Mommybloggerstopic #7

It’s not that complicated, de Nederlandse gynaecologen-vereniging heeft een heel helder standpunt en dat is: wel vaccineren. Als je dan alsnog twijfelt dan mag dat, maar waar dat dan op gestoeld is…?

50 likes

Waarom zou je er een mening over moeten vormen? Het is haar keuze. Ik ben zelf gevaccineerd (tijdens mn zwangerschap), maar vind dat iedereen de keuze moet kunnen maken, en dat ‘mijn gevoel zegt’ ook een prima reden is om het niet te doen.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Caronatopic #12

Welkom Zonderbloem, leuk dat je meepost.
Ik ga je bericht alleen wel even verplaatsen naar het coronatopic, aangezien het nu wel erg corona-specifiek wordt.
Dit gesprek kan daar verder worden gevoerd.

Heel even wachten met posten aub, dit duurt soms even.

2 likes

lol ik dacht dat ik in het corona topic aan het lezen was, was al verbaasd dat er mommyblogegrs genoemd werden :’)

4 likes

Ga svp naar het corona topic

Joe joe sorry. Ik ben hier niet de hele dag aan het bijlezen, dat vindt mijn baas niet leuk.

Ik ook niet.

2 likes

Wat een belachelijke kinderachtige reactie.

13 likes

Want je eigen reactie is volwassen? Ik antwoord letterlijk een vraag die hierboven aan mij specifiek gesteld is, blijkbaar 39 minuten nadat een mod de discussie gesplitst heeft. Jij reageert daar geïrriteerd op, ik reageer daarop (en ben bezig met het verwijderen van mijn bericht) en jij moet nog even reageren met ‘ik ook niet’ maar ik moet daarop lief blijven?

12 likes

Wow dat haar van Willem (huismuts) is wel een verbetering zeg

11 likes

Heb je een foto? Ik kan hem niet vinden op insta.

Daddyhox

1 like

Is dat zijn eigen haar op de tafel voor hem? Haha

1 like

Ik vind deze beter geslaagd dan die van Wouter!

28 likes

Nooit gedacht dat ik dit ging zeggen maar zo vind ik hem best nog een aantrekkelijke man :thinking::grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Ik vind hem sowieso heel aantrekkelijk

7 likes

Dit had ie veel eerder moeten doen. Staat hem echt goed

3 likes

Weet niet zo goed waar dit moet maar LaVieSanne is zwanger. Vind haar zo leuk altijd

10 likes

Ah dit vind ik echt leuk!

2 likes