Ja precies, mijn gesponde jeugd was kutter dan die van jou.
Anoniem: “Ik moest met mijn ouders grappige filmpjes opnemen waarbij ik de slaapkamer in moest lopen en ze moest betrappen terwijl ze zogenaamd sex hadden, ik zou heel blij zijn met iedere maand een nieuwe muur hoor”
Tbh, zou het eerste blogger gerelateerde boek zijn wat ik zou kopen.
Tuurlijk. Mijn instaposts staan al klaar, vervolgens start ik een coachingsbedrijfje. Eigenlijk heb ik gewoon mijn midlifecrisis al gepland.
Ben ik de enige die zich stoort aan het NIET gebruiken van hoofdletters?
Ik merk dit bijv bij Lois (van het boek wat nageaapt was of niet of whatever), broervanroos doet dit ook (nee oké geen mommyblogger)… Ik zag het laatst nog ergens, maar niet onthouden haha.
Ze typen dan dus de hele lap tekst ZONDER hoofdletters, ook niet aan het begin vd zin.
Is dit een trend in blog land of wat…?
Je moet er ook bewust moeite voor doen, want mijn telefoon maakt automatisch hoofdletters🤷🏼♀️?
see what you did there
Nee pip naar een van de kc family member
oh ik ben nog geen 30 vandaar dat ik deze gemist heb
Ben echt zo benieuwd hoe het met Elise, Wouter en de tweeling gaat. Het is al bijna een week stil dus denk dat ze er intussen al wel zijn.
Ja ze heeft dit weekend ook geen video geplaatst.
Dacht ik ook al! Hiervoor postte ze wel vaker en had ze ook regelmatig stories. Ben heel benieuwd naar de namen.
Jahoooor Wil krijgt weer ff een nieuwe bank gespont. Hoe lang hebben ze dit huis nou?
Juni 2018 kregen ze die gele bank die niet goed in de woonkamer paste. Daar had ze het zelfs in een vlog over gehad.
Ik wou dat ik elke anderhalf jaar een nieuwe bank kon uitzoeken. Oh nee wacht, dat wil ik helemaal niet. Ik doe niet aan over consumeren.
“Als je iets uitspreekt dan gebeuren dingen ook echt”. My god hoezo denkend die vloggers allemaal dat het niet aan hun influencer zijn ligt?
Vind het trouwens echt achterlijk om te constateren dat je met kleine kids snel vlekken krijgt om vervolgens weer een gekleurde stoffen bank uit te kiezen. Maar je hoeft als influencer natuurlijk niet na te denken over de levensduur, want over twee jaar spon je weer een nieuwe. En dan over twee weken weer iets over duurzaamheid posten.
@Saturnus ik vermoeddat die gele bank prima past als je hem een kwartslag draait net als de interieurstylist heeft getekend. De nieuwe bank lijkt groter
Hypocriet ook echt, en ondertussen zogenaamd niet weten hoe je milieuvriendelijker bezig kan zijn.
Alles voor de gratis shit.
Nou dit precies. Ik zat de vlog te kijken en te wachten tot ze begon over het advies dat ze kreeg van de syliste om geen stoffen bank te nemen.
Maar dat kwam niet. Of ze wilde het niet horen. Kan ook uiteraard.
Zo bizar om na 2(?) jaar al weer over te stappen op een nieuwe bank!
Ik vraag me ook af of het wel mooi staat. Überhaupt zon grote bank in hun huis. De gele bank stond gek qua formaat. Maar volgens mij is deze wel enorm.
Ik snap niet dat ze dat lange gedeelte van de bank niet bij de muur/raam kant doen. Nu staat dat deel midden in de kamer
Het is wel heel stil op Elise haar account! Ben onwijs benieuwd toch gek hoe je gaat meeleven met mensen die je niet kent haha
Ja precies! Het lijkt me dat dat kinder speelgedeelte een stuk kleiner wordt. Lijkt me juist heerlijk dat die twee de ruimte hebben. De kamer wordt er ook een stuk minder ruimtelijk van. Zon groene bank middenin de kamer.
Nou ja. Niet mijn probleem
Ik vind die nieuwe opstelling voor de woonkamer juist veel gezelliger. Vind hoe ze het nu heeft juist heel leeg ogen, en de bank zo tegen het raam echt zonde van de raampartijen.
Maar denk dat de bank misschien wel wat te groot is. Misschien een kleinere bank en een losse stoel/loveseat was iets ruimtelijker geweest.
Ben wel heel benieuwd naar het resultaat. Ook qua kleuren. Nu is het heel fris maar die nieuwe bank is juist best donker volgens mij.
Ja ik vind de opstelling ook niet verkeerd omdat het de ruimte waar samen TV wordt gekeken/een boek wordt gelezen knusser en meer afgescheiden wordt gemaakt. Alleen de kleur begrijp ik inderdaad niet: past in mijn ogen niet echt bij de rest van het interieur.
We gaan het zien zeker?