Ik vind het ‘kinderen kiezen voor hun ouders’ ook best wel pro-life klinken eigenlijk. Als het gedachtegoed van de mormonen komt zou dat ook best wel kunnen. Typisch dat dit zweverige idee hierheen is overgewaaid maar wel alleen voor degenen die het goed uitkomt hierin te geloven, zoals ook bij de law of attraction.
Hahaha wat een onzin dat kinderen kiezen voor hun ouders Denk dat dat voor een kind eerder een verklaring is waarom ze eerder niet bestonden? Mijn dochter vroeg laatst ook: ‘maar waar was ik dan vóór ik in jouw buik zat?’. Daar had ik ook geen antwoord op, ze was er gewoon niet.
Voor een kind is dat natuurlijk heel raar en gek want voor hun bestaat alles gewoon. Dus als een kind dan zo iets zegt snap ik dat, maar als volwassene weet je toch beter? Onze dochter weet overigens heel goed waar kinderen vandaan komen maar het feit dat ze eerder niet bestond vond ze maar raar
Ik walg echt van iedereen die vanaf zijn luxe, gezellige, warme leventje beweert dat kinderen ouders kiezen. Ik kan best een meeloopdag regelen om eens te kijken naar kinderen die tijdjes die keuze niet goed hebben opgelet;)Te beginnen met mezelf. Is echt hoe je je al intens geprivilegieerde kind aanpraat dat zelfs dat deel waar niemand invloed op heeft, een keuze is en dus iets is waar voor gewerkt is, of iets is dat verdiend is en iets waar anderen dus minder voor gewerkt hebben.
En de kinderen die opgroeien in armoede, of misbruikt/mishandelt worden, of onderdrukt worden. Zij hebben dát gekozen? Dit is dromerige bullshit van iemand die het allemaal heel heel prima voor elkaar heeft in haar leventje.
Bovendien zijn er ouders met 4 kinderen waar je over kunt twisten met alle vormen van jeugdzorg van dien en de liefste wensouders wiens wens nooit in vervulling gaat. Kan bijna boos worden van dit soort stommiteiten/uitspraken.
Ik werk met een heel ziek jong meisje en daarvan had dus ook een andere begeleider gezegd tegen de moeder van het meisje dat ze haar had uitgekozen als moeder zijnde
Brrrrr rillingen
Ongepast
Wat zijn er dan een hoop kleine sadistjes die een moeder uitkiezen die de bevalling niet overleeft
Ik heb vandaag in therapie gevraagd of zij het herkent; dat je je eigen ouders kiest. Zelf heb ik een ingewikkelde jeugd gehad en ik vroeg mij hardop af hoe ik dan zo verkeerd gekozen kon hebben. Ze zei dat ik, nu ik mijn leven op de rit heb, misschien heb gekozen voor zo’n harde leerschool.
Ik vind het een leuke gedachte zo achteraf. En misschien ook een soort compliment. Maar ik ben het er absoluut niet mee eens in de basis, want niet iedereen heeft de tijd, kracht en zin om 14 jaar in therapie te gaan. Ik vind de opmerking opzich misschien zelfs giftig, omdat ‘ie alleen gemaakt kan worden en wordt door geprivilegieerde mensen.
Maar als je die sieraden koopt moet ze juist weer inkopen doen…
Ergens denk ik bij dit soort posts altijd: ja of je steunt je zus zelf gewoon even, maar ik ben dan ook de definitie van zure kantoortrut.
Lekker veel spelfouten ook meit
Haha ik denk dat ze zich aansluit bij wat Doutzen Kroes vandaag postte?
edit: hmm lijkt verwijderd of misschien wat het gisteren al. Maar dat ging ook over hoge/lage frequenties en corona
Ik heb gegoogled of dit echt een ding is en kom op wazige sites uit als deze: https://leonvanrijswijk.nl/liefde-in-resonantie/ (en op websites over als je klachten hebt over laagfrequent geluid ) maar ik kan hier niet zoveel mee.
Oke niet helemaal goed onthouden haha, dit postte Doutzen op haar stories:
‘Energetically, viruses and parasites feed on fear which is a lower vibration. Humor, beauty, trust, love and joy are a higher vibration and a better place to be right now’
Nee nee, dan was zij nu ook niet ziek geweest natuurlijk.
Een groot hart en compassie hebben hoge frequenties waardoor de liefde in jezelf er voor zorgt dat je snel beter bent, uiteraard.
Heeft ze nou gewoon de tekst van Headspace even vertaald en opgeschreven of zo
Nou Sanny, toch een beetje laag in je frequentie geweest he, had je zo kunnen voorkomen!
Ze heeft zichzelf duidelijk niet gezond gevisualiseerd.