Martine post een heel verhaal op haar Instagram over haar spirituele kant en hoe ze die nog weinig laat zien. Uiteraaaaard moet onze ubermoeke Kelly C.aresse in de comments laten weten dat ze zelf ook weinig van haar spirituele zelf deelt.
Sinds wanneer is het in de mode om een spirituele/helderziende (want dat is waar het verhaal van Martine over gaat) eigenschap te hebben? En hoezo zou kelly die opeens ook hebben? 
Dan voel je je toch ook in de zeik genomen! Helemaal als er niet naar klachten wordt geluisterd
Als ik iets niet kan is het wel inschatten hoe lang iets geleden is. En vraag me al helemaal niets over jaartallen hahah

Ik zou haast de champagne opentrekken, sorry Annic. Verander je businessmodel maar. Misschien vannacht maar even opblijven en een nieuw businessmodelletje tikken op je smartphone. En dan niet weer zo’n twijfelachtig product waarmee je wanhopige vrouwen geld aftroggelt. Vul je zakken niet met onzinproducten verkopen aan vrouwen die misschien al jaren zwanger proberen te worden. En als je echt niet wist dat zo’n bloedtest onzin is, doe voortaan vooraf een uitgebreide research. Je bent tenslotte al 17 jaar ondernemer. En anders: find a job, als schoenenverkoper in één van de Manfield winkels bijvoorbeeld. Kun je je eigen collectie promoten. Ik hoop trouwens wel dat dit artikel van de kwakzalverij zich als een vuurtje verspreidt. Iedereen moet dit weten.