Hoop dat boos dit ook meeneemt.
Maar die Linda is toch ook niet stom!? Dit zal toch wel een beetje vuurwerk gegeven hebben in die relatie tussen hen?!
Ik zou het echt niet tof vinden als een “super goede vriendin” van mij dit zo zou spelen…?
Ja ik zit in de opnames dus dat heb je goed! En @grace jaaa!! Ik zit niet bij de confrontatie want dat werd telkens maar verplaatst en annic was op vakantie en bla bla dus ik zit alleen in het beginstuk, maar dat is een maand terug al opgenomen
@thee ik heb nog elke dag contact met ze hoor
Nu Robert zijn baan als piloot op de tocht staat, zullen de adviestrajectjes van Annic broodnodig zijn. Daar viel vast meer geld mee te verdienen dan mamaworden.nl.
Ooh super spannend! Ik ben benieuwd als ze dit gedeelte nu ook mee nemen. Haha ik hoor het tim al zeggen
Ze zet nu ook elk wissewasje op Marktplaats om extra geld te verdienen
Aangezien heel Boos Annic enzo ook volg(d)en op Instagram zullen ze het ongetwijfeld op de voet volgen
Ik denk het wel hoor!
Misschien is Linda ook superkut en zijn die twee aan elkaar gewaagd we weten het niet!
Past op het narcistenlijstje van Tim, denk ik.
‘Vluchten’ is echt het domste dat ze kan doen. Door dit te doen, geeft ze toch op alle vlakken toe dat die website puur bedrog is?
Vraag me af of dit haar ook geadviseerd werd door haar advocaat
Wat is dit genieten!
Weet iemand nog wat er in die brieven van Royke stond? Hoe werd Annic daar genoemd, founder/partner/adviseur van mamworden?
Ik denk dat heeel veel mensen dit helemaal normaal vinden hoor, en ook vanuit een zakelijk oogpunt denken van ja, natuurlijk gaat ze niet bij de lancering het insteken met “ik help haar met een platform en over 4 maanden stap ik eruit”
Plus, de influencer- en volgerswereld lijkt behoorlijk dichtgetimmerd met Dat ze niet gauw wat fout kan doen
De allerliefste Linda lekker laten zitten met de shit.
Huh?
Van compagnon naar adviseur? Nou betrouwbare zakelijke partner hoor.
Met haar team van juristen, adverteerders en nog iets. Als reactie toen op een youtube comment
Hahahaha wat super grappig allemaal. Ik denk dat niemand iets anders had verwacht van zakenvrouw Annic. Iedereen in het wereldje weet volgens mij al tijden wat een sluwe tante zij is, mooi dat wat mensen van het forum een bijdrage hebben gehad in deze business hopelijk te laten knallen.
Ik denk dat die Linda prima verder kan gaan met het bedrijf, maar door het stoppen van de verkoop van die shady bloedtesten zijn er natuurlijk geen interessante inkomsten meer voor Annic.
Zouden ‘gedupeerden’ eigenlijk hun geld terug kunnen krijgen na aankoop van zo’n bloedtest?
Ik ben meteen hier heen gegaan toen ik dit net las. Ik had het al voorspeld, jongejonge echt. Ben zó benieuwd hoe Linda hierin staat en/of hoe Annic dit heeft gebracht. En ben ook benieuwd wat Annic had gehoopt.
Over een jaar bestaat dat hele mamaworden niet meer, dan gaat Linda gewoon haar eigen gangetje. Want volgens mij was mamaworden gewoon een info site met bullshit en de rest van de betaalde opties kon al sowieso via Linda.
Kan ook niet wáchten op de aflevering.
@Mhysa die gif resulteerde in watermeloen all over the place net