Mommybloggerstopic #4

Jawel drie foto’s. Heb je wel de goede?

Die van de screenshots van gisteren, neem aan dat dat de goeie is?

Ik ben ook benieuwd en heb het gemist!

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwwwwwwwwww! LOL :rofl:

1 like

Mag ik het account ook weten?

Wat ik vaak zie bij de wat kleinere mominfluencers (noem je ze zo?)dat ze webshops op instagram vragen om spullen op te sturen voor een give away. Bijvoorbeeld omdat hun kind jarig is. Vind dat zo’n raar iets, als je wil ‘trakteren’ koop gewoon zelf iets :crazy_face:

2 likes

Oh, het ging niet per se om dat artikel, meer om de reacties en situaties die mensen postten. Ik vond zelf bijvoorbeeld heel interessant om te lezen wat Defence for Children had gereageerd op @Flamoes haar vraag. Maar de strekking van het artikel is in de reacties ook wel duidelijk denk ik.

1 like

Volg je veel mensen van hier? Kan wel zijn dat je dan als suggestie wordt getoond om te volgen. Ik krijg ook vaak suggesties waarvan ik kan zien dat ze sowieso ook van hier zijn omdat ze door allerlei forummers worden gevolgd.

Die vragen krijg ik inderdaad ook wekelijks. Of vieren dat ze zoveel volgers hebben

1 like

Edit: laat maar heb al een berichtje gestuurd :innocent:

Trouwens, heeft Katrien haar account weer verwijderd? Kan hem niet meer vinden :thinking:

Hulde voor de maker(s) van het instagram account :pray:t3:

1 like

Oh sorry, ik keek verkeerd. Dom… :sweat_smile:
Ik wílde haar gewoon niet vinden denk ik :smirk:

2 likes

Zo’n zin in de rel die hopelijk gaat ontstaan na de aflevering van BOOS

34 likes

Forum wordt daarbij niet genoemd toch…? Of wel :grimacing:

De B.ellin.ga’s waren begonnen als YouTubekanaal gericht op op een gezonde levensstijl. Bij het MCN waar ik destijds werkte waren wij opzoek naar een nieuw familiekanaal voor een lange samenwerking met C.am.pi.na. De B.ellin.ga’s konden zich aansluiten aan het netwerk mits, hun content voortaan gericht zou zijn op “het gezin”. Je raadt vast al welke keuze zij toen hebben gemaakt.

9 likes

Uit geheime bronnen vernomen volgende week!

19 likes

Echt top, dat account. Als ik ergens mee kan helpen, let me know!

2 likes

Ik denk omdat iedereen hier er dan over wil praten

Ja hoe mooi en professioneel is dat account!
Ik ben ook zo benieuwd wie jullie allemaal zijn :hugs:

Man man wat een drama idd met die kids. Je raakt er ( vreselijk genoeg) zo aan gewend dat het je soms niet eens meer opvalt.

Jaaa volgende week!!! Ben echt benieuwd + bang

23 likes