het fout wie L. J. is. :blush:

Zou het ze boeien?

2 likes

Ik vind het fijn voor je dat je hierin tijdens je traject ondersteuning hebt gevonden!

Ik stel mijzelf wel vaak de vraag, je weet natuurlijk niet of je zonder die accupuntuur ook in je traject zwanger was geraakt… dat je het combineerde wilt niet zeggen dat dat ene de ‘winst’ gaf…

Maar goed ik ben zelf misschien ook wat sceptisch, ik ging tegen het einde van onze terugplaatsingen ook naar een accupunturiste, op aanraden van een vriendin. Deze zei dat ik niet moest denken dat mijn laatste terugplaatsing zou lukken, ze had minstens een half jaar de tijd nodig om mijn lichaam ‘op orde’ te krijgen. Intussen ben ik 11 weken zwanger na die laatste terugplaatsing… en die accupunturiste, die reageerde best kortaf op het feit dat het gelukt was…

Edit: ik wil wel nog even toevoegen, want ik weet niet of dat duidelijk is, dat ik niet wil afdoen aan je ervaring en het oprecht fijn vind dat je voor jezelf een manier hebt gevonden om ook een gevoel van steun te vinden in je traject. Dat vond ik het enige fijne aan de accupuntuur, die rustmomentjes die je even voor jezelf hebt.

11 likes

Ik ben even weg en nu dit! Ik edit mijn bericht op Viva even. Hehe

30 likes

Acupunctuur of dry needling?

Mja, dit is wel een beetje een bias natuurlijk. Je weet niet of je niet zwanger was geworden zonder die behandeling.

Woehoe we laten ons er niet onder krijgen!

21 likes

Ik vind het echt een goed stuk! Love it.

Eat that, Annic!

8 likes

Oh wat een heerlijk artikel. Inclusief vermelding van de censuur op kritiek :partying_face:

12 likes

Ze staan geregistreerd als B.V bij de KvK. Als je het met oprecht goede bedoelingen doet, kan je dat ook als stichting doen. Dan laat je tenminste zien dat je geen winstoogmerk hebt.

4 likes

Ja dat vind ik inderdaad ook nog extra leuk, dat ze geen enkel aspect ervan uit de weg gaan!

Ben wel benieuwd wat Annic nu aan het doen is… zouden ze haar op de hoogte stellen van zo een artikel?

2 likes

Ik denk dat de dreigbrief van Royce de deur al uit is :wink:

7 likes

Gebruiken jullie een bepaalde hashtag op Twitter?

1 like