Mommybloggerstopic #2

Acupunctuur of dry needling?

Mja, dit is wel een beetje een bias natuurlijk. Je weet niet of je niet zwanger was geworden zonder die behandeling.

Woehoe we laten ons er niet onder krijgen!

21 likes

Ik vind het echt een goed stuk! Love it.

Eat that, Annic!

8 likes

Acupunctuur

En ik zeg dus niet dat ik wel of niet zwanger zou zijn geraakt door acupunctuur. Waarschijnlijk was het zonder ook wel gelukt. Ik vind het gewoon een beetje jammer vind dat er voor mijn gevoel nu dezelfde stempel van ‘kwakzalverij’ op wordt gedrukt als op die bullshit bloedtesten. Terwijl er echt heel veel vrouwen baat bij hebben en acupunctuur ook wel een zekere wetenschappelijke ondersteuning krijgt (zoals bij PCOS).
Het zal waarschijnlijk ook verschillen per acupuncturist. De mijne was ook huisarts en nogal nuchter dus daardoor heb ik waarschijnlijk een positievere ervaring dan bijvoorbeeld @Alanna

1 like

Oh wat een heerlijk artikel. Inclusief vermelding van de censuur op kritiek :partying_face:

12 likes

Ze staan geregistreerd als B.V bij de KvK. Als je het met oprecht goede bedoelingen doet, kan je dat ook als stichting doen. Dan laat je tenminste zien dat je geen winstoogmerk hebt.

4 likes

Ik heb het ook gedeeld met mijn paar duizend volgers en mijn volgers zijn super chill dus ze gaan dit vast wel delen :smiley:

60 likes

Ja dat vind ik inderdaad ook nog extra leuk, dat ze geen enkel aspect ervan uit de weg gaan!

Ben wel benieuwd wat Annic nu aan het doen is
 zouden ze haar op de hoogte stellen van zo een artikel?

2 likes

Ik denk dat de dreigbrief van Royce de deur al uit is :wink:

7 likes

Gebruiken jullie een bepaalde hashtag op Twitter?

1 like

Sorry, komt op mij over als puur een bias. En je kan ook niet spreken van een causaal verband, want je zat al in een medisch traject.

Overigens, geen veroordeling oid.

3 likes

Oh niet aan gedacht! Ik zie dat de vereniging zelf dat wel doet, mss handig voor anderen:

10 likes

Wow wat een opluchting dat het artikel alsnog online gekomen is. Goed artikel ook (alleen het einde is inderdaad iets weggekapt denk ik).
Benieuwd of haar legertje advocaten daar iets aan kan doen.
En hoe schijnheilig kan je zijn als persoon door zo’n vlog online te plaatsen???

Trouwens super jammer dat 1 van mn favo (en ik dacht nochtans kritische) instagrammers E.smee ook die mottige schoenen van M.anfield showde op haar insta.

3 likes

Ik denk het wel. PR technisch lijkt het me niet handig als je grote boegbeeld wordt geassocieerd met kwakzalverij van vrouwen met kinderwens; diezelfde vrouwen die ook M.anfiend schoentjes moeten gaan kopen.

Als schoenenboer vind ik je dan geen betrouwbare partner en zou liever iemand hebben die onomstreden is.

8 likes

Moet hier nog een hashtag “nietnormaal” bij. Gebruikt Annic toch voortdurend :rofl:

7 likes

‘tĂ© leuk’

6 likes

Je kan geen link in je insta storie plaatsen he. ( ja swipe up maar zo famous ben ik niet) maar als er iets is wat we via insta storie kunnen delen hollah at je girl

3 likes

De vereniging heeft helaas geen insta. Miss kan ik wel wat in elkaar soepen.

3 likes

Ik hoop van harte dat je gelijk hebt!

Journalisten tippen is een prima idee overigens. Die hoeven hun bronnen niet te onthullen dus Royce kan z’n brief in z’n reet steken.

7 likes

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat Nina Pierson hiervan vindt, die heeft net ook een boek uitgebracht over moeder zijn. Ik zag dat zij mama worden ook volgt, maar aan de andere kant zou het mij ook niets verbazen als zij dit juist goed vindt. Niets verbaast mij nog nadat ik vanochtend bij Rens Kroes las: ‘Jij wilde hier zijn kleine Powerfoodie, je hebt gekozen voor ons.’ :thinking:

14 likes