Jeetje. Dit is toch te bizar. En het is Annic zelf, ze heeft al weer overal met hartjes en TE LIEF gestrooid.,
Volgens mij zou dat er bij staan toch?
Haha die trapt er niet in
Ik ga nu bellen met een vriendin maar ik ben gewoon best wel sip? Even bijkomen
je foto staat nog onderin het reactieveld
402 duimpjes omhoog en 337 naar beneden op YT. Damn! Het is nu ook een volger opgevallen getuige haar reactie ( een van de laatste reacties).
Die bedoelde ik idd. Het valt in elk geval op!
Jongens nu jullie Annic zo druk houden met het verwijderen van al die comments, ben ik bang dat ik deze week niet meer op die pareltjes van blogs van haar kan rekenen. Ik zat met smart te wachten op: ‘Onderzoek toont aan: Seks hebben terwijl je de kleine en grote beer tegelijk aan de hemel ziet staan, terwijl het bewolkt is, geeft de grootste kan op een zwangerschap’ en ‘Feit of fabel: Van drie minuten per dag in down facing dog positie krijg je een jongen’ en ‘Hoe bereid je papa voor op het verschonen van poepluiers.’ Als iemand nog tips heeft voor vergelijkbaar, goed, wetenschappelijk onderbouwd leesvoer, dan graag die tips in de comments pls.
Dit bestaat echt. Voor adhd. Je krijgt het zonder terug.
Bevallen met volle maan
Dat is nou juist haar bedoeling. Erg jammer inderdaad. Hopelijk wordt het nieuws nog opgepakt door een ander medium (website/tv programma)
Kun je ook comments verwijderen en pakketjes sorteren?
Jezus hé, bizar dat ze van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bezig is met comments te verwijderen. Dit kan ze toch niet de hele week en iedere vlog volhouden? Arme allerliefste en sjuljet
Wat als je nou 's nachts een kritische reactie achterlaat? Zal ze speciaal wakker blijven om deze te verwijderen of haar wekker extra vroeg zetten?
Volgende vlog: mega grote wallen
Gelukkig heeft ze haar piloot die nu thuis is en voor Sjuliejet kan zorgen. Dat wordt volgende week niet 2 dagen werken.
Wowie mag ik mezelf opsturen???
Ik ben overigens echt heeel erg onder de indruk van onze gemeenschap hier. Net duizenden berichten bijgelezen en ik vind het echt heerlijk dat iedereen het hier zo belangrijk vindt dat dit wordt rechtgezet.
Je kunt altijd een emb bloedtest laten uitvoeren. Er mankeert heus wel iets aan