Ik werk met een heel ziek jong meisje en daarvan had dus ook een andere begeleider gezegd tegen de moeder van het meisje dat ze haar had uitgekozen als moeder zijnde
Brrrrr rillingen
Ongepast
Ik werk met een heel ziek jong meisje en daarvan had dus ook een andere begeleider gezegd tegen de moeder van het meisje dat ze haar had uitgekozen als moeder zijnde
Brrrrr rillingen
Ongepast
Wat zijn er dan een hoop kleine sadistjes die een moeder uitkiezen die de bevalling niet overleeft
Ik heb vandaag in therapie gevraagd of zij het herkent; dat je je eigen ouders kiest. Zelf heb ik een ingewikkelde jeugd gehad en ik vroeg mij hardop af hoe ik dan zo verkeerd gekozen kon hebben. Ze zei dat ik, nu ik mijn leven op de rit heb, misschien heb gekozen voor zoân harde leerschool.
Ik vind het een leuke gedachte zo achteraf. En misschien ook een soort compliment. Maar ik ben het er absoluut niet mee eens in de basis, want niet iedereen heeft de tijd, kracht en zin om 14 jaar in therapie te gaan. Ik vind de opmerking opzich misschien zelfs giftig, omdat âie alleen gemaakt kan worden en wordt door geprivilegieerde mensen.
Maar als je die sieraden koopt moet ze juist weer inkopen doenâŠ
Ergens denk ik bij dit soort posts altijd: ja of je steunt je zus zelf gewoon even, maar ik ben dan ook de definitie van zure kantoortrut.
Lekker veel spelfouten ook meit
Haha ik denk dat ze zich aansluit bij wat Doutzen Kroes vandaag postte?
edit: hmm lijkt verwijderd of misschien wat het gisteren al. Maar dat ging ook over hoge/lage frequenties en corona
Ik heb gegoogled of dit echt een ding is en kom op wazige sites uit als deze: https://leonvanrijswijk.nl/liefde-in-resonantie/ (en op websites over als je klachten hebt over laagfrequent geluid ) maar ik kan hier niet zoveel mee.
Oke niet helemaal goed onthouden haha, dit postte Doutzen op haar stories:
âEnergetically, viruses and parasites feed on fear which is a lower vibration. Humor, beauty, trust, love and joy are a higher vibration and a better place to be right nowâ
Nee nee, dan was zij nu ook niet ziek geweest natuurlijk.
Een groot hart en compassie hebben hoge frequenties waardoor de liefde in jezelf er voor zorgt dat je snel beter bent, uiteraard.
Heeft ze nou gewoon de tekst van Headspace even vertaald en opgeschreven of zo
Nou Sanny, toch een beetje laag in je frequentie geweest he, had je zo kunnen voorkomen!
Ze heeft zichzelf duidelijk niet gezond gevisualiseerd.
Meit hou toch op.
And the people stayed home.
En ze ergerden zich kapot omdat ineens het hele bedrijf via VPN wil werken en de infrastructuur daar niet op bedacht is, en de VPN er dus de hele tijd uitvliegt.
En ze hadden jengelende kinderen om zich heen die niet naar school, KDV, grootouders etc kunnen.
En ondertussen hadden ze discussie met hun baas die eigenlijk wel wil dat ze naar het werk komen of, als dat niet lukt, wil dat je je verlofdagen er voor inzet.
And the people healed? Flikker toch op, ik zit met een ongezond hoge bloeddruk om dit gedoe.
Ik word woest van influencers die nu echt alle realiteit uit het oog verloren zijn en niet snappen dat er nu vooral mensen met kinderen met hele praktische problemen zitten.
Maar ik merk dat mijn frequentie wat te laag is dus ik ga kijken of ik die omhoog krijg.
Maar dit hoor! Ik snap er niks van dat iedereen het heeft over 3 weken lekker thuis cocoonen en alle leuke dingen doen waar je normaal nooit tijd voor hebt. De meesten moeten gewoon vanuit huis werken toch? Ja ik âwinâ er de reistijd mee en onderneem geen enkele avond sociale activiteiten, maar verder zijn het gewoon logistiek en technisch veel moeilijkere werkweken hoor?
Ik win reistijd en ophaaltijd van mijn kind, maar verder is het vooral veel ergernis inderdaad.
Disclaimer: ik wil er verder niet over zeuren, ik heb niet te maken met overlijdens etc. Mijn âproblemenâ vallen in het niet bij die van mensen wiens geliefden nu ernstig ziek zijn of overleden. Dus de praktische problemen neem ik voor lief. Maar als influencers nu gaan oreren over hoe fijn dit is, word ik even link.
Ja ik snap je hoor! We doen het ermee want dit is nu eenmaal nodig, tuurlijk. Zonder morren ook. Maar van die influencers gaat mân bloeddruk ook omhoog, zĂ©lfs in een fucking pandemie slaan zij er een slaatje uit door dit soort bullshit op Instagram te plaatsen. Want dit blijft hun verdienmodel he. Ja zij hebben makkelijk praten hoor. Vind het echt om te janken.