Mommybloggerstopic #3

Jaa echt blij dat dat nu naar boven komt…!
Ik zie bij haar volgers ook wel dat andere grotere instagrammers haar volgen dus ik hoop zo dat dit hèt eerste dominosteentje is…

5 likes

Er staat me iets bij dat Lifebyrosie op EGF meepostte of verzin ik nou dingen?
Echt kudos voor haar :heart:
hoooop idd echt dat dit eindelijk alarmbellen gaat doen rinkelen.

5 likes

Hahaha nog ff en deze huge life accomplishment verdwijnt ineens weer uit d’r lijstje. Het is natuurlijk kiezen of delen in je twee dagen durende werkweek.

2 likes

Nou als ze d’r stomme webwinkel dan mee laat verdwijnen is de missie volbracht. :ok_hand:

1 like

Ja top wijf !

1 like

We zijn iets van 10 dagen verder en nog steeds gaat het over Annic en haar kwakzalverij. Echt geweldig :heart_eyes:

29 likes

Als ik Google kwakzalverij vult Google het aan met annic ten duis :rofl:

9 likes

Zo komen we die intelligente lockdown wel een beetje door, wat een heerlijk vermaak dit forum :star_struck:

1 like

Ik lees al even mee en heb toch maar een account aangemaakt, want het kan aan mij liggen, maar volgens mij heeft ze de test van de website af gehaald! Je kunt nu alleen nog maar een uitgebreide checklist kopen van 5 euro!!!

64 likes

Even kijken! Dat zou echt goed zijn!

1 like

:scream::scream::scream::scream::scream:

Volgens mij heb je gelijk !!

6 likes

Ja ik zie het echt nergens meer staan! Wel enorm sneaky om dat even snel te doen zonder jezelf toe te lichten, but hey mission accomplished! :smiley:

2 likes

Top als het er af is!

Vind het wel alsnog debiel dat ze het niet 1x heeft moeten verantwoorden.

3 likes

Ja dit denk ik ook…maar hè het is een begin

1 like

Haha straks was het allemaal een reclamestunt

2 likes

Ik ben vast te cynisch, maar aangezien in de gratis checklist op 1 de bloedtest stond, denk ik dat de bloedtest via de betaalde checklist alsnog wordt aangeraden en of bestelbaar is.

25 likes

Ik denk dat ze manieren aan het bedenken zijn hoe ze de aandacht even weg kunnen trekken… daarom dus founder ook onderaan in de bio. Want het trekt niet meer de aandacht

7 likes

Jaa dat zou goed kunnen hoor! Maar alsnog: voor nu kunnen vrouwen deze test niet kopen en de website is nu hot and happening doordat ze het gepromoot heeft in dr vlog. Mensen gaan nu op haar website kijken en samen met dat haar insta op privé staat denk ik wel dat ze die ‘spurt’ die je anders wel hebt bij een nieuwe lancering nu mooi mis loopt…

3 likes

Ja voor nu is het goed nieuws inderdaad! Wat goed dat het je is opgevallen haha

1 like

Hahaha wow! Wat goed zeg. Maar toch denk ik ook dat ze een comeback gaat maken.

6 likes