Mommybloggerstopic #2

De app die Wil heeft weggekrast in haar stories is sowieso een ovulatieapp! Die kan niet achterblijven. #meisjesmama

16 likes

Ik snap sowieso niet dat se het zo overduidelijk weggekrast heeft :woman_shrugging:t2:
Had ze gewoon op een tweede pagina in een mapje gezet of op een ‘nieuw’ scherm. Had je er geen vragen gehad en geen nieuwsgierige mensen.
Of ze wil natuurlijk dat we gaan gissen :joy:

16 likes

Awh jammer! Haha

1 like

Ik vind het zo awkward dat mensen kaartjes en cadeautjes naar Martine sturen. Zullen vast mensen zijn die dat leuk vinden hoor, ik vind het creepy. Je bent geen vriendinnen.

23 likes

Serena is bevallen van een zoon! :baby:
Ze hebben nog geen naam, schrijft ze bij het bericht :blush:

16 likes

Holy shit binnen 2 uur

Ik word toch altijd een beetje emo als er iemand is bevallen :smiling_face_with_three_hearts:
Die herinneringen en emoties zijn nooit ver weg.

5 likes

Super leuk. Ik dacht écht dat ze een meisje zou krijgen, zit meestal wel goed met mijn gevoel ( bij een ander, bij mijzelf was ik totaaaaaaal verrast). En jemig wat ziet ze er idd goed uit zeg!

Ja echt heel snel!

Ook leuk om dat ooit terug te zien voor dat kindje :+1:t3::woman_facepalming:t2:

3 likes

Ze leven van clicks en comments enzo he. :money_mouth_face:

En verder kwam die hele apps story op mij over als interessantdoenerij, . :sweat_smile:

dit was echt het eerste wat ik ook dacht :joy: 100%. en er dan een hele story aan wijden dat het privé is en dat ze het niet voor niks heeft doorgekrast. eerst dacht ik nog dat het haar bank app was dus ik swipete terug naar haar vorige story om te checken maar die heeft ze gewoon openbaar staan. dus dan denk ik ook dat het een ovulatie-achtige app is, ik bedoel wat heeft ze verder nog te verbergen als ze alle andere apps wel openbaar laat zien?

Ik denk het niet, ze laat daarna zien dat ze bij Health een app voor cyclus bijhouden heeft staan, als ze nog zo’n soort (ovulatie) app had, had die vast ook in dat mapje erbij gestaan.

Ja ik snap daar dus echt niks van. Misschien onderschat ik het.allemaal gigantisch hoor. Maar zo ingewikkeld is het toch allemaal niet? Ik vind het ergens ook wel dubbel. Je moet jezelf ook wel zien als heel succesvolle vlogger/ instagrammer om cursussen te gaan geven. Zo veel kijkers heeft ze toch niet? Misschien.wel meer sinds die kinders in beeld komen :roll_eyes:

3 likes

Hoe weet je wie er bij haar op cursus zijn? Is dat meer dan één persoon? :open_mouth:

1 like

Komen in haar vlog voorbij. Ze geeft de “cursus” thuis en filmt de groep als ze die heeft opgehaald bij een parkeerplek in de buurt. Volgens mij zei Kelly iets over 16 cursisten. :no_mouth:

Haha dit klinkt alsof ze geblinddoekt in een busje naar haar huis gebracht werden.

20 likes

Haha ahw die man rechts achter lacht ook echt een beetje als een boer met kiespijn :blush:

7 likes

400 euro !!! :fearful:

1 like

En dat zonder locatie kosten of duur inbegrepen lesmateriaal.

4 likes