Hulde voor de maker(s) van het instagram account
Oh sorry, ik keek verkeerd. Domā¦
Ik wĆlde haar gewoon niet vinden denk ik
Zoān zin in de rel die hopelijk gaat ontstaan na de aflevering van BOOS
Forum wordt daarbij niet genoemd toch� Of wel
De B.ellin.gaās waren begonnen als YouTubekanaal gericht op op een gezonde levensstijl. Bij het MCN waar ik destijds werkte waren wij opzoek naar een nieuw familiekanaal voor een lange samenwerking met C.am.pi.na. De B.ellin.gaās konden zich aansluiten aan het netwerk mits, hun content voortaan gericht zou zijn op āhet gezinā. Je raadt vast al welke keuze zij toen hebben gemaakt.
Uit geheime bronnen vernomen volgende week!
Echt top, dat account. Als ik ergens mee kan helpen, let me know!
Ik denk omdat iedereen hier er dan over wil praten
Ja hoe mooi en professioneel is dat account!
Ik ben ook zo benieuwd wie jullie allemaal zijn
Man man wat een drama idd met die kids. Je raakt er ( vreselijk genoeg) zo aan gewend dat het je soms niet eens meer opvalt.
Jaaa volgende week!!! Ben echt benieuwd + bang
Haha zullen we dan een chat doen ipv in het openbare topic
Sorry, had over die link naar Defence for Children reactie heengelezen. Wel interessant en bemoedigend op zich, als er wat mee gedaan wordt.
Dat is wel slim!!
Overigens vraag ik me af: zou onze Annie niet een sneer gaan geven ri het forum? Lekker in het openbaar op dr stories ofzo? Weet namelijk niet of ze de advocaat brieven gaan behandelen maar die kwamen natuurlijk via hier.
En iedereen die googled vind via VVK natuurlijk direct dit forum, daar wordt het besproken toch?
Linda Reinhardt heeft de verwijzing naar mamaworden ook uit haar Insta bio gehaald. Nu ben ik nog meer benieuwd naar de afleveringā¦
Ja eigenlijk waren de advocaatbrieven ook wel de grootste klapper van die slangen maar de privacy van onze forummers waarborgen voor zover mogelijk is wel belangrijker.
Maar die link is er in 321 als je Googleād. Want dan kom je bij die vereniging van kwakzalverij en die bespreken dat wij het hier bespreken en dat Royke brieven heeft gestuurd nav het forum. Dus iedereen die 1cm verder leest dan de aflevering, komt hier terecht
Ja true, daarom ook āvoor zover mogelijkā
Hier staat nog wel duidelijk dat het een idee van Annic was om het āplatformā te starten. Hoop echt dat ze in de aflevering dit goed naar voren weten te brengen en Annic keihard door de mand valt met haar āik heb even mn agenda vrij gemaakt om Linda te helpenā.
Hoop 't ook inderdaad, want voor āāeven helpenāā hoef je geen bestuurder te worden
@ovenschaal, kon ik me van een verpleegkundige ook niet voorstellen, but here we areā¦
Ik zit bij de vkpraktijk van Annic. Ik kan bevestigen dat ze extra bloedtesten uitvoeren maar niet op eigen houtje. De Nipt kan je bijvoorbeeld laten uitvoeren door een Amerikaans bedrijf: bloed wordt dan naar Amerika gestuurd en je krijgt een heel uitgebreide uitslag met ook geslacht van het kindje. Hier betaal je extra voor. Als je dit niet wilt krijg je de reguliere Nipt die gewoon bij de Atal wordt geprikt. Ook andere bloedtesten verlopen via Atal. Al mijn bloedtesten (behalve vingerprik suiker en ijzer) verlopen dus via de Atal.