Proest!
Nee bijna 40. Ze zijn natuurlijk elkaar allemaal gaan volgen.
Moeder uit Hailey
Haha ook echt die kledingmaat van haar kind erbij.
Je weet maar nooit dat een bedrijf haar ontdekt en gratis kleding opstuurt
Ik lach er nu wel een beetje mee, maar als je die profielen bekijkt, dan is het eigenlijk echt beschamend (en zelfs schrijnend) dat K.elly hier haar nieuw business model van heeft gemaakt, terwijl het in werkelijkheid (in mijn ogen) wat naĂŻevere vrouwen zijn die hopen dat ze door die 400 euro uit te geven ook zoân luxe âvloggerslevenâ als kelly kunnen hebben. Ik vind het echt misbruik maken van je positie als vlogger om de iets minder kritische/minder âintelligenteâ (mag ik dat zeggen?) volger te lokken naar dergelijke praktijken.
Volgens mij weet kelly zelf heel goed dat die mensen het niet per se âgaan makenâ in die vloggerswereld.
Dat ze het dan nog onder het mom doet om âandere te helpen om te doen waar ze blij van wordenâ vind ik nog kwalijker.
Of wellicht een zwangerschapsappâŠ
Ff snel gekeken maar het is gewoon armoe troef. Wil er niet eens lullig over doen, het is al erg genoeg dat ze (gemiddeld zoân 120 volgers/10 likes per volger) âŹ400 hebben neergepleurd voor deze cursus en allemaal ondernemer in hun bio hebben staan.
10 mamavloggers
2 âchronisch ziekeâ vloggers,
1 zelfbenoemde âTupperware expertâ
Geen letterlijk Woerden gespot, maar Woerden is een mindset en daaraan voldoen ze stuk voor stuk.
Nou ik ging ook ff kijken hoor en toen kwam ik bij papa Sjenkie terecht.
Heel ver verwijderd van de mannenwereld? Alsof huishoudelijke taken voor vrouwen zijn. BAH.
En waarom doen ze dat middelste kindje nooit een staart in, arme kind zit altijd met het haar in der gezicht.
En nu gaat zân zus OOK nog een vlogkanaal beginnen. Al vond ik die wel sympathiek overkomen
Ugh ik haat dat Star Wars tekstfluppeltje
Wat is er niet goed aan die van haar? #leek
kuchpyramidespelkuch
Deze vibe krijg ik er ook van. . Waren ze ook niet samen naar zoân vreemd seminar weekend geweest een tijdje geleden?
Verder zijn er geen mommyvloggers die op knappen staan. Ben wel benieuwd naar de naam van haar tweede zoon.
Ga nog ff een paar keer de trap op en neer want dit duurt echt veel te lang allemaal
Mommyrator
Oh ik ben vandaag bij de Aldi bij Kelly in de buurt geweest, nu voel ik me heel speciaal dat ik op de parkeerplaats geweest ben waar âaanstaandeâ vloggers gemeet hebben.
Was trouwens een ellendige en onlogische parkeerplaats, maar dat terzijde
Martine die in haar stories aan het babbelen is en alleen maar aan haar haar zit te frunniken.
Niet om aan te zien, STOP IT.
Die 3 seconden in die hele reeks? Wauw inderdaad, supervaak zeg!!
Echt, wat een onzin van âhele tijdâ.
Euhm ik zie ook wel een geheime kannibaal en een toekomstige vegan vlogger