Mommybloggerstopic #2

Lekker schilderen :grin:
Ja, ik snap je!

Heb zelf geen kinderen maar laatst ook een kindje in de kruidvat en die moeder.
Mama wat is dit? Mamaaaa is ditttt???
Dat is lippenstift
Wat is dattt?
Om je lippen een kleurtje te geven, dat vind mama mooi
Wat is dat dan?
moeder:…
WAT IS DATTT??
:joy: moest stiekem wel lachen, zo schattig.

1 like

Oh wat goed hier nog wel typische ouderwetse boeken
Net zoals Vaderdag dat er dan boormachines in de aanbieding komen.

Mijn man wil altijd schoonmaak shit voor Vaderdag enzo. Zijn wildste droom kwam vorig jaar uit toen we zo’n KƤrcher ramenzemer kochten. Ik vraag me wel eens af of hij een man is, maar we hebben een (& nr2 On the way) kind, dus … het zal wel goed zitten.

Dit jaar kochten we een dyson. Het was alsof het onze trouwdag was zo gelukkig.

Gelukkig is Moederdag voor Vaderdag, dan kan ik dan inslaan :smirk::joy:

13 likes

Maar van een Dyson wordt iedereen gelukkig :smiling_face_with_three_hearts::see_no_evil:

Mijn kind stagneert als hij een bouwplaats, ziekenwagen, politieauto of brandweer ziet. Zijn dag is compleet als we met de auto weg gaan :smiling_face_with_three_hearts:

Maar we verven, kleuren en kleien net zo lief. En al zijn knuffels in bed worden iedere dag opnieuw benoemd en neergezet. Schatje!

9 likes

Kwam net op de Instagram van Thezhoufamily (kende ze niet) en ze post een filmpje over afgekraakt worden op een forum over dat d’r kind geen lego mocht ofz. Heb niet alles gelezen vandaag van het forum, maar gaat dat over dit forum?

Edit: even bijgelezen, ja dus. Degene die erover begon hier noemde nog geeneens haar (insta)naam haha.

3 likes

WĆ”t vertelt ze eigenlijk…? Ik zie de Story hierboven en ik snap er geen hol van. Haar kinderen spelen met gender-atypische dingen maar ze is anti-genderneutraal omdat Lego duur is…? HEH?

10 likes

Hahaha. Ik snap haar hele verhaal niet. Als ze zo open minded is waarom mocht dat meisje die lego dan niet? Of vond ze 60€ gewoon te veel geld (kan ik me goed inbeelden verder). Kan het echt niet uit de tekst halen hahaha

2 likes

En haar zoon speelt met het meisjespeelgoed van haar dochter en haar dochter met het jongensspeelgoed van haar zoon. Mega genderneutraal :+1:

En is dit een blogger? Echt wat is er gebeurd met leesbare teksten maken? Pardon me hoor.

En nu sta je nog meer op een forum :wave:

16 likes

ā€œDaar sta je dan op een forumā€ eh nee moeke, jij staat op het forum.

Maar even he, aangezien je toch meeleest. Kan je toelichting geven op hoe je kind overal mee speelt; maar spijt als haren op het hoofd krijgt als ze jongenslego thuis heeft ipv meisjes? Waar baseer je dat dan op?

8 likes

Hahah love de classic ā€˜mĆ­j maakt het niet uit, maar ik kan het toch niet laten om er iets over te zeggen’. Goed afgekeken van Cynt en Mascha.

14 likes

Wat komisch! Wel gezellig dat ze allebei meelezen! Is toch gezellig :upside_down_face:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch

1 like

Volgens mij zegt ze gewoon dat ze de betreffende lego niet wilde kopen omdat het €60 was en zij ervan overtuigd was dat haar dochter er toch niet mee zou spelen. Zo gek is dat toch niet? Volgens mij heeft het er niets mee te maken dat het ā€˜jongensspeelgoed’ zou zijn. Mijn zoon wil ook wel eens iets hebben uit een speelgoedwinkel waarvan ik denk, ja vriend ik ken je goed genoeg, zodra we thuis zijn flikker je het in een hoek en kijk je er niet meer naar. Gewoon omdat ik weet waar hij het liefste mee speelt. volgens mij bedoelt ze dat toch gewoon?

14 likes

Mis ik de vlog van Wil en Tien?

Ik hoop van niet.

10 likes

Ik sta elke dag op dit forum. Look mom I made it

20 likes

Nog iemand die mee leest… :raising_hand_woman:

21 likes

Wauw.

2 likes

Blegh, zo’n zogenaamd nonchalante ik trek me er niks van aan post :nauseated_face:

3 likes

Huh wie is dit dan :rofl:

Trouwens 400 boeken ligt het aan mij of verkoopt elke blogger al meer dan dat? Zoveel is dat toch niet

7 likes