400 euro’s uitgeven aan een flut cursus om als hoogst haalbare misschien een keer een gratis pickwick thee doosje thuis gestuurd te krijgen
Die cursisten zien er ook allemaal zo ja ehm hoe zeg ik dat netjes zo niet boeiend uit
400 euro’s uitgeven aan een flut cursus om als hoogst haalbare misschien een keer een gratis pickwick thee doosje thuis gestuurd te krijgen
Die cursisten zien er ook allemaal zo ja ehm hoe zeg ik dat netjes zo niet boeiend uit
Haha ook echt ‘klas 1 cursus vloggen’
Ik heb op wat namen geklikt die zeiden dat het erg leuk was, vind het echt komisch dat ik zelfs meer volgers heb dan hen haha
Kelly is erg trots op ze en zegt “ wauw want wat een resultaten behaalden ze “
2 volgers erbij gekregen?
Of wat denk je van die foto van de week op haar blog waarbij ze vergeten was haar make-up af te halen en er ‘slecht’ uit zou zien. Ben benieuwd hoe ze dan random mensen beoordeelt die net wakker worden en hun make-up zijn vergeten af te halen.
Snap ook écht niet waarom je de behoefte voelt zo’n goede foto te delen met die beschrijving erbij.
Proest!
Nee bijna 40. Ze zijn natuurlijk elkaar allemaal gaan volgen.
Zit alle getagde personen te bekijken, super interessant wat voor type mensen zich inschrijven voor een dergelijke cursus.
En klopt dit Engels wel? ‘Mama off?’ Nee toch?
Moeder uit Hailey
Haha ook echt die kledingmaat van haar kind erbij.
Je weet maar nooit dat een bedrijf haar ontdekt en gratis kleding opstuurt
Ik lach er nu wel een beetje mee, maar als je die profielen bekijkt, dan is het eigenlijk echt beschamend (en zelfs schrijnend) dat K.elly hier haar nieuw business model van heeft gemaakt, terwijl het in werkelijkheid (in mijn ogen) wat naïevere vrouwen zijn die hopen dat ze door die 400 euro uit te geven ook zo’n luxe ‘vloggersleven’ als kelly kunnen hebben. Ik vind het echt misbruik maken van je positie als vlogger om de iets minder kritische/minder ‘intelligente’ (mag ik dat zeggen?) volger te lokken naar dergelijke praktijken.
Volgens mij weet kelly zelf heel goed dat die mensen het niet per se ‘gaan maken’ in die vloggerswereld.
Dat ze het dan nog onder het mom doet om ‘andere te helpen om te doen waar ze blij van worden’ vind ik nog kwalijker.
Of wellicht een zwangerschapsapp…
Ff snel gekeken maar het is gewoon armoe troef. Wil er niet eens lullig over doen, het is al erg genoeg dat ze (gemiddeld zo’n 120 volgers/10 likes per volger) €400 hebben neergepleurd voor deze cursus en allemaal ondernemer in hun bio hebben staan.
10 mamavloggers
2 “chronisch zieke” vloggers,
1 zelfbenoemde “Tupperware expert”
Geen letterlijk Woerden gespot, maar Woerden is een mindset en daaraan voldoen ze stuk voor stuk.
Nou ik ging ook ff kijken hoor en toen kwam ik bij papa Sjenkie terecht.
En waarom doen ze dat middelste kindje nooit een staart in, arme kind zit altijd met het haar in der gezicht.
En nu gaat z’n zus OOK nog een vlogkanaal beginnen. Al vond ik die wel sympathiek overkomen
Dit is echt exact hoe ik me erbij voel… bijna sneu
Ugh ik haat dat Star Wars tekstfluppeltje
Wat is er niet goed aan die van haar? #leek
kuchpyramidespelkuch
Deze vibe krijg ik er ook van. . Waren ze ook niet samen naar zo’n vreemd seminar weekend geweest een tijdje geleden?
Verder zijn er geen mommyvloggers die op knappen staan. Ben wel benieuwd naar de naam van haar tweede zoon.