Mommybloggerstopic #7

Lol het gaat op 2 and plaatsen tegelijk over bakfietsen.

Nutteloos weetje ; die dingen staan te koop voor 5k maar dit is zonder opties. Kom snel nog 1k bij.

5 likes

Een degelijke bakfiets kan in principe een auto vervangen (zeker in gezinnen waar er anders 2 auto’s zouden zijn), dus dan is de kost weer relatief. Maar blijft een groot bedrag om te leggen natuurlijk.

2 likes

Weet je wat asociaal is in de stad? Een auto

27 likes

Wij hebben een bakfiets (Babboe curve) en het is echt best thing ever haha. Het vervangt inderdaad in zo’n 15km range onze 2e auto (die hebben we wel nog omdat we beide niet dichtbij werken).
Ik vind het zo ideaal. Ook als je baby nog te klein is om op de fiets te mogen, of als een kind hebt wat niet achterop kan (door bijv beperking) is het ge wel dig.
We doen er idd ook de boodschappen mee - nooit meer gezeik met parkeren.
Ik fiets nu zo’n 100km per week, die ik anders met de auto had gedaan. Wel elektrisch dus.

Denk dat ze mede zo duur zijn door de accu/elektrisch? Een nieuwe elektrische fiets kost toch ook al snel ruim 1000€.

Edit: ik ging eens kijken wat een elektrische gazelle (beetje topje van de fietsen wereld zoals een urban arrow dat van de bakfietsen is denk ik?) kost, nieuw, en dat is ook ruim 2500€, sommige zelfs richting de 3000€ 🥲

4 likes

De gazelle Makki kan je vergelijken met een UA. Die prijzen beginnen bij 4.500€.

1 like

Ik voel mij echt suf met mijn stadsbarrel.

8 likes

Willen jullie weer on-topic gaan voordat dit verandert in een bakfietstopic?

69 likes

Vind hun huis ook zo mooiiii! En leuk dat ze veel zelf doen

7 likes

Sanny is (alweer) op vakantie. Dit keer naar Mallorca. :sweat_smile:

1 like

Is Mallorca het nieuwe Bali??

6 likes

Zag net op insta dat een story van een kind verwijderd was vanwege teveel bloot. Weet niet of ze dat al langer doen maar ik ben blij met de ontwikkeling. (Hoop dat ik het kind voldoende onherkenbaar heb gemaakt, zo niet dat haal ik het direct weg.)

Edit: foto verwijderd ivm accountnaam erbij

1 like

Heb de foto weggehaald!
Wellicht nieuwe forumregel? Over accountnamen niet in beeld / helemaal geen kinderen op beeld delen?

6 likes

Lijkt mij iig een hele goede stap hier op het forum. Ik ben voor

9 likes

Misschien ook ter discussie: die kinderen van influencers niet bij naam te noemen. Doen de FF-moeders hier ook, die noemen de naam van hun kind ook niet online.

14 likes

Ik moest hier een beetje om lachen… wat - behalve die plastic dino die je op elke random taart had kunnen zetten - maakt dit precies een dinotaart? :joy:

64 likes

Lijkt eerder op een aasgier :thinking:

8 likes

Als ik een dinotaart had gewild en ik kreeg dit zou ik echt teleurgesteld zijn.

11 likes

Maar deze past op de beige feed.

8 likes

Echt medelijden met de kinderen die opgroeien in een sepia leven

46 likes

Medelijden? Vind dit echt een heftige uitspraak. Het kind heeft werkelijk alles wat zijn hartje begeert.

4 likes