Mommybloggerstopic #2

Oh wat gênant zo’n “bitchy” toon, dan laat je jezelf zo kennen, het komt echt over als precies het tegenovergestelde (“ik trek het me eigenlijk heel erg aan”)

19 likes

LOVE IT!
En alleen omdat ik geen 30+'er ben, die het hoofdletterloze schrijven niet begrijpt… Als ze het nou goed had gelezen allemaal, had ze gezien dat ik haar als voorbeeld gebruikte voor vele anderen haha (nog best eervol toch! Ik volg haar zelf niet, maar misschien moet ik dat na deze eervolle vermelding weer gaan doen :)) . Want kennelijk is het een ‘hip’ ding. Wat ik (helaasch) nogsteeds niet begrijp :frowning:

Wat staat er eigenlijk onder dat weggekraste, ik herinner me niet dat ik daar iets heel ernstigs of privé’s ofzo had gezet? Zowel, lief dat ze het weg heeft gehaald!

5 likes

Welke blogger heeft er (nog…) geen boek geschreven trouwens? Eigenlijk iedereen die ik ken wel 1 of zelfs meerdere.

Dit had je geschreven @Fishing dus ze neemt zichzelf vooral in bescherming denk ik :stuck_out_tongue:

29 likes

oooooh. Nog zo’n discussie die hier woedde toen geloof ik :’)? Volgens mij ben ik toen idd een keer op haar profiel gaan kijken en zag toen dat zij dat deed, net als de broervanroos.
Goh ik zou het wel tof vinden als hij me ook even eervol vernoemd, ben best wel fan van zijn programma’s :smiley: Misschien kan hij ook uitleggen waarom hij geen hoofdletters gebruikt. Ik wordtdt toch zo nieuwsgierich nu.

5 likes

Ik heb, net als de meeste van jullie, überhaupt nog nooit van dit wijfje gehoord. Maar waarom komt ze nu pas achter een post uit januari?

Opscheppen over 400 boeken is trouwens echt Fucking Hilarisch.

47 likes

Ik weiger geassocieerd te worden met een Aliexpress Huismuts.

16 likes

PB je adres maar <3
Wil je er een foto bij?

2 likes

Ik ben flabbergasted van haar reactie op onze analyse van de gemiddelde instamom.

2 likes

ja zonder hoofdletters svp.

24 likes

hahaha, het tijdperk is gekomen dat we instamoms en middelbareschoolbitches niet meer uit elkaar kunnen houden

16 likes

Is dit een bruggetje naar Corona? (“influenza”)

Ik heb even verwarring. Bedoel je de placenta van mijn kind(eren) of die van mijzelf?
Essentieel voor het goed kunnen beantwoorden van de vraag snap je

4 likes

Moet je even aan Lois vragen, die is volgens haar in derde persoon enkelvoud geschreven biografie op haar verder lege website dus héél goed met taal. Rauw ook.

Maar dat was natuurlijk ook al gebleken uit de 400(!!!) verkochte boeken van haar hand. Nu denk je, wat maakt haar boek nou bijzonder? Nou, zij heeft als nieuwbakken moeder dus direct een boek over moederschap geschreven! Je gelooft het niet, totáál uniek in mommybloggerland!

28 likes

Vraag me echt af, wat voor type vrouw koopt zo’n boek

3 likes

Je moet allereerst denk ik überhaupt iets hebben met dat soort ‘bundels’. Het is geen boek zoals Wil &Tien schreven toch? Niet informatief oid. Meer korte verhaaltjes of gedichten ofzo?
Ik denk trouwens dat je dat als nieuwbakken moeder net zo goed kan schrijven als ervaren moeder; als het idd gedichten enzo zijn over moederschap en de liefde en struggles daarbij. Daar hoef je niet 6x moeder voor te zijn toch haha? Dat voel je meteen (of niet en dat is dan ook weer een thema opzichzelf natuurlijk)

2 likes

Oh ik dacht een zoveelste ““informatieve”” mama boek. Het inpakwerk zag er wel mooi uit.

Ps ik heb een crush op Alwin :sweat_smile: Hij is zo knap opeens met zn nieuwe kapsel

1 like

Nu gaan sowieso ALLE instamommy’s een kijkje nemen, aangezien ze elkaar allemaal kennen en volgen denk ik.
Maar het is TBH voor je bedrijfsvoering toch ideaal om hier mee te lezen? Je ziet toch ongecensureerd wat mensen wel niet leuk vinden. Zeker als het je brood is, zou ik absoluut meelezen. Maar ik zou het niet zeggen, maar in mn voordeel gebruiken :slight_smile:

9 likes

Ik had nog nooit van haar gehoord, maar heb nu het gevoel dat ik haar nu meer ken dan zij die niet genoemd mag worden I.nge M.arieke

12 likes

Je triggerde mijn Harry Potter zintuig. <3

1 like