Mommybloggerstopic #4

37 likes

Lekkere openingspost :+1:t2:

Ik vraag mij dus af of al die mommy’s elkaar dat boek ook opsturen… feitelijk lezen ze dan hun eigen boek voor de tweede keer ( of zesde want hoeveel mommybibles zijn er inmiddels al?).

2 likes

Love deze zin ook “ Ze heeft naar eigen zeggen (daardoor) een goedlopende schoenencollectie bij Manfield die ze showt op haar videoblog”.

Naar eigen zeggen, heerlijk.

23 likes

Annic nu:

“Wat, ik? Ik ben niet verbonden aan mamaworden.nl hoor, kijk maar op m’n Instagramaccount, daar staat niet op dat ik founder van mamaworden.nl ben!! :shushing_face:”

22 likes

Hahaha dat vond ik het mooiste stukje er uit!

2 likes

Snap nu ook dat het weg is van haar Insta nu Boos en de RCC achter haar aanzitten. Ben benieuwd naar de eerst volgende vlog :lying_face:

5 likes

Heeft ons rolls Royce toch even goed zijn juridische tips doorgegeven aan haar.

4 likes

Oh wat een heeeeeerlijk artikel over mama worden. Tof geschreven echt!

Die 70 tips ook om je vruchtbaarheid te vergroten! ´Eet geen rauwkost na je eisprong en slaap bij volle maan met je raam open’
En daar moeten mensen dan 5 euro voor betalen. Hoe dannnnn???

8 likes

Het wordt tijd dat die zieke maakbare influencer-wereld inziet dat je niet moet fokken met de gezondheid van mensen. Ze schooien en dropshippen maar heen, maar er is een grens. Hopelijk helpt dit.

34 likes

Oooh, mijn favo was deze:

In PubMed is in de verste verte geen aanwijzing te vinden die dit zou onderbouwen.

Come through Pubmed!!!

7 likes

Wtf is dit… spoiler; operatie

Sorry!!!

1 like

Same :sob:

1 like

Al is Annic nog zo snel, de KVK onthoudt de waarheid wel :innocent:

18 likes

Misschien er een Details verbergen spoiler van maken? Beter weg te klikken zonder per ongeluk groot te maken?

Nog over Annic en Boos/Tim Hofman: super dat ze een item gaan maken. Wat ik mij wel afvraag, zijn eigen vriendin heeft het over een andere bloedtest op Insta waarbij ze zelfs een kortingscode geeft. Een bloedtest waarmee je vruchtbaarheid ed kan achterhalen. We weten natuurlijk nog niet wat er precies gezegd zal worden in het item maar ben wel benieuwd hoe hij er dan instaat gezien de reclame van zijn vriendin.

17 likes

Echt fantastisch.

Ik vind de enkele spoiler ‘operatie’ ook best wel mild uitgedrukt

1 like

Jaa sorry het is wel een operatie

4 likes