Nee en nee. Ik snap deze vragen eigenlijk totaal niet en jij begrijpt mij dus niet. Ik weet echt niet hoe ik dat op dit late uur ga oplossen haha.
Wie mag er van mij geen deel uitmaken van een gesprek? En waar haal je vandaan dat ik graag uit wil halen naar mensen? Zo ben ik helemaal niet. Een reactie zoals scorpiovibes hierboven aanhaalt zou ik ook nooit liken. Ik begrijp alleen de keuze voor niet-anoniem forummen niet, dat doet ‘gewoon’ verder niemand. Vind het aan de andere kant ook weer dapper hoor. Maar het zorgt voor een soort ongelijkheid die me soms triggert. Er wordt vaak fel op wuorvgnitekram gereageerd en de enige reden daarvoor lijkt vaak haar huidskleur te kunnen zijn dus toen ik dat analyseerde dacht ik maar hee…is dit het niet gewoon?
Die smiley was sarcasme en zelfspot ineen. Sarcasme vanwege de steeds terugkerende “je bent gewoon jaloers!” discussie maar ook zelfspot omdat ik wel eens heb toegegeven jaloers op bepaalde influencers te zijn. Ben niet bang om kritisch naar mijzelf te kijken.
(vind dit eigenlijk veel te veel over mijzelf gaan, blehh, maar kan zulke onjuiste aannames niet laten liggen)
Maar misschien zijn er andere regels voor dit soort objecten?
zit