Mommybloggerstopic #2

Tip van de dag: Pak de dozen uit

Heb je zat tijd voor want je mag toch niet te veel naar buiten… Oh wacht…

6 likes

Wij zijn dus net verhuisd. Al het nodige was zo klaar, mijn vriend werkte gewoon en de dozen zijn in een dag allemaal weggewerkt. (we kwamen beide uit een eigen huis 250 km van elkaar vandaan en ik ben 270 km verderop gaan wonen). Het enige positieve aan het coronavirus. Wat kan zij moeilijk doen.

1 like

De meeste boeken van bekende mensen worden dan ook niet door henzelf geschreven. Weet niet hoe het bij de huismuts zit hoor maar soms is dat echt een veel betere keuze. Vooral voor het leespubliek. Kan ze bovendien gewoon lekker thuisblijven. Win win.

Vakantiehuismuts

6 likes

Ik snap sowieso niet helemaal (helemaal niet eigenlijk) dat als je letterlijk een week (geen idee hoelang precies) verhuist bent naar je zogenaamde droomhuis. Dan wil je toch NIETS liever dan daar álles doen. Werken, in de tuin zitten, douchen in je nieuwe huis, slapen in je nieuwe slaapkamer, koken in je nieuwe keuken. Ik snap er werkelijk níks van dat je dan in een of andere kut vakantiehuis (waar je al weken zonder te betalen hebt gewoond) gaat zitten. Vrijwillig. Idd gooi een kamer leeg, pleur je laptop er neer en een bureau en klaar is kees.

Stront jaloers dat ze uberhaubt zo’n huis hebben totaaaaal verbouwd dmv spon (gok ik zo). Alles laten doen wat ze maar wilden, nergens op hoefden te bezuinigen en dat je dan denkt hey leuk kom we gaan naar een vakantiehuis. Snap ik niet. Zuurste post hier ooit hahahaha

67 likes

Hahaha, ik stel me inderdaad voor dat je er zo bij zit

32 likes

Misschien kan haar vader ondertussen alle dozen uitpakken! Dat zou fijn zijn.

Trouwens zij hebben toch twee kinderen? Wie is dat derde meisje?

En was @Chicago zegt, echt no way dat ik de eerste weken uit m’n huis wou… je wil dan toch alles doen en genieten

7 likes

Dacht dat je een grap maakte en Willem met z’n lange haar bedoelde

67 likes

Is een neefje!

Dat klopt ook wel :joy:

Dan weet je welke plekken je moet mijden!

1 like

Haha op bezoek, of allemaal samen “in quarantaine”?

1 like

Geen idee, dit weet ik nog van een oudere video!

1 like

Hij was eerst met hun in quarantaine op dat vakantiepark vóór de verhuizing, toen zag je hem niet meer in de vlogs en nu is hij er weer bij :woman_shrugging:t2:

1 like

Martine doet een quizje over het thema slapen. De quizvragen gaan over het slaapgedrag van Maik en Zoey. Hoe belangrijk vind je jezelf dan?

28 likes

Nou niet, ze is alleen nog mama van zoey en maik en maakt verder niets mee.

2 likes

Haha dit is mn lievelingspost van vandaag.
Zo treffend!
Hoezo ga je inderdaad naar een vakantiehuisje (je komt net van 1??) midden in een periode waarin je eigenlijk beter niet kan reizen, terwijl je NET verhuisd bent naar een nieuw huis met meerdere kamers waar je je makkelijk kan afzonderen en tegelijk van kan genieten want je mag nergens anders heen?!

11 likes

Jaaa maar dan hadden al die mommyblogger copy paste stories gehad! Nu is het… UniEk & PeRsoOnliJk

4 likes

Uhm wat zeg jij nou, ze is onder meer schrijver, influencer, uitgever, just doel it-kladblokkeninspirator, mokkenguru, bakboeksjamaan en getallengek. En directrice van meerdere bedrijven.
En dan vergeet ik nog het belangrijkste, ze is niet mama van Maik en Zoey, maar gewoon Tien van Wil.

28 likes

je vergeet iets heel belangrijks! ze is sinds kort ook ~zwitsalmama~, dat is natuurlijk iets heel bijzonders!!!

10 likes