Hij is model.
Hahahaha wat leuk!! ik ga haar kanaal opzoeken
Ik moest ook wennen. Ik dacht in het begin dat ze een karaktertje aannam, maar blijkt nu dat ze gewoon écht zo is. Met die grappige maniertjes en die overdreven intonatie.
Ik zou het zo vreselijk overdreven vinden als mijn vriend zich zo verkleed met als doel een leuke instastory. Maar die wout is echt mijn bec
Lisa van Cuijk is bevallen. Kindje heet Lala Lovie. NMSVPE
Ken die hele Lisa niet, maar haar kind deelt dus de naam van een Eurovisie nummer
Ivi is wel mn bitch dus het had erger gekund.
Ik heb die meid eens opgezocht, ken haar ook niet.
Maar zij heeft blijkbaar een site die ‘in love with health’ heet? Verliefd op gezondheid?
Bedenk me nu ook dat haar dochter dus net zo heet als de gele Teletubbie.
Moet altijd aan dat liedje van Ali b denken
Rampeneren
je chick trekt me nu naar de hoeken want ze wil me me lala groeten
Omg
Kende haar ook niet, ze werd ooit eens op het forum genoemd dus kijk soms op haar insta. Maar ze was tijdens haar zwangerschap al bezig met een boek over kinderen
Huh, mijn kind is ruim anderhalf en ik heb nog steeds geen idee wat ik aan het doen ben. Laat staan dat ik anderen ga vertellen hoe het moet.
Hier bijna 6 compleet gefaald misschien had ik meer boeken moeten lezen haha
Loveeee dit liedje
Maar als naam voor een kind
Ze heeft de reacties onder haar post ook uitgezet… stonden eerst aan
Ik zie de reacties gewoon
Huhhh ik ook weer vaag
Als je er op klikt zie je de uitleg.
Ah, de naam is ook niet mijn smaak, maar volgens mij is wel een hele lieve moeder. En vindt die baby wel een dotje op de foto (en heb niets met babies).
Leuk voor haar en hoop niet dat mensen alleen maar shit geven over de naam eigenlijk.
Wat ik me afvroeg: stel dat een mommyblogger en partner uit elkaar gaan, en de ex wil niet dat de mommyblogger de kinderen nog online zet en eist privacy voor de kinderen. Hoe zou zoiets theoretisch juridisch in elkaar zitten? Valt het mommyblogger verdienmodel dan in elkaar of heeft een ex-partner daar niet veel invloed op… Iemand met een juridische achtergrond misschien ideeën hierover? Just curious
Is zoiets te eisen dan?