Mommybloggerstopic #3

Nooit gedacht dat ik dit topic zou aan maken…

75 likes

Dat ging hard ineens

1 like

Arme meid dacht een rustige zondag te hebben … dat wordt hard werken aankomende week. En arme piloot die nu de aankomende dagen nog meer op de kinderen moet “oppassen”.

15 likes

Anoyhow ik weet niet meer wie t zei maar ik zie de comments nog wel

Welnee, schadevergoeding ofzo hooguit. Maar eigenlijk niks, maar een rechtszaak is tijd- en geldrovend en wie zit daar nou op te wachten. Het is gewoon kneiterirritant.

3 likes

Die van mij zie ik niet ;o En ik denk dat jullie em ook gezien hebben.

1 like

Moet ze ook nog eens werken op een zondag. Zal ze zichzelf nu 200% laten uitbetalen door haar Kwakzalver B.V?

9 likes

Volgens mij is ze real-time reacties aan het verwijderen. De meest recente comment is van 1 uur geleden. Comments op reeds bestaande comments zie ik nog wel

6 likes

Hahaha, wat een krijger

4 likes

We hebben antwoord op Viva haha

Is het eigenlijk Rojs? Want ik lees het als Rojke. Ons Rojke :’)

13 likes

In dat geval… ik heb geen rooie rotcent, kom me maar halen roys!!

12 likes

De zoon van peter arrr de frais. Aka de avocaat van Annic

11 likes

“Een bekende vlogger”
"Medische achtergrond’

18 likes

Deze reactie ook van een kijker :see_no_evil:
Maakt niet uit of het wetenschappelijk bewezen is, het werkt gewoon! In tegenstelling tot echte dokters en ziekenhuizen, da’s lariekoek, maar luister daar vooral naar hoor.

58 likes

Jup, de reacties worden verwijdert waar we bij staan.
Kim Jong Un is jaloers op dit staaltje censuur.

57 likes

‘‘Ik geloof in reguliere geneeskunde’’ “vanalles wijs laten maken in het ziekenhuis.”

Daar valt niet in te geloven, want daar werken ze met feiten…

Anyways, is ze altijd zo actief met comments beantwoorden of is dat een nieuwe manier van kijkers binden? :wink:

10 likes

Huh maar hoe komt hij aan jullie adressen? En denkt hij dat hij inbreuk mag maken op je privacy door dingen bij je werkgever aan te geven? Ik zou een terugvordering indienen

1 like

Ik ben binnen 5 minuten geblokt bij Annic :’)
Nadat ik de link deelde.

4 likes

Oh van haar pcos af? Nou ik wil ook van mijn pcos af. Even een bloedtest bestellen en dan waarschijnlijk stoppen met gluten ofzo. Ik doe mezelf dit natuurlijk aan met mijn voeding!

6 likes