Mommybloggerstopic #2

Ik vind/vond deze muziek, maakt niet uit bij welke vlogger, echt vreselijk. Kan niet precies zeggen wat het nou is. En vooral ook dat zij het ineens alle drie hadden als intro. Brr

Is idd van de muziekfabriek online (Elianne). Kom er nu achter dat veel van die achtergrondmuziekjes in vlogs ook van haar komen

https://soundcloud.com/muziek-fabriek-online/41-get-it-done-90-bpm-31s-protect?in=muziek-fabriek-online/sets/alle-rechtenvrije-stockmuziek zoals deze bijv :sweat_smile:

3 likes

Blegh echt verschrikkelijke deuntjes. Krijg er jeuk van. Maar ik kijk niet meer naar Wil en Tien sinds ze geen llg meer heten :(. En Annic vind ik saai.

Haha ja true. Ik volgde ze eerder nog trouw. Vooral W&T en Kelly. Annic later ook, maar daar ben ik snel mee gestopt haha. Maar toen ze dus alle drie met deze muziek begonnen, vond ik het echt te irritant worden en haast alsof ze daarmee ook wilden scoren ofzo.

Hoewel het voor de zangeres/muzikant in kwestie natuurlijk wel mooie bron van inkomsten is en bekendheid oplevert.

Wat is een huwelijkslied?

4 likes

Ik ruik een piramide spel, die cursisten kunnen straks ook anderen lesgeven in het vloggen als hun eigen pic.kwick spon is opgedroogd en zo heb je binnen een jaar de hele wereld aan het vloggen.
Ik snap het echt niet want zeker voor de grote middenmoot die er bijna niks mee verdient is de “inzet” heel groot. Al je privacy voor een he.llo f.resh deal?

4 likes

Ik herken dit wel. Zeker door die o zo beroerde teksten die bol stonden van de spelfouten. Inmiddels is hun hele leven voor mijn gevoel een grote spon

Ik keek wel eens sisterwives op tlc (no shame hahaha). En die verkochten kleding ofzo? Maar echt lellek. Dus ik ging dat opzoeken. Bleek dat een heel programma te zijn waardoor je kleding verkoopt namens het bedrijf, en hoe meer je verkoopt hoe meer aanzien je hebt. Heel populair onder “huismoeders” in de Vs. Lularoe heet dat . Maar schijnt dus dat mensen helemaal schulden hebben daardoor. Wel een heel ander onderwerp maar toch.

1 like

Geen idee of dit traditie is.
2 likes

Weet iemand hoe het eigenlijk zit met Scarlett haar verlof? Ik dacht dat het de bedoeling was dat ze uiteindelijk wel weer voor de website ging werken? :thinking:

1 like

Heeft iemand een ezelsbruggetje voor me om Scarlett en Joyce uit elkaar te houden?

1 like

Goals :stuck_out_tongue:

2 likes

mooi verhaal zeg! en idd zoveel positiever dan de eerste, gelukkig maar.

2 likes

Oh mijn god. Ik sluit me met @Mari mee aan bij de actiegroep.

3 likes

Ik vind het wel schattig. Kan me niet voorstellen dat ik ooit de behoefte aan zoiets zou hebben, maar vind het wel bij de jongere Willemijn passen.

2 likes

Wow staand aan de keukentafel! Hoe dan!

1 like

Omg wat vreselijk, ik moet gewoon janken van ellende

1 like

Volgens mij heeft Wil dat lied toen gekregen van haar collega’s ofzo, weet in ieder geval nog wel dat ze dit niet zelf gekozen hadden! Haha. En eh, toen mijn zus ging trouwen kreeg ze van haar schoonfamilie ook zo’n op maat geschreven lied op de wijze van een bekend nr dat ze met zijn allen gingen zingen. Denk dat je het een beetje in die hoek moet zoeken :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dit ken ik inderdaad wel, dat is ook altijd een beetje plagerig voor zover ik het heb meegemaakt. Maar een compleet nieuw lied over hoe geweldig en fantastisch ze zijn en zo extreem zoetsappig? En het dan ook huwelijkslied noemen? Dat is toch wel een stapje te ver hoor.

1 like

Wil zegt heel de tijd befobbeld ipv bijvoorbeeld en can’t unhear anymore weetje!

1 like

Oh echt top! Hier is namelijk echt nog nooit iets over geschreven!

38 likes