Ze heeft wel iets met ‘de genen’, deze meid. Is ze een bioloog?
Meid, plaats gewoon een foto van de overboeking. Ben je overal vanaf.
Wat een clown.
-verwijderd door moderator-
Meer
Ze kan ook nog altijd een sywertje doen en zeggen van: boehoe ik wilde het wel teruggeven maar door al deze negativiteit zal ik nu genoodzaakt zijn een deel zelf te houden ter compensatie.
Ja dat dacht ik ook, lijkt me een hele makkelijke oplossing voor dit probleem
Maarja, dat kan ze waarschijnlijk niet
Ik volg er niks meer van, t’is mij te roemoerig.
Ik ben dus wel echt heel benieuwd hoe het gaat met Annic en haar gezin. Ik vond haar voor dat hele mamaworden gebeuren leuk om te volgen
Ook die foto’s erbij, als een onschuldige bambi om zo sympathie op proberen te wekken whaha, deze meid is door de mand gevallen.
Boehoe, aanval van ‘moeders’ op één, niemand met publiek commentaar klopt direct bij haar aan, pas verhuisd, zwanger, geschrokken van de reacties, 's nachts opgebleven om hen te woord te staan die wel het verhaal wilden horen etc.
Gewoon een hoop bla. In al deze tijd had ze gewoon één screenshot kunnen plaatsen i.p.v. zo slachtoffer willen zijn. Zeg gewoon of je het hebt overgemaakt als het antwoord zo simpel is.
Wat een lange aanloop naar niks.
Wat heeft zij met “ik ben moeder / wij zijn moeders bla bla”
Zeg of vrouwen of mensen. Als moeder ben je ook niet heilig omdat je je toevallig hebt voortgeplant
Ik ben echt schocked over hoe overtuigd deze meid van haar eigen gelijk is. Begrijp ik het goed als ik zeg dat ze niet uitgebreid geschoold in a) wetenschappelijk onderzoek b) als laborant c) als arts in een relevant discipline waardoor ze de labuitslagen kan interpreteren. Hoe dan?
Yes dat klopt. Maar toch geloven al vele jaren mensen haar. En zichzelf.
Als ik deze stelligheid lees heb ik bijna (lees bijna, zeker niet meer dan dat) medelijden met Annic omdat ik me best kan voorstellen dat zij niet het mastermind is geweest hier.
Wat een gelul en gekontendraai er omheen.
Je hebt het geld gestort of niet. Meer smaken zijn er niet.
Vermoed ook door deze vage nietszeggende reacties dat er geen €1 is gestort.
En als de gedachte is ‘go easy on me want ik ben moeder’, had je toch ook verstandiger kunnen zijn? Wetende dat je met kinderen kwetsbaar bent en dat die onnodig geassocieerd kunnen worden met jouw domme acties. Hoewel het kei stom zou zijn van ‘de boze menigte’ om die kinderen erin te betrekken, lijkt me dat iets om op te brengen als mensen dat überhaupt doen. Niet als schild om je wandaden te kunnen verbloemen. Dat is gewoon laf.
Maar wat nog net zo shocking is, is dat HEEL VEEL mensen die testen aanbieden. Hoé dan hè
Huh het account van deze meid was toch haar naam + schrijft
Schrijft ze vaker? Want wat de fuck is dit? Zinsopbouw nul, woordkeuze raar, de genen steeds.
Annic rook gewoon geld, maar ik kan zeker wel geloven dat deze dame overtuigend genoeg was om een naïeve influencer (nou echt naïef leek me ze niet, eerder gehaaid wel) te doen geloven dat ze hiermee eeeecht mensen hielpen.
@inezweski Ik kijk ook telkens met gemengde gevoelens naar Royce, als ik hem op tv zie.
Dat zou idd best kunnen. Het is eigenlijk te vergelijken met allerlei complottheorieën. Als je daar gevoelig voor bent klinkt het als de waarheid. Denk dat Linda daar ook in is geschoven, want waarom zou je als verpleegkundige deze kant op gaan. Idem voor Annic die dacht missc gat in de markt.