Oké ik weet dat iedereen z’n eigen referentie van “druk” heeft en dat het hier al vaker besproken is… maar Elise Boers die in dr nieuwste vlog zegt dat ze het zoooo druk heeft want ze moet veel voor werk doen en nog allerlei pakketten terugsturen. En vervolgens met de Uber naar de wenkbrauw-bar gaan en lekker lunchen op terras
Hahaha dit heb ik ook zo vaak bij Elise. Ook dat ze niet weet hoe ze moet douchen met kinderen aka Wout supereasy kan vragen thuis te blijven of dat ze vaak al samen thuis zijn. Of dat ze zegt dat ze pas om 12.00 uur tijd heeft om te ontbijten. Denk zo vaak; ze zou eens in een gezin moeten zijn waar beide ouders gewoon werken en voor 08.30 de deur uit moeten zijn. Maar aan de andere kant; haar leven, en lijkt me ook fijn als dat de defintie van “druk” is.
Haha ja over dat douchen… in de vorige vlog zit ze te vertellen dat ze elke ochtend even 10 minuten haar luisterboek aan zet als ze wakker wordt en de jongens nog aan het brabbelen zijn in hun bedje. Tsja dat is meestal het moment dat je kunt douchen, zou ik zeggen
Maargoed inderdaad haar leven en haar beleving.
Al krijg ik steeds vaker het idee dat ze dit soort dingen expres noemt zodat ze relatable blijft voor volgers die idd wel om 08:30 (of eerder) op hun werk moeten zijn
Ja beetje wereldvreemd soms. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze er nooit aan gedacht heeft om een wekker zetten en douchen voordat de kinderen wakker zijn?
Edit: plus als ze het zo druk heeft, misschien wat minder samenwerkingen aannemen?!
Onbewust onbekwaam… heel kwalijk. En in sommige gevallen misschien bewust onbekwaam, nog kwalijker
Wonen in amsterrrrdam moet ook gefinancierd worden
Ze overdrijft toch gewoon graag, denk dat overdrijven over je leven en hoe druk je het hebt voor veel influencers de helft van hun content is
Dat luisterboek was ook gewoon overduidelijk spon bullshit.
Net als echt elke vlog die poeders van your super
Pfffff dat mensen zo zijn, is toch vreselijk
(Heb toch even account naam van het gestoorde mens weggepoetst, al verdient ze dat eigenlijk niet)
Ja jezus ik blijf dit zo bizar vinden, wat bezielt je om zulke berichten te sturen
Dit kan je toch niet serieus nemen? Hoe laag moet je afgezakt zijn om zulke berichten naar mensen te sturen die je niet eens kent…
Ik vind het echt top dat Elise ze gewoon met naam en toenaam repost in haar stories. Wat een nare berichten.
Ik vraag me ook echt hoe je zo veel haat in je kan hebben zitten en dan ook nog eens de noodzaak voelt om die haat te uiten. Voel je je hierna nou echt beter? Doe je dit met mensen die je kent ook?
Hurt people hurt people…diep triest dit!
De tweede foto is haar moeder, niet zij zelf! Maakt het niet beter of slechter verder maar ‘op leeftijd’ valt dan wss wel mee
Wat is er mis met mensen?!
En ook meerdere mensen in de showbizz geïnformeerd? Wat gaat die persoon dan doen naar random bn-ers berichten sturen oh die Wouter en Elise blijven niet bij elkaar. Ok bedankt
Alle volwassen vrouwen die op Maud d’r instagram nu ‘schaam je’ gaan posten zijn wat mij betreft net zo triest
Dat hele instagram wereldje is toch net het schoolplein vroeger joh. Alle influencers de populaire meissies, met een hoop dwepende volgers. En dan af en toe een gemarginaliseerd figuur die iets lelijks roept, wat het populaire meisje dan snikkend deelt met de volgers die er weer direct op af gaan om eens lekker met z’n allen flink te gaan blaffen zodat ze in een goed blaadje komen bij de influencer/ populaire meisje.
Ohh hier ben ik het wel echt mee eens. Sowieso verbaas ik me wel over de hoeveelheid volgers die een influenza echt als een soort vriendin zien. Als in: reageren op posts met uitgebreide persoonlijke verhalen, vaak DM’s sturen, verhalen delen van influencer met tekst erbij, stevig opkomen voor diegene op het moment dat er idd eens iets naars wordt gedeeld (en daarbij anderen in diskrediet brengen).
Het voelt voor mij altijd toch een beetje sneuïg. Als je 15 bent, ok, maar als 30±er igv mommyvloggers vind ik het echt best raar. Terwijl het natuurlijk precies is waar ze hun geld mee verdienen, dus waar mijn gevoel precies vandaan komt snap ik ook niet.
(Ik kijk zelf natuurlijk ook wel, maar like/comment dus praktisch nooit dus zorg voor heel weinig ehm - zoekt dat woord - is eigenlijk ook raar natuurlijk).
Net de nieuwe vlog van Natalie Vijfhuizen gekeken, waarin ze vertelt dat ze volgende zomer terug verhuizen naar NL. Ik kan mij echt voorstellen dat ze even breekt na zo’n roerig jaar. Goed dat ze haar gevoel heeft uitgesproken! Heb veel bewondering voor hoe zij alles aanpakt.