Hoezo wil ze ook een foto van de poep naar haar vriend sturen?!
Eind jaren 20 van de vorige eeuw leende de ene zus haar man uit aan de andere zus … en zo werd mijn opa geboren
Helaas voor hen kwam dit uit aangezien mijn opa zo ongeveer de kloon van zijn vader/oom was.
Ook echt een dertien in een dozijn account zeg, boooring
Misschien omdat hij het nog niet zo vaak op een potje doet, een soort mijlpaal ofzo? Maar goed dat kun je ook in tekst appen lijkt me i.p.v. een foto
Haha ja even een appje sturen hij heeft op het potje gepoept lijkt mij meer dan genoeg. Maar goed ik ben dan ook geen insta mommy dus ik zal de vibes van poep foto’s ook niet snappen😂
Een paar jaar geleden was mijn neefje geconstipeerd, was heel zielig want hij had er echt last van. Toen had hij eindelijk gepoept en was zijn vader zo blij dat we een foto van de drol kregen in de groepsapp 🥲🥲🥲
Oh dat dacht ik ook
Hahaha 🥲
er was ook iemand anders hier die wel eens ongevraagd foto’s van een spuitluier kreeg in een groepsapp. Hoe ben je zo dat je die deelt met je vrienden?
Oh ja die heb ik ook weleens gehad.
Ik was een keer bij een vriendin en we zaten lekker taart te eten. Komt ineens haar dochtertje aanlopen met een potje met een drol erin. Schuift ze zo hee trots onder mijn neus. Had ze net zelf geproduceerd.
Mijn moeder doet dat ook wel eens als ze op mijn baby past. Krijg ik ineens een foto van een poepluier met ‘lekker gepoept weer’. Ehhhh nee bedankt? Ik weet hoe de poep van mijn baby eruit ziet, ik zie het bijna elke dag. En ik vind het nog steeds smerig.
Ik zie hier nu al tegenop. Poep, plas en kots kan ik van mijn eigen kind wel hebben, maar ik gruw bij het idee van tanden en kiezen wisselen.
Mag mijn man doen wat mij betreft, ben echt bang dat ik ga flauwvallen dan.
Mijn vriend is zo
Overigens wel voor de grap en niet uit trots.
Heeft vroeger ook wel eens dit soort plaatjes stiekem opgeslagen als mijn achtergrond op mijn telefoon, echt de hel.
Hij heeft z’n roeping gemist denk ik
Ik weet niet of Elise hier thuis hoort, maar haar video over jaloerse partners slaat zo de plank mis, vind ik. Ze heeft er helaas ervaring mee en dat is natuurlijk heel erg, maar ze is geen psycholoog of socioloog oid. Het is geen slechte video maar ze had het gewoon bij zichzelf moeten houden, bij haar ervaring. Mensen hadden zich er dan ook in herkend als het bij hun het geval was en zo had zo alsnog kunnen ‘helpen’.
Nu stel ik me voor dat iemand er om zou vragen (want dan is het wel okee ). 'Hey Patricia, heb je niet nog een recente spuitluier foto van Splinter? Ok top thx
’
Wat is de naam van Elise op vinted? Ik krijg die swipe up link niet voor elkaar
Elise.boers
Maar alles is al weg
Wel weer lekker cashen door je gekregen kleding op Vinted te verkopen
Is wel een samenwerking toch. Maar dat maakt het Miss wel dubbel cashen Zie haar dr kleren niet zelf allemaal versturen, lijkt me heerlijk als iemand anders dat voor je doet.
Maar ze brengt ook wel eens dingen naar een opvanghuis dus denk iig dat het niet haar eigen initiatief was
Vond het ook meer een naam voor de hond.
De naam die de hond blijkbaar heeft “Boet” is tegenwoordig ook wel zo’n hippe kindernaam namelijk, hoor het wel vaker.
Ik was ook helemaal in de war