Oeh dat was ik niet vergeten maar wist ik niet! Heb al een tijdje geen vlogs meer gekeken of echt gevolgd op instagram.
Ik heb juist het idee dat ze nu alleen mama van Zoey is, ik hoor niks meer over Maik (snap dat Zoey net is geboren). Maar ik vind de omgang met haar dochter heel anders overkomen dan met haar zoon. Misschien is het wel normaal dat je je bij je tweede helemaal stort op de tweede maar ik vind dit nu wel heel weinig Maik.
Viel mij op dat nadat daar een vraag over kwam in haat q&a video, de laatste vlog ineens heel veel Maik was.
Ik denk dat Martine heel erg aan het inhalen is met Zoey wat ze gemist heeft met Maik. Die kraamtijd was toch best wel naar geloof ik, alles liep maar vervelend en het was zo overweldigend. Ook nog verhuisd toen toch?
& Wil was toch de niet-baby-mama haha
Serena heeft een korte q&a. Er wordt gevraagd naar Sjors. Ze zegt dat er niemand verliefd is geworden op een ander of vreemdgegaan is. Ze geeft kort antwoord. Vind het netjes van haar hoe ze hier kort antwoord op geeft zonder te veel speculaties te veroorzaken.
Misschien even in het beautyblogtopic kijken hahah
Oh sorry. Dacht dat ze nu ook onder mommybloggers viel
Ik zat de vlog van Elise te kijken (enige die ik nog écht kijk, love it!), zegt m’n vriend in ene: hey dat is Wouter. Heeft hij dus ongeveer naast 'm gewoond en vaak tegen gevoetbald. Hij vond/vind het een heel sympathieke gast. Vond ik wel leuk om te horen want zo komt 'ie ook over in de videos.
Wauw dat kaartje van Wolf en Luca echt prachtig nog nooit zo’n mooi kaartje gezien! Krijg echt een positieve vibe van Elise en Wouter
Ik vind hun huis ook zo mooi.
Ik ook en lijkt echt ruim met een grote tuin. Ze wonen in Amsterdam toch?
Leiden volgens mij.
De insta stories van deze morgen van Elise zijn ook weer zo leuk. Wout die in een roze outfit een roze paasontbijtje voorbereidt en de tweeling heel feestelijk heeft aangekleed. Ik vind hen ZO leuk in het leven staan. Zo’n positieve mensen. Zo gek van elkaar en van hun tweeling. Superleuk om naar te kijken.
O waar vind ik zo’n man, heerlijk
haha en dan die tweeling compleet op hun paasbest aangekleed door hem
Hoe heeft deze man letterlijk alles
Ik kijk af en toe nog een vlogje van Paulien. Maar hóe kunnen hun zo’n levensstijl bekostigen? Is dat dan echt alleen obv insta en youtube spon? Want Maarten legt tuinen aan toch? Dat is nu niet perse een baan waar je 101 Balenciagas en een zwembad van koopt.
Ik ben dan toch zo nieuwsgierig wat ze bijvoorbeeld voor zo’n Maggi post krijgt.
Ik zie een paar weken terug ook Nutella en Milka, denk dat dat samen best wat oplevert.
Ja zij zijn echt zo leuk samen! Ik moest eerst heel even wennen aan Elise maar vind ze allebei steeds leuker worden.
Is hij piloot trouwens? Of wat doet hij voor werk? Zie elke keer die tags #theflyingdutchman oid