Mommybloggerstopic #2

En zonder foto waar iedereen ook daadwerkelijk met z’n hoofd helemaal op staat.
Jeetje mina. Wat een prijzen. Dat verdient goed!

Maar je krijgt er wel heel veel tips & tricks voor terug. En een schriftje van de Action!

7 likes

En misschien bonus tips van papa Sjenkie :star_struck:

4 likes

Ik vind het wel echt bewonderingswaardig dat Michelle Bollen om half 9 al naar de sportschool is geweest, twee kinderen heeft aangekleed en klaar om naar de peuterspeelzaal (ik bedoel ‘schooltje’) te gaan en er zelf ook piekfijn uitziet en ready for work is.

Vraag me altijd af hoeveel zij slaapt want zie haar zo vaak ‘s avonds laat of juist voor dag en dauw in de sportschool staan.

2 likes

Haat haar nu al :joy:

26 likes

400 pp? :flushed:

2 likes

Waar laat je al die mensen? Zo groot is hun huis toch niet?

Ik tel 30 mensen, 400 euro pp is 12.000 euro :fearful:

8 likes

Vind dat wel bizar veel kosten voor iets wat aan huis gegeven werd. Hadden ze een drie gangen diner achteraf?

3 likes

Ze zullen vast een lekkere uitgebreide lunch hebben georganiseerd, afbak broodjes van de Lidl en van die gore brood saladebakjes

11 likes

Nee zeggen! Onee das een andere bloggah.

4 likes

Maar, is dit dan echt 400€ voor een dag??

Halleluja. Ik weet dat dit voor een echte training/ cursus heeeeel goedkoop is. Zit je zo aan het dubbele. Maar dit vind ik toch wat minder echt ofzo :flushed: . Idd aan huis en trainingsmateriaal in een action schriftje

Haha. En dan te bedenken dat ik, toen ik jaren geleden haar blog redelijk trouw las ik me altijd dood ergerde aan de schrijf en stijlfouten die er iedere blog weer stonden.
Toch vind ik dit dan wel knap. Ik snap het niet. Maar ze doet het toch maat

1 like

Neen was €400 (eenmalig kortingstarief!!!) voor een cursus die enkel online aangeboden werd. Maar ‘omdat het zo’n leuke groep was’, wou ze uitzonderlijk een drink geven zodat iedereen elkaar ook eens in het echt kon zien. Iedereen heeft uiteraard suuuuuperveel bijgeleerd en sommigen zijn ook al echt begonnen met vloggen. Parkeren moest bij de Aldi want anders stonden al die auto’s in haar buurt.

Cringe x 100. Vooral dat er mensen zijn die daadwerkelijk 400 euro voor zoiets betalen!?

Lekker asociaal ook om te parkeren bij een supermarkt en er vervolgens geen inkopen te doen.

15 likes

Zo zo zo bizar dat mensen nu niet meer acteur of zanger(es) willen worden, maar vlogger. Dat je je privacy wil inleveren om ‘snel’ geld te verdienen met dit soort narcisme. :sob:

Dat je een vlog carrière ambieert. :no_mouth: ongelooflijk. Dat je daar €400,- voor wil investeren bij een mommyvlogger die haar kinderen exploiteert. De wereld is maf. Mensen zijn maf.

28 likes

Ik zou ook echt niet op zo’n groepsfoto willen staan. Dan is het voor de hele wereld zichtbaar dat je erin getrapt bent, en dat je wanhopig genoeg bent om 400 piek uit te geven aan een cursus van ehm tja, iemand

28 likes

De kans zit er dik in dat die online cursus nog een aantal keer gegeven gaat worden (mits iemand geïnteresseerd is :joy: ). Zou ze dan hetzelfde digitale cursus materiaal weer in kunnen zetten? Dus zonder veel moeite weer 400€ pp kunnen cashen.

2 likes

Hahaha ja ik bespeur niet echt enorm veel overheadkosten in deze cursus, handig verdiend.

2 likes

Ik wacht op een tv programma TBH.
TVOH: The Vlogger of Holland
SYTYCV: So you think you can vlog
V FACTOR: Vlog Factor
Hollands Next VlogModel

En dan met Mascha in de jury. En Enzo Knol. ofzo.

14 likes

En voor alle kinderen de

  • De Mini Vloggershow!*
5 likes