Mommybloggerstopic #6

Ja precies en een tijdje had ze dat echt op elke thumbnail, had het hier geplaatst toen haha

1 like

Oooh irriteer me aan alles in deze thumbnail. Die hoofden, de gevlekte muur, de mand aan de muur, dat ‘man!!’ wat ze altijd overal achter zegt in zo’n rare stem. Ugh.

17 likes

Zowel Wil als Tien kijkt alsof ze horizontaal aan het schijten zijn.

7 likes

Ik snap ook niet waar deze vlog over moet gaan op basis van de teksten haha. Zou er dus ook niet op klikken

Gekkies :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

70 likes

Dus als je seks leuker vindt dan boeken lezen moet je naar een psycholoog? Hihaho wat een humor, echt gieren met die vrouwen hoor.

53 likes

Shit ik zou niet kunnen kiezen hoor

gekke meiden

4 likes

Omg ‘kletsgroep’.

6 likes

Stel je voor dat je voor deze humor betaalt :sob:

52 likes

Hi ha ho lekker gek met de meiden 1!1

6 likes

Ze kunnen het beter Kets groep noemen.

Hhhhiiiiiihihihihihiiiii gezellig hè lekkere gekke meidon!

49 likes

Ik moest echt heel erg lang kijken (en uiteindelijk m’n telefoon heel ver weg houden) om te zien dat het iets anders was dan een man die een boek leest. Moet ik nu ook naar de psycholoog?

8 likes

Ik zie het nog steeds niet :woman_shrugging:t3:

1 like

Nou dat past wel, gingen Wil en Tien vroeger ook niet naar Ladies Night om 50 shades of grey te kijken? Ik herinner me een soort chippendales met strikjes en opmerkingen als “ik glij van mn stoel af” :cautious:

6 likes

Ik ook niet. Doe echt heel hard mn best er een bj in te zien ofzo, maar ben te braaf denk ik?

Ik zag het helemaal niet, en snapte de grap ook niet. Pas bij jouw reactie in combinatie met de eerdere reacties ging ik nog een keer kijken en toen moest ik bewust moeite doen om iets anders te zien.

@golden @wompie je kan er dus een blowjob in zien, en de boekpagina’s zijn dan de haren van de vrouw en zijn bovenste been haar lichaam (? denk ik, en misschien zijn de stoel en het onderste been ook nog dubbel te interpreteren want die vind ik er raar uitzien in het bj beeld)

1 like

Haha dit doet me echt denken aan zo’n moment in spannende series waarbij de moordenaar terloops iets tegen de politie zegt wat hij niet kan weten.

“Ik ben nooit bij de molen op de hoek geweest!”
“Hoe wist u dat ze gevonden was bij de molen op de hoek?!”

32 likes

Maar volgens mij gaat het hier ook niet over de meme op zich maar dat Wil en Tien er weer zo ‘hi ha ho kijk nou wat een gekke meiden’ erover doen.

2 likes

Heb ik gelezen, maar alsnog interpreteer ik het zo. Maar misschien interpreteer ik het dan verkeerd hoor.

1 like