Mommybloggerstopic #2

Jezus, ik krijg oogpijn van die schrijfstijl. :sob:
Mensen die hierin trappen kunnen beter een cursus 'Denk - trap er niet in! ’ volgen :exploding_head:

2 likes

Klik weg, hang op, bel uw bank

14 likes

Pas maar op, it’s lonely at the top heb ik gehoord.

1 like

Verbaast me niks dat ze rijk zijn, vond haar moeder altijd al een beetje koude kakkerig-overkomen… :grimacing:

2 likes

Klinkt heerlijk!

2 likes

of “nee is ook een woord”.

1 like

Ik kwam laatst een tegenbeweging tegen op een billboard langs de snelweg!

Www.zegnietnee.nl

1 like

Coco en Clarence waren natuurlijk al bezet.

1 like

Ik heb een comment achtergelaten onder de post op hun blog maar die worden blijkbaar gemodereerd want hij komt er niet door. Zie nu dat ze sowieso weinig comments hebben, begrijp nu wel waarom!

Komt een beetje hooghartig over

1 like

Hoe bedoel je?

Die tekst van IVVJ dat ze zo trots zijn op hun dure huis (blijkbaar van de ouders van IVVJ wat ik hier lees) en dat het lonely is at the top :face_vomiting:

5 likes

Vreselijk toch. De infopagina van haar cursus staat ook vol spelfouten. Maar ach wat maakt het haar uit, mensen melden zich toch wel aan.

Die pdf bij die gratis training leek mee te vallen. Maar toen kwam de laatste pagina… omg die spelfouten. De video moet ik nog kijken. Doseren.

Ik vind het ergens jammer hoe Kelly nu ‘geworden’ is ofzo… Ik heb haar lang gevolgd, juist omdat ik mij helemaal niet met haar kon identificeren. Ze was toen nog zwanger van die oudste, haar teksten waren vreselijk maar ze had iets aandoenlijks. Die man van haar was nooit zoveel in beeld ook. Ik weet niet waar ze de omslag heeft gemaakt, maar vind haar nu echt zo’n Annic 2.0. En hoe harder zij doen alsof ze alles laten zien, hoe meer ik het idee krijg dat ze er een soort Kel en Sjenk show van maken. Dat aandoenlijke is ze ergens verloren (logisch ook want volwassen geworden) en vind haar helemaal geen ‘unieke’ blogger/vlogger meer. Ze is volgens mij heeeeel zakelijk geworden, die natuurlijke warmte die ze uitstraalde, is ze imo aan het kwijtraken…

5 likes

Oooh hahahah ik heb dat altijd knullig aandoenlijk gevonden dat aanzoek. Hij niet hoor, krijg echt een nare vibe van die kerel. Maar vond Kelly wel schattig hahaha. Maar zoals ik zei, misschien ook omdat ik ZO anders ben? Ik ben ook een stuk ouder dus kreeg altijd zo’n ‘ach meiske toch’ gevoel bij haar🙈.

2 likes

Ze gebruikt zelfs de muziek van Annic in haar vlogs. Volgens mij probeert ze op Annic te lijken. Ze probeert ineens zo businessachtig over te komen. Volgens mij heeft ze nooit een echte baan gehad.

1 like

Is dat niet van die gratis muziek die je bij heel veel vlogs hoort.

1 like

Volgens mij is dat een tune van de Muziekfabriekonline, maar ook als het een tune van YouTube is, is het wel opvallend dat ze precies dezelfde muziek gebruikt.

Annic, Kelly, Wil en Tien (vroeger) gebruiken muziek die op maat voor ze gemaakt is van een bepaalde zangeres/jingle maakster (ben de naam kwijt, ze schreef ook Willemijns huwelijkslied). Ze hebben weleens vaker overlappende deuntjes gehad. Volgens mij was Annic er het laatst mee. Muziek is te herkennen aan random kreten als “feel the positivity”.

18 likes