Mommybloggerstopic #2

Oh inderdaad ja. Ik had eigenlijk ook nooit het idee dat ze haar werk heel leuk vond, maar misschien dat ze wat langer (onbetaald) verlof opneemt oid

Ik krijg een jongetje :see_no_evil: en ja we zijn heel blij want we hebben ook al een meisje dus straks allebei.

Ja dat lijkt me ook fantastisch!

Bizarre werkplek wel als je 450 vakantieuren kan opbouwen zonder dat er iemand ingrijpt en je naar huis stuurt. Dat is twee jaar zonder vakantie.

12 likes

Volgens mij komt dit wel vaker voor. Toen ik ontslag nam bij mijn vorige werkgever had ik 465u aan vakantie dagen die ik nog op kon nemen

Man wat vond ik de 25 vakantie dagen die ik nu heb wennen. Al begon ik bij mijn vorige werkgever ook met 25 dagen. Maar voelde toch meer vrijheid toen ik nog veel vrij kon nemen

1 like

Ja bij mijn man zou dat ook niet mogelijk zijn. Je moet je dagen van dit jaar voor volgend jaar juli opmaken. Ook al kunnen ze dat voor de dagen boven wettelijk aantal niet eisen, ze doen dat puur voor de werknemer.
In overleg kan je wel wat meenemen (wij verwachten bijv in augustus een kindje en mijn man wil daar dus zn overgebleven vakantie dagen dan voor gebruiken ipv nu opmaken, en dat is dan prima)…

Of misschien als je al je overuren als tijd voor tijd krijgt? Idk? Het is mega veel iig…

2 likes

Deze is nu wel leuk trouwens :joy:

@anon89918470 postte dit in september
Jelle van Wil heeft op het KDV gezegd dat ā€œ zijn mama nog een baby wil maar papa wil dat nietā€. Volgens Wil lag het iets genuanceerder…
Ze knalt dit op haar instastory en vraag mij af wat hier nu de bedoeling van is…

6 likes

Ik wil hier echt niet over nadenken. Dat gevoel… :grimacing:

2 likes

Nou inderdaad… heeft Djurre zich toch laten overhalen blijkbaar…

2 likes

Nee joh, na al die tijd van jaloezie en misgunnen naar Martine toe, heeft ze nu Djurre gedwongen haar zwanger te maken van een meisje. Zodat ze straks meer aandacht krijgt en kan meer kan shinen dan Martine :sweat_smile:
Het is heus niet dat ze samen gewoon besloten hebben dat ze toch nog een derde willen en Martine en Willemijn elkaar gewoon al het geluk gunnen.

43 likes

Er zijn ook bedrijven die heel veel vakantiedagen hebben. Bijv 36 dagen bij fulltime en nog 12 atv dagen. En dan bijv nog overuren die je erbij op mag tellen. Dan kom je er wel aan.

1 like

https://www.proud2bme.nl/Proud2Live/Ik_Laat_Los_|_Krachtvoer

Scarlet is inderdaad weg bij proud2bme.

1 like

Wow het design van die website is wel echt een throwback naar 2006.

10 likes

Waar kan ik solliciteren???

Deze mensen :joy: :joy: :joy: :joy: Ik ga helemaal stuk

42 likes

Hahahahah LOVE HAAR

omg @Zitzak waarom hebben wij dit niet gedaan??!?!

1 like

Waarschijnlijk omdat wij wel gĆŖne kennen?

Hoewel dit met jouw nieuwe badjas natuurlijk wel heel goed kan. Doe anders ff nog een tweeling! Ik kom wel filmen

4 likes

Ik kan nog steeds wel door voor zwanger hoor dus ik zie niet de noodzaak voor nog een tweeling.

6 likes

Ik heb de video gekeken van Willemijn. Naja, doorgescrold.

Ze krijgen een… Jongen

36 likes