Mommybloggerstopic #2

Ik vind dat de nadruk wel iets te vaak ligt op kijk hoe knap, sexy en erotisch we samen zijn ofzo. Is ook niet moeilijk als je net iets meer dan een jaar samen bent.
Die naaktfoto’s op insta van hun samen enzo, iets to much voor mij.

Oke vind hem gewoon stiekem echt een hete boy, precies mijn type :fire:

5 likes

Maar is het al duidelijk of de tweeling eeneiig is? Want dat wisten ze tijdens de zwangerschap nog niet.

1 like

Ik vind hem echt vreselijk. Die insta van hem :mask:

Afknapper

14 likes

Zijn ze pas zo kort samen? Pittig dan om meteen in de baby’s te zitten :grimacing:

Maar het is super fijn voor ze dat alles goed is gegaan en heel goed dat ze hun eigen tijd hebben genomen. Hopelijk komt er ook geen uitgebreide vlog van en hebben ze echt tijd voor elkaar genomen :grin:

Hoelang zijn ze samen??

Ik vind ze ook beide super knap. Liggen ze daar even mooi te zijn met die baby’s
Elise is ook echt een natural beauty ze ziet er altijd zo mooi uit

Mocht ik ooit bevallen dan wil ik er ook zo mooi uitzien one lucky shot moet lukken toch

7 likes

Beetje veel mooi sorry

4 likes

Iets van 1,5 jaar, volgens mij waren ze 9 maanden samen toen ze zwanger raakte.

1 like

Op de basisschool zat ik met een eeneiige tweeling in de klas, en inderdaad, op een gegeven moment zie je echt wel verschillen.

@Zemraluani Oh ja, want een ONLINE ACCOUNT is hetzelfde als een KIND maan/vlinder/wolf noemen. WTF :joy::joy: Of ben je zo iemand die haar kind Leeuw heeft genoemd/wil noemen ?

Zul je zien dat ouders gaan janken omdat hun kinderen worden gepest vanwege hun naam, terwijl ze zelf die lelijke namen hebben gegeven. You asked for it.

En diersoorten als naam is wat anders dan van dieren afgeleide namen.

afbeelding

25 likes

dus als ik mn kind koekoek noem is het wel oke?

Annemaria Koekoek natuurlijk

22 likes

Tjirpie van tjirp tjirp is ook oké.

2 likes

Ik heb die vriend ook net even bekijken. Jesus christ wat een droomvent. Ik ben er gewoon chagrijnig van dat dit bestaat :joy: Niet te doen

8 likes

IS DAT EEN DIER?

Hahahahaha

1 like

Heb soms het idee alsof sommigen bijna geilen op het ‘idee’ van een soort apocalypse ofzo. Heel vreemd.

8 likes

Nou ik ken serieus mensen die helemaal wild worden van bijvoorbeeld doomsday preppen. Alsof ze het echt willen dat er zoiets gebeurt.

Better safe than sorry toch?
En alles is heel lang houdbaar, dus dan hoef je echt niet wekenlang ingeblikt voedsel te eten. En als je gewoon die dingen koopt die je normaal gesproken ook al in blik haalt dan zie ik geen nadelen

2 likes

Las vandaag op insta ook over een influencer die zwanger is en ook een mommy boek gaat schrijven, en of mensen tips hadden over de inhoud. Gelukkig reageerde iemand al met: zou eerst even wachten tot je een tijdje moeder bent misschien…

15 likes