Mommybloggerstopic #2

De vereniging heeft helaas geen insta. Miss kan ik wel wat in elkaar soepen.

3 likes

Ik hoop van harte dat je gelijk hebt!

Journalisten tippen is een prima idee overigens. Die hoeven hun bronnen niet te onthullen dus Royce kan z’n brief in z’n reet steken.

7 likes

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat Nina Pierson hiervan vindt, die heeft net ook een boek uitgebracht over moeder zijn. Ik zag dat zij mama worden ook volgt, maar aan de andere kant zou het mij ook niets verbazen als zij dit juist goed vindt. Niets verbaast mij nog nadat ik vanochtend bij Rens Kroes las: ‘Jij wilde hier zijn kleine Powerfoodie, je hebt gekozen voor ons.’ :thinking:

14 likes

Dat dit heugelijke moment mag plaatsvinden op de 2-jarige forumverjaardag hè! It’s meant to be :stuck_out_tongue:

80 likes

Doe mij maar elk jaar zo’n kado

4 likes

Oke ik loop even vast haha. Maar we kunnen deze kop in onze story zetten en daar onder iets zeggen maar ik weet even niet zo goed wat haha.

Wat we dan ook kunnen doen is lekker net zoals de influencers allemaal hastags er in zetten. Die kun je verbergen door de text wit te maken en heel klein en dan in de achtergrond zetten.

6 likes

Sorry, ik zei wel gisteren dat ik een rijke vent aan de haak wil slaan, maar ik hoef niet per se met Royce in contact te komen :sweat_smile:

4 likes

(Geen idee of ik dit zo mag plaatsen)

92 likes

Wat wilt hij doen als we allemaal hetzelfde posten.
En dan niet “VETROUW DEZE GELDWOLF NIEE” maar meer van als je zwanger wilt worden ga dan naar je dokter en niet naar dit gedoe.

4 likes

“Misgunners bah” dat vindt onze Annic natuurlijk heel “LIEF!”

Hahahahaha jezus christus zet die chick toch eens met beide benen op de grond. Onee ze loopt liever op wolkjes.

7 likes

56 likes

We zijn een stelletje misgunners :sweat_smile:

7 likes

Zo leuk om de reacties te zien van mensen op de link

5 likes

Wooow ik keek ook effe op yt, maar daar laat ze alles nu wel staan (tot nu toe).
Herhaling: tot nu toe (15:11, zondag 3 mei :crazy_face:)

7 likes

We hebben Lana al binnen!!!

19 likes

Nu kan ze zeggen: maar ik verwijder toch helemaal niks

8 likes

Je kan zo de mede-forummers er uit pikken, hahaha. Lekker bezig collegas! :slight_smile:

4 likes

Ik weet niet wie renee is maar ik mag haar wel.

( ben jij renee zeg dan niet Haha dat ben ik!! Want dan pakt young r de vries je)

73 likes

Zo fijn dat het artikel is gepubliceerd! En dat iedereen hier het probeert te verspreiden. Hoop echt dat dit het einde betekent voor de geldwolverij van Annic over de ruggen van vrouwen met een kinderwens.

3 likes

Wendela en Renee staan hier echt aan de frontlinie <3

33 likes