Mommybloggerstopic #4

Is ons Katrien inmiddels al gaan posten eigenlijk? Want jemig inmiddels al zo’n 24u verder dus haar “Elke dag een ander” gaat ook niet echt op he? Had toch wel verwacht dat ze iedere dag een ander van ons in het zonnetje zou zetten🥳

20 likes

Ik heb het over abortus!

1 like

Beetje late to the party maar mag ik het account ook volgen? :slight_smile:

Ja maar als je als NL’se het in België wil laten doen :slight_smile:
Dan is het eigen kosten… en in NL wordt nu een deel vergoed, voor Nederlanders.

Zou ik het account ook van je mogen?

Ja volgens mij betaal je nu “alleen nog maar” een eigen bijdrage. En die wordt dan ook vergoed als het dus medisch is. Dacht ik… wij hebben ‘m zelf niet gedaan, maar hij was nu goedkoper dan bij onze zoon iig…

Mocht er hier iemand zijn die het leuk vindt om het instaaccount over te nemen en te coordineren (overigens wel voor precies hetzelfde doel natuurlijk). Stuur me een pb’tje. Ik besef dat ik weereens mega enthousiast iets gestart ben en het me iets meer tijd gaat kosten dan me lief is en daar vind ik dit onderwerp gewoon niet boeiend genoeg voor. Anders komt het wellicht tot een snel einde🙈

Ik krijg nu ook volgverzoeken van mommybloggers… Milouhofmeester? Don’t know her

Katrien? :face_with_monocle::face_with_monocle::face_with_monocle::face_with_monocle:

Ja bij mij ook, I think we found katrien you guys.

1 like

ja mij ook, lekker creatief met spulletjes van de action.
lijkt me geen katrien

Zou wel bijzonder zijn als deze vrouw zich aangesproken voelt door het account, dan zie je ook direct haar ambities

9 likes

Oh jammer ik wilde net wat meer exposure voor m’n enkelbandjes pakken, maar dan laat maar :grimacing:

22 likes

Ik ben om te kopen. Paar euro per volger.

Ze volgt mij ook en heeft 15 fotos ofzo een like gegeven

Heh is het account weg? Krijg steeds een foutmelding.

Ik heb hem tijdelijk gedeactiveerd. Lang verhaal kort: ik starte vet enthousiast met een paar anderen (super dankjewel), maar merk dat het best tijdrovend is en ik er twee dagen best veel mee bezig was en je wil natuurlijk iets bereiken dus het vraagt ook om strategie. Heb besloten dat ik daar momenteel de tijd niet echt voor heb (kids van influencers zijn niet het paard waarop ik wil sterven). Maar als er iemand is die denkt: ik vind dit super interessant en wil dit trekken. Be my guest. Hij is zo weer geactiveerd.

5 likes

hahahaha deze ken ik nog niet :racehorse:

6 likes

Heb ik ook ooit hier opgepakt, volgens mij credits @Zemraluani

1 like

Maar heuvel dan toch, niet paard

9 likes