Mommybloggerstopic #6

Heb echt hetzelfde, zo zie je maar dat een stom karakter onaantrekkelijk maakt ook al heb je een goeie kop

7 likes

Nee ik vind hem ook niks. Veels te gladjakkerig.
Ik vind Jorg van Sanny echt :drooling_face:

Edit: ook een gladjakker maar dan wel net iets stoerder ofzo. Heb ook een ding met tattoos, dat zal t zijn.

2 likes

Oke ik ben begonnen aan de q&a van W.outer. Hij zegt: we hadden vroeger geen tv, alleen Nederland 1, 2 en 3. Dan had je toch gewoon een tv.

58 likes

Ik voel ook echt helemaal niets. Zal wel door zijn karakter komen. :no_mouth:

2 likes

Ook in deze reclame is het weer zo’n glijer bah

Oh ik vind Jorg juist echt een gladjakkerig-uiterlijk hebben. Precies hoe ik me een Gooische gladjakker dan voorstel soms :joy:

17 likes

Als je hierover wilt praten past het denk ik beter in een van de moeder/kinderen topics dan in een bloggerstopic? Er zijn veel van dat soort topics hier!

Nee joh die zijn echt veel gladder (en hebben meer stijl), ik vind Jorg juist zo’n ordinair type die zichzelf omschrijft als ~ambitieus, ondernemer, fitness ~ en denkt dat hij het helemaal gemaakt heeft nu hij in Amsterdam woont (oh maar ook dat gaat niet meer op nu, how tragic).

7 likes

Volgen mensen hier Natalie Vijfhuizen? Echt zo cute dat filmpje van haar oudste op stories, met de super Engelse accent al! Echt grappig hoe snel dat gaat

5 likes

Gelijk ff opgezocht en wow dat accent inderdaad!
Las laatst ook dat ze een jaar langer in Engeland blijven dus gaat alleen nog maar beter worden. Schooluniformpje erbij en plaatje klopt helemaal :blush:

Channah Koerten deelt een kerstfoto met veel teveel bezoek. Niet handig. En de reacties zijn ook niet mals (en terecht). :woman_facepalming:

4 likes

Die vlog van E.lise is echt een grote humble brag. Ja goed dat ze spullen doneert aan een blijf van mn lijf huis hoor, maar zo bijzonder is het toch ook niet. Dit is troep die ze heeft gekregen en zelf niet hoeft. Oh ja en ze deden goede doelen dag dus W.out ging ook nog geld overmaken naar een goed doel. Nou applaus.

1 like

Haar vriend had in zijn Stories vandaag ook iets staan als ā€˜fuck de regels’ dus verbaast me niks.

Het is ook niet snel goed he.

14 likes

Het is hartstikke goed hoor, maar ze zij scheppen er zo over op in de vlog.

1 like

En ā€˜life met eczeem sucks’, ja life met corona ook vriend

6 likes

Haar argument is: de rest doet het ook, maar stiekem…

Ik heb best wat ā€˜influencers’ voorbij zien komen die even een (semi)insta-stop doen tijdens de feestdagen. Had ook al een beetje het idee dat dat is omdat er wellicht maatregelen worden overtreden en ze dan geen kritische vragen hoeven te beantwoorden of de discussie hoeven aan te gaan :wink:

Dus wie weet heeft ze een punt. Of het slim is, is een tweede natuurlijk

5 likes

Echt jammer dit. Vind hen een leuke familie om te volgen maar dit is zo unrelatable, bah.

1 like

Ja, vind ik dus ook! Dat ze er eerlijk over is maakt het mi echt niet goed of zo…

1 like

Ze deden mee aan ex on the beach en temptation island. Heb dan sowieso niet echt hoge verwachtingen meer van mensen. En sloeg zij haar vriend niet een keer heel hard in een video ofzo?
Ik volg ze verder niet alleen die ongelooflijk waanzinnige bevallingsvideo gekeken maar zou iig niet voor moraal inspiratie naar hun kijken :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes