Ik hoop van harte dat ze niet in het lab van “dokter” Wiersma was
. Maar een parfum klinkt wel aannemelijk ja
Gatverdamme. Maar hoe dom ook om echte stroopwafels zo te laten liggen in je etalage. Zorg dan voor een paar plastic nepperds ofzo.
Nja ergens vind ik dit flauw omdat dit bij veel bedrijven in Adam gebeurt. Die muizen zitten gewoon graag in die oude panden.
Make-up denk ik!
Ik denk “skin care” daar komt elk bekend persoon mee nu
Tsja, reden te meer om het niet open en bloot neer te leggen? Maar goed, bedrijven moeten zelf weten wat ze uitstralen.
Ja oké, maar dan zorg je dat je voedingswaren hebt opgeborgen. Dit is toch super goor…
Ja maar jongens zo ziet toch niemand hoe mooi en lekker die stroop wafels eruit zien…
Haha zelfs de muizen smullen van van Wonderen stroopwafels!
Ach gut dat arme beestje, leg dan liever blokjes kaas neer 
Wat?! 

OMG dan heb ik nog liever muizen 
Haha nou sorry ik kan er niks aan doen dat ik niet vanaf dag 1 dit topic meelees 
Wie volgen jullie allemaal?
Ik ben eigenlijk opzoek naar mommy bloggers/vloggers die ook “gewoon” werken (waarvan dus niet alleen influencen hun baan is).
Charlotte Hoeboer is juf
Edit: en heeft (nog) geen kinderen
Nieuw VtdK artikel, ‘’ Influencer Annic ten Duis staakt verkoop onzinbloedtest’’
https://www.kwakzalverij.nl/nieuws/influencer-annic-ten-duis-staakt-verkoop-onzinbloedtest/
Edit: op 10 mei is die bloedtest weer te bestellen.
Daar werden vervolgens op basis van koekeloeren naar het druppeltje onder een speciale (donkerveld)microscoop conclusies getrokken over vitamine- en mineralentekorten en over eventuele medische aandoeningen.
Haha, koekeloeren naar het druppeltje, heerlijk geschreven!
Ja, geweldige woordkeuzes in dat hele artikel. Nog zo’n pareltje:
Barrett concludeert in zijn artikel op Quackwatch , begin 2019 voor het laatste bijgewerkt, dat het kijken naar een druppeltje bloed onder een krachtige microscoop weliswaar fraaie beelden oplevert voor op het behang, …
Misschien krijg je wel een muis cadeau wanneer je een stroopwafel koopt.
Wil je lekker van bil, word je aangevallen door vlooien.
Echt top dit. De “misgunners” (zoals wij op Annic dr IG genoemd worden door derden) hebben gewonnen!!