Mommybloggerstopic #2

Oh mijn god. Ik sluit me met @Mari mee aan bij de actiegroep.

3 likes

Ik vind het wel schattig. Kan me niet voorstellen dat ik ooit de behoefte aan zoiets zou hebben, maar vind het wel bij de jongere Willemijn passen.

2 likes

Wow staand aan de keukentafel! Hoe dan!

1 like

Omg wat vreselijk, ik moet gewoon janken van ellende

1 like

Volgens mij heeft Wil dat lied toen gekregen van haar collega’s ofzo, weet in ieder geval nog wel dat ze dit niet zelf gekozen hadden! Haha. En eh, toen mijn zus ging trouwen kreeg ze van haar schoonfamilie ook zo’n op maat geschreven lied op de wijze van een bekend nr dat ze met zijn allen gingen zingen. Denk dat je het een beetje in die hoek moet zoeken :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dit ken ik inderdaad wel, dat is ook altijd een beetje plagerig voor zover ik het heb meegemaakt. Maar een compleet nieuw lied over hoe geweldig en fantastisch ze zijn en zo extreem zoetsappig? En het dan ook huwelijkslied noemen? Dat is toch wel een stapje te ver hoor.

1 like

Wil zegt heel de tijd befobbeld ipv bijvoorbeeld en can’t unhear anymore weetje!

1 like

Oh echt top! Hier is namelijk echt nog nooit iets over geschreven!

38 likes

En wat geschreven is wordt herschreven.
Hasjtek wil & tien

Had ze niet beter een autobiografie kunnen schrijven?

Ze denkt ook, omdat ze twee uur moeder is, dat ze de wijsheid in pacht heeft en iedereen het licht kan laten zien of wat?

4 likes

Vast een onpopulaire mening maar ben er wel een beetje benieuwd naar. Ik volgde ze niet toen ze Pip net hadden maar vind ze verder wel relaxt overkomen met de kinderen. En ze doen nog steeds veel leuke dingen zonder de kinderen ook

Sanneke says no :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

Oja effe voor de geïntereseerden: dit plaatste Nicolette / Bas: https://www.instagram.com/p/B7Ozq-8B-Px/?utm_source=ig_web_copy_link

9 likes

Oh god hebben we haar weer :roll_eyes:

13 likes

Haha en ook even benoemen dat ze bij de eerste generatie zat. :joy:

51 likes

Ja duh want dat wisten we nog niet

Said no one ever

Vind het zo’n vervelende dame.

5 likes

iK wAs eEN vaN dE eeRsTen

12 likes

Ja, een hoop vooroordelen, maar die groep early adopters heeft gelukt gehad/was misschien ook wel slim, maar veel die nu starten hebben hier echt wel mee te maken. En met hoeveel daarvan is zij close?

Volgens mij heeft ze met niemand meer toch contact van vroeger?

Vind het ook zo’n kwallebal

7 likes

Eens hoor, Bas Smit is ook een naar menneke. Maar Sanne is op zoveel vlakken irritant dat het haast grappig wordt.