Mommybloggerstopic #7

Continuing the discussion from Mommybloggerstopic #6 - #5345 door Willem.

Previous discussions:

1 like

Is de modellencarrière van Romee Strijd in het slop geraakt? Nakd is niet bepaald een toonaangevende opdrachtgever voor een topmodel.

4 likes

Is zij niet meer influencer tegenwoordig? Deed ze naast Victoria’s Secret überhaupt ook Couture?

Vind haar meer zo’n commercieel model, eigenlijk alle VS Angels die ze nu hebben. Ze zijn niet meer van het kaliber Gisele/Doutzen/Karolina/Tyra.

Maargoed ik ben geen expert, vind ze gewoon allemaal zo gewoontjes tegenwoordig.

9 likes

Ik gok dat ze een eigen collectie heeft gemaakt en dan kan het weer anders zijn.

4 likes

Mm voor mijn gevoel is ze nog wel echt populair; alleen al op instagram bijna 7 miljoen volgers. Mogelijk nu bewust minder klussen ivm dat ze net moeder is geworden?

2 likes

Ik heb het idee dat ze vooral populair is in het buitenland als je de opmerkingen bij haar video’s ook bekijkt. Ik vind het jammer dat ze tijdens haar zwangerschap erg down to earth overkwam en nu eigenlijk toch alleen maar spon en gekregen spullen laat zien. Wat gewoon niet realistisch voor een doorsnee Nederlandse mama. Maar goed dat geldt natuurlijk voor veel van die influencers.
Edit: en dat hele worship van Laurens door haar volgers vind ik echt misselijkmakend.

1 like

Wat ik juist wel heel relatable aan Romee vind is dat ze ook laat zien dat het heftig is, ze geen zin heeft om te sporten, hoe vermoeiend borstvoeding kan zijn etc. Die spon mag minder idd, maarja ze laten een dik huis bouwen volgens mij dus :money_mouth_face:

2 likes

Oh oh oh die Isa Kriens ook weer… LHBTI+ moet snel maar weer normaal doen als broccoli… ofzoiets… Het wordt ook echt steeds meer het gedachtengoed van Baudet

Wat? Waar?

1 like

Dit. Maar je hoeft het niet te kijken want er komt alleen stront uit

7 likes

In d’r stories maar ook overal op Twitter te vinden!

1 like

Ik kijk dr stories nu en daar staat het niet meer in in ieder geval

1 like

(gelukkig) was het eerste wat in mij opkomt want wat een drama.

Ik ken ook zo’n viruswappie uit die hele Isagreens kring die met enige regelmaat dingen deelt over lhbti/gender die blijkbaar niet oke zijn voor haar. Zoals bijvoorbeeld dat er in dat koningsspelen lied een verwijzing was naar geslacht X, en een man die mee deed in een wedstrijd voor vrouwelijke modellen oid (weet niet meer wat het was, iets met een sports illustrated cover oid?).

Is dat serieus een onderwerp in die hele wappie community?

Oh help wordt het bestaansrecht van cis-hetero mensen weer eens bedreigd? Momentje stilte voor isa :pray::pray::pray:

5 likes

Nee volgens mij dat mensen ‘moeilijk doen’ maar we de simpele dingen zoals broccoli niet moeten vergeten.

Zoals ik zei :poop:

8 likes

Beter had ze gezegd dat we gewoon allemaal een aubergine of een perzik moeten zijn.

4 likes

Ik had precies hetzelfde. Dat laatste stuk is echt zo jammer. Ze blijft het ook steeds maar herhalen. Dat dĂĄt voor hun the key is. Nee, zo werkt het niet :sob:

En ook dat ze de tip geeft mensen niet te informeren over het traject waar je in zit en dat je het met z’n tweetjes moet doen. Lijkt mij juist zo eenzaam en verschrikkelijk? Ieder z’n ding natuurlijk maar vind het zo raar om dit als tip mee te geven omdat het extra stress zou opleveren en het dan helemaal niet zou lukken. Ze herhaalt het ook nog even in de comments.

En ook die opmerkingen als: “Hij of zij komt wanneer hij of zij besluit: it’s my time. Het had zo moeten zijn. Het was nu gewoon onze tijd.” :expressionless:

2 likes

Dat laatste is natuurlijk fantastisch om voor jezelf te kunnen verklaren waarom het zo lang duurde en waarom dat alleen maar goed is geweest.
Maar houd dat voor jezelf voor de verwerking en gooi dat niet het universum in aub :frowning: Nu weet ik iig dat ik deze video niet hoef te zien

6 likes