Mommybloggerstopic #2

Haha dat zou wat zijn als ze dat doen. Dan nemen ze hun influenceschap wel heel serieus.

2 likes

Zou dat echt een hele stomme reden vinden om voor een derde kindje te gaan. Maar goed, dat weten we natuurlijk helemaal niet dus zullen we dat hier ook niet gaan speculeren? Vind dat best rot naar alle lieve jongetjes, waaronder die van haar. Ik ben zwanger van een jongetje en ik krijg sowieso sterk het gevoel van mensen om me heen, het internet, etc, dat een meisje toch wel de grootste prijs is als vrouw zijnde, wat een gezeur zeg.

3 likes

Ze heeft dan ook wel echt geluk dat het 3x in 1 keer goed gaat met het chromosomenonderzoek ( of er zijn natuurlijk zwangerschappen geweest waar wij niet van weten). Het was volgens mij een kans van 2 op 4? Geen idee meer eigenlijk.

5 likes

Maar sowieso kan het toch dat door tien wil rammelende eierstokken kreeg en er daarom voor zijn gegaan? Lijkt mij niet heel vreemd.
En daarnaast kan het toch ook dat ze een voorkeur heeft? Niet dat het in the end uitmaakt, maar kan me wel voorstellen dat na twee jongens er een voorkeur kan zijn. En dat is toch niet per definitie iets slechts?

6 likes

Oh ik bedoelde dit niet naar jouw reactie specifiek hoor, de eerste zin die ik schreef sloeg op jouw reactie. Ik begrijp het ook wel, ik hoop alleen dat het niet zo is. Misschien is het meer wishful thinking van mijn kant haha

Een voorkeur hebben mag best wel maar ik erger mij gewoon kapot dat er voor mijn gevoel juist een nadruk op het geslacht lijkt te zijn. Zie ik ook heel erg in mijn omgeving, als je de 20 weken echo hebt gehad is de vraag eerder wat krijg je; dan zag het er gezond uit, hoe voel jij je?

Toen ik zelf een meisje kreeg leek het wel alsof iedereen enthousiaster reageerde op het feit dat ik een meisje kreeg. Ik zou het heel pijnlijk vinden wanneer ik voor nummer 3 zou gaan en ik al 2 jongens had dat mensen dan speculeren dat ik vast voor een meisje ga.
Ik denk dat het uitgangspunt gewoon is dat ze de wens hadden voor een derde kindje, ongeacht wat voor geslacht.

10 likes

Het enige waardoor ik echt even huh dacht is omdat ze volgens mij altijd vrij expliciet gezegd heeft het bij twee kinderen te laten.

Maar ja dat kan natuurlijk veranderen. Vind het leuk voor ze! Hoop wel dat dit niet weer een mega spon zwangerschap wordt.

6 likes

:raised_hands:

Die oudste gaat al naar school, toch?

Ergens in een vlog -na die overtijd vlog - heeft ze een keer er iets over zwanger zijn laten doorschemeren. Maar ik weet niet meer wat of wanneer :cry:

Ja sinds 1-2 maanden ofzo. En volgens mij zitten nr 1 en 2 qua leeftijd vrij dicht op elkaar

Vind het echt bizar dat vrouwen zo vaak spijkers op laag water lijken te zoeken als twee vrouwen goed bevriend zijn en een hechte band hebben. Hoeveel je ook laat zien dat je elkaar graag mag, dat die band al jaren goed gaat, dat je elkaar veel gunt. Het valt me op dat vrouwen altijd bezig zijn met “is er dan geen jaloezie” of “oh, zij kocht een huis en jullie dachten ook maar?” Of “pff die competitie tussen die twee” of “ja zij wilt altijd net iets beter zijn denk ik”.

Ik ben echt niet van de krabbenmand metaforen, maar wat men wel niet allemaal denkt te lezen in de dynamiek van een vriendschap waar ze niet in zitten en waartoe ze denken dat vrienden in staat zijn (bijv. zwanger worden om de zwangerschap van een ander te overstemmen). Bizar. Moest er even over ranten, omdat mensen sinds ik niet meer met een goede vriendin samenwoon nog altijd op zoek zijn naar de juice (terwijl we beiden met een geliefde zijn gaan samenwonen).

44 likes

Wow ik ben echt verrast door Willemijn haha, dacht inderdaad dat ze echt geen derde kindje wilde en blij was dat ze de hele babytijd achter de rug had. Wel leuk voor haar!

5 likes

Ja die schelen 13/14mnd ofzo? Volgens mij is Gijs van januari (& Jelle november?) Dus die zal als de beeb 6mnd is dan ook wel naar school gaan. Dat is wel weer iets meer lucht?

Ik vind het leuk voor dr! En bizar dat ze zoveel geluk hebben met die “aandoening” waar ze op gescreend worden
 lijkt me echt een geschenk als je hoort dat dat wederom goed gegaan is :yellow_heart:

5 likes

Trouwens, Scarlet gaat morgen “de veelgestelde vraag over haar werk beantwoorden” - werkt ze niet gewoon weer dan? Ik volg ze alleen op instagram, kijk de vlogs niet. Heb ik iets gemist haha? Ik dacht dat ze een paar maanden geleden weer begonnen was haha

Zul je net zien dat Wil straks een dochter krijgt en dat het een echte tomboy is. Geen jurkjes en staartjes en roze glitters, maar de kleding van Jelle en Gijs, bomen klimmen en op voetbal.

5 likes

Ik volg ze verder niet echt, maar hartstikke leuk! En ze zullen vast vooral erg blij zijn dat ze wederom een (voor zover bekend is) gezond kindje krijgen, gezien de risico’s :hugs:

2 likes

Leuk! Vandaar dat ze het er over had de zolder te willen verbouwen terwijl ze dat nog niet zo lang geleden gedaan hebben

2 likes

Wow ik had niet verwacht dat Wil nog voor een derde zou gaan eigenlijk, wel erg leuk voor ze!

Wil heeft meerdere keren benoemd dat ze 2 jonge kids vrij pittig vond dus vandaar dat ik het niet meer had verwacht. Ik ben benieuwd naar de vlog morgen!

Wat een intense blogger baby boom. En ZOVEEL MEISJES.

4 likes