Mommybloggerstopic #2

Hengelt Martine nou naar spon of oprechte offertes?

6 likes

image

5 likes

Het zijn echt zo totaal niet mijn zaken en ik weet dat ik me er echt niet mee bezig moet houden maar ik ben zo benieuwd naar de babies van Elise. Ik wil ze ziennnnn. En ik wil de namen weten. En hoe de bevalling is gegaan.

Hahah omg dit kan echt niet. But I gots to know

25 likes

:smirk::smirk:

Tuinarchitect :thumbsup:

Zoiets heet een hovenier en kan je gewoon op googelen

1 like

Maar waarom zou je dat googlen als je het misschien ook gratis en voor niks via Instagram kan krijgen :thinking:
:expressionless:

Wal beschoeiing, waar ze het volgens mij over had, gaat niet voorkomen dat maik en Zoey in het water belanden. Dat zul je met een hek of schutting ofzo moeten doen.

2 likes

Haha heb ik ook. Hoop dat alles goed is!

Ik ook. Zit redelijk obsessief steeds op Instagram te kijken :sweat_smile:

Mijn schoonzusje ging ook voor een nieuwe bank, en ka met een volledige woonkamermetamorfose terug. Kennelijk is het het businessmodel van zulke ketens.

1 like

Hahahah ik ben ook zo nieuwsgierig en ik heb echt niks met baby’s :sweat_smile:. Maar het zijn ook gewoon zulke leuke mensen en haar vlogs zijn zo leuk.

Ben ook benieuwd naar de namen. Zei eerder al dat ik dacht dat ze niet echt voor NL klinkende namen zouden gaan, maar zat ook ineens te denken aan Julius of Jasper ofzoiets.

1 like

Ik heb gewoon ingesteld dat ik een melding krijg als zij iets plaatst :zipper_mouth_face:

8 likes

Martine heeft een hekel aan hulp vragen.
“Ik wil de tuin aanpakken. Ben of ken jij een tuinarchitect.”

Sure Jan.
#spon

10 likes

En ik zit me hier maar te ergeren over de woorden ‘tuin architect’ van Martine. :sweat_smile: :confounded:

Snap ook niet dat ze zelf 0,0 moeite neemt om iemand te zoeken. En je hebt er voor gespaard, waarom laat je het dan zo overkomen alsof je aan het bedelen bent. :cry:

Omdat ze haar spaargeld waarschijnlijk liever op de bank laat staan. En tĂČch haar tuin in orde heeft.

1 like

Iets heel anders trouwens, maar zou Martine ooit die opleiding die ze deed weer oppakken?
Volgens mij had ze toen ze de eerste keer zwanger bleek wel gezegd dat ze dat graag wilde toen en had ze toen (vage) plannen om vrij snel weer te beginnen. Maar toen was het ook heel anders met 2wmn en alles natuurlijk.
Ik kijk de vlogs niet meer maar zegt ze daar nog wel eens iets over?

3 likes

Nog iets anders: Willemijn postte een tijdje terug dat ze zo blij was uit de luiers te zijn. Voor voor wie zijn die luiers dan als ze een midweekje op vakantie gaan? Toch niet zindelijk? :thinking:

Je neemt toch gewoon preventief luiers mee als je zulke jonge kinderen hebt en op vakantie gaat? Zindelijk betekent niet dat meteen verwacht wordt dat ze nooit meer in hun broek plassen of poepen hoor.

Ja?
Oké. Deed het niet. Maar ik zal de uitzondering zijn dan.

Snap dat dat haar doel is maar het kwam nogal debiel over hoe ze t zei. Maar goed, verwacht vrij weinig van ‘influencers’ :face_vomiting:op dat punt.

1 like

T duurt nu zĂłlang voordat Elise (tiger) iets plaatst dat ik me haast zorgen maak.

1 like