Mommybloggerstopic #2

Okeee sorry he, omdat je eerst zei “ja maar veel e-mailadressen staan gewoon online” en daarna “stuur gewoon een brief naar het woonadres”,
Nouja “gewoon”, ik dacht dat ook een advocaat de gegevens uit de GBA dan dmv een aanvraag verkrijgt, toch? Niet dat je gewoon inlogt en iedereens naw te zien krijgt. Maar weet ik niet verder.

2 likes

Advocaten kunnen niet in de BPR kijken ze kunnen alleen een aanvraag doen bij de gemeente.

9 likes

Aah oke, goed om te weten! :slight_smile: Maakt die werkwijze van Roycie nog erger dan dattie al was.

1 like

Checkmate Royce, ik heb op dit moment geen werkmail. :crazy_face:

16 likes

Als er zoveel mensen aan hebben meegewerkt vraag je je 1) af hoe dit het resultaat kan zijn en 2) af wat ze zelf überhaupt gedaan heeft😂?

Ik bedoel: hoezo gebruikt de tekstschrijver zoveel puntjes (master of the dots?), maar niet op de plekken waar leestekens horen? Waarom zulk inconsequent hoofdlettergebruik?

15 likes

Ja wow, idd! Google even verder en dit stukje van een sensatie website over de (overigens verloren) rechtzaak tbv Mevr K. kan zo als argumentatie gecopy-paste worden in dit geval -> karaktermoord én ze heeft er duizenden euro’s in geïnvesteerd! Het is haar levenswerk, haar kindje! Dat doet ze niet voor het geld, maar louter vrijwillig, uit liefde.

7 likes

Ik vond Khalid in de Slimste Mens dus heel leuk en slim en neem hem wel serieus als advocaat, hoe hij overkomt in interviews etc.

Maar die deelt dus een advocatenbureau met Royce

8 likes

Oh is hij dat. Jammer inderdaad, vond hem bij de slimste ook leuk

1 like

Vraag me wel af hoe Annic bij dit kantoor gekomen is. Had van haar toch wel een meer classy keuze verwacht.

4 likes

Het is natuurlijk speculeren, maar de meer classy keuzes keurden wellicht deze werkwijze af? :upside_down_face:

14 likes

Achja, en op een andere vraag:

Dankjewel Annic voor de bevestiging.

6 likes

Yesss, heel blij dat dit er toch is kunnen komen

Het gaat hier om Edwin Wiersma. Hij is geen dokter. Wiersma heeft verpleegkunde en verloskunde gestudeerd en heeft een scala aan alternatieve opleidingen afgerond. In het BIG-register staat Edwin Wiersma geregistreerd als verpleegkundige en verloskundige. Een artsentitel heeft hij dus niet.

Wat erg zeg! Vind het een goed artikel
Ben benieuwd naar haar reactie, aangezien Annic hiermee leest zal ze hem wel snel lezen

31 likes

!! Yes!

1 like

Yessss! :raised_hands:t3: :raised_hands:t3:

Je kan bovenin zien hoevaak het al gedeeld is. :smirk:

3 likes

Eens, maar ik had haar toch nog wel iets hoger ingeschat dan dit.

Jammer dat er geen reactiemogelijkheid is. :joy:

Wel serieus goede timing dat het na haar weekvlog online komt :slight_smile:

6 likes

Waarschijnlijk heeft ze gezien dat hij bn’ers heeft bijgestaan.

2 likes

Ik hoop dat het knetter viral gaat op Twitter.

39 likes