Zul je net zien dat Wil straks een dochter krijgt en dat het een echte tomboy is. Geen jurkjes en staartjes en roze glitters, maar de kleding van Jelle en Gijs, bomen klimmen en op voetbal.
Ik volg ze verder niet echt, maar hartstikke leuk! En ze zullen vast vooral erg blij zijn dat ze wederom een (voor zover bekend is) gezond kindje krijgen, gezien de risico’s
Leuk! Vandaar dat ze het er over had de zolder te willen verbouwen terwijl ze dat nog niet zo lang geleden gedaan hebben
Wow ik had niet verwacht dat Wil nog voor een derde zou gaan eigenlijk, wel erg leuk voor ze!
Wil heeft meerdere keren benoemd dat ze 2 jonge kids vrij pittig vond dus vandaar dat ik het niet meer had verwacht. Ik ben benieuwd naar de vlog morgen!
Wat een intense blogger baby boom. En ZOVEEL MEISJES.
Maar wij weten toch nog helemaal nog niet of het een meisje of een jongetje is bij Wil
Van een aantal is het al wel bekend. Mascha krijgt een meisje, Sarah Rebecca krijgt een meisje. En de rest weet ik eigenlijk niet
Nee maar in het algemeen zijn het de laatste tijd vooral meisjes.
Tien, Mascha, Manon, Sarah.
Edit: in mijn omgeving ook 4 meisjes opkomst en afgelopen jaar ook geen jongetje te bekennen. Niet dat dat met bloggers te maken heeft haha! Maar valt me wel op.
Haha nee ik ook niet. Ik ging op insta al even terugzoeken of Wil nou had gezegd dat het een meisje werd en ik dat totaal gemist had
Hahah ik snap het vurige enthousiasme
Ik wilde het instagram account van zij die niet genoemd mag worden bekijken, maar die is nu ineens prive. Of was dat al?
Yes!
Ik snap best dat je een voorkeur hebt als je al twee jongens hebt. Natuurlijk het maakt niks uit en alles is leuk. Ben benieuwd !
Omg die wil, echt niet verwacht
Denk ik zeker! Die wilde echt ook een mini me. Eerst zou het sowieso bij 2 blijven… en toen kreeg Tien een meisje. De rest is geschiedenis
Het geslacht weet ze nu doordat ze altijd testen moet doen tegen een erfelijke aandoening? Ik vind het heel leuk voor haar en Djurre dat er een derde komt. Denk dat misschien wel meespeelt dat Tien nu een meisje heeft gekregen, maar dat ze vooral zelf heel graag wel een derde wilde.
Ja ik wist dat ze een tijd (lange tijd) er uit ging, maar dacht dat ze in januari gewoon weer begonnen was. Dacht dat ze ook weer een keer die zo bekende lebkov cappuccino had gepost enzo haha, en dat Hunter naar de opvang ging enzo.
Had niet zo door dat ze niet ging in elk geval🤪
Oh inderdaad ja. Ik had eigenlijk ook nooit het idee dat ze haar werk heel leuk vond, maar misschien dat ze wat langer (onbetaald) verlof opneemt oid
Ik krijg een jongetje en ja we zijn heel blij want we hebben ook al een meisje dus straks allebei.
Ja dat lijkt me ook fantastisch!