Elise is bevallen!!!
Awhhhh zo leuk! Leuke namen.
Hahah DE babies!!! Yaayyyy leuke namen ook.
Echt zo fijn dat ze die radiostilte hebben gehouden zo lang.
Oh zo tof! En een natuurlijke bevalling, lijkt me zo intents om van twee baby’s na elkaar te moeten bevallen. Ik vond wel dat ze er altijd super positief en nuchter instond. Ik vind haar zo’n leuk mens! Heerlijke foto ook van hen 4 zo apetrots!
Ah wauw die foto op haar stories, zo mooi! En vind die borstvoedings foto op Wouter zijn stories ook heel mooi! Sowieso erg knap dat ze dat doet, lijkt me mega intens met een tweeling.
Wat leuk! En wat gaaf dat een natuurlijke bevalling gelukt is! Dat Is al de tweede die ik in korte tijd hoor, lijkt me erg fijn (oh well voor zover bevallen fijn is he hahaha). Het is al dubbel zo hectisch met een tweeling, en als ik bij ons de familie zag dat daar ook het herstel van de keizersnede nog bovenop kwam…
Lieve foto ook!
Ik vind Wolf een hele mooie naam, Luca is dan weer niet helemaal mijn smaak (vind de twee namen ook niet helemaal in dezelfde lijn ofzo? Niet dat dat moet overigens).
Ik vind de foto’s (ook op Wouter zijn account) ook mooi, tenminste niet zo’n instaperfect foto met het perfecte dekentje etc.
Knap dat ze het pas een week later wereldkundig maakt.
Prachtige foto’s zeg! Is het eigenlijk gebruikelijk om even in het ziekenhuis te moeten verblijven bij een tweeling?
Wauw wat leuk en super leuke namen!! Al vind ik het niet zo bij elkaar passen ik vind Luca geen hele stoere naam en Wolf wel.
Ik vind Elise ook heel leuk en ben blij dat alles zo goed is gegaan.
Ik vind Wolf dus echt geen naam haha, maar Luca wel leuk! Vind de namen inderdaad ook niet echt bij elkaar passen
Ah zo leuk, en wat een lieve foto’s inderdaad!
Vind Luca een leukere naam dan Wolf, maar heb zelf gewoon niet zoveel met Wolf/Vlinder/Maan etc
Ik weet niet of het altijd zo gaat, maar vaak wel volgens mij, de termijn zal wel meetellen ook. Je mag met een tweeling ook niet meer thuis bevallen. Het is dan meteen een medische zwangerschap dus alles wordt zeshonderd keer gecheckt. Vaak zie je ook een lager geboortegewicht en dat willen ze dan even in de smiezen houden ofzo.
Volgens mij is een teennageltje lakken een bekende methode
Ik denk dat je dat als moeder en vader wel weet. Vaak hebben ze ook wel een klein herkenbaar iets. Zoals een vlekje, ooievaarsbeet of zichtbaar adertje. Ik had ook een eeneiige tweeling op werk en in het begin kon ik ze echt niet uit elkaar houden. Maar hun moeder zei: “Ik vind ze niet eens op elkaar lijken.” De één had een klein plekje in zijn gezicht waar we het aan zagen
Idem, waarom zou je in hemelsnaam je kind een diersoort als naam geven? ;(
Wolf kan ook van Wolfgang afkomstig zijn
Ik kan de naam wolf nooit lezen zonder aan het grapje te denken.
Welk dier bestaat voor 3/4 uit wol?
Ik denk aan de GTST baby. Tja.