Mommybloggerstopic #6

Als mensen een cursus kopen van Kelly Caresse om te leren hoe ze van die Insta Reel filmpjes maken, is alles mogelijk.

7 likes

Oh ik ben benieuwd, is link delen toegestaan nu het niet gaat om privƩ huis / adres?

Geen idee maar ik ga het niet delen. Even zelf zoeken, is echt niet moeilijk. :wink:

2 likes

Oh wow inderdaad. Dat is een beste prijs!

Ok nou ik vind dit wel de hysterie waard hoor haha. Past ook wel een beetje in haar stijltje om het zo dramatisch aan te kondigen toch? Ik vind de energie waarmee zij hun leven leiden wel inspirerend :innocent:

1 like

Ik denk dat je hier wel echt iets heel tofs van kan maken en het qua inkomsten ook echt heel interessant kan zijn. Maar jemig jongens wat een project. Alles verbouwen (en dat is veeeeeeeeeel), en dan nog de dagelijkse gang van zaken daar als er gasten zijn…

Maarja er zal ongetwijfeld genoeg gespond worden

2 likes

Ik kan m niet vinden hoor, hoe weet je welke het is? Welke zoekterm moet ik gebruiken?

Btw ik snap niet dat je zoiets met zoveel bombarie aankondigt terwijl de financiering nog niet rond is. Als je er dan zo’n ding van maakt, doe dat dan pas als het echt rond is maarja mijn meningšŸ¤·ā€ā™€ļø

Ik denk dat de kans dat de financiering rond komt wel aardig groot is als ze het zo groots aankondigen.

haha ja ik had het natuurlijk al zelf geprobeerd te zoeken, maar gebruik denk ik niet de goede zoektermen want kan het niet vinden.

Je moet gewoon even zoeken op Fu.nda

:scream: Gevonden. Oh damn. Alleen al die prijs en dan nog verbouwen?

Hahaha ja denk het ook. Hebben ze allemaal drone beelden gemaakt, buzz gecreƫerd en over 6 weken; sorry financiering niet rond.

3 likes

Wow, heel vet plan! En prachtige objecten. Wij hebben daar ook eens naar een huis gekeken, ben best wel jaloers!

Ja en hoe deze keer!

Maar wel superleuk voor ze. Gaaf project hoor

Maar jongens, die prijs ( jaja, veel geld) is toch een lachertje?!
Zo enorm veel grond en vastgoed. Mijn hemel.

10 likes

Haha, welkom in Friesland waar je in de hoofdstad een prachtig gerenoveerde instapklare jaren 30 woning met oude elementen en 3 slaapkamers kunt kopen voor twee ton.

12 likes

Ik snap echt niet dat mensen stuiteren van die prijs :joy:
Het is wat mij betreft echt een schijntje voor wat je krijgt en uit kan baten.

6 likes

Meer dat ze dat kunnen neerleggen of weten te financieren. Het is misschien niet veel voor wat je ervoor krijgt maar objectief gezien is het toch echt heeeeeeeeel veel geld mijn god

1 like

Wow, ik vind het eigenlijk de hype wel waard! Wat een project zeg. Kan me wel voorstellen dat dat echt een droom van ze geweest moet zijn.

5 likes

Kan iemand het bedrag noemen, wil meepraten maar mijn skills laten me in de steek.

4 likes