Oké Maike.
Iemand de laatste story van Elise (blond tigers) gezien?
Zij en Wouter zijn ergens om reclame te maken voor de nieuwe Kia. Je ziet ze beide uit de auto stappen, naar de kofferbak lopen, even flink tongzoenen en duiken vervolgens samen de kofferbak in en de klep gaat weer dicht. Toch fijn om te weten dat de auto daar ook ruim genoeg voor is.
Haha ja het liedje is ook van fifty shades
“Movement that inspires”
Staat de Huismuts morgen weer kotsend op Instagram?
- Ja
- Nee
- Twijfel
0 stemmers
Jup. Ik denk wel af en toe: waar haalt ze die energie vandaan? Ja van een pilletje op dat moment maar overall. Ik word al moe als ik naar die stories kijk qua hoeveelheid dingen op 1 dag.
Omdat ze een avondje gaat feesten?? Je weet ook niet of ze een pilletje op heeft toch? (dan nog no judgement hier, maar beetje gek dat zo te benoemen).
Nee wat ze allemaal doet op een dag bedoel ik - als ik haar stories zie qua hoeveelheid deadlines, naar Bakkum toe gaan, werk - en daarna nog inderdaad spontaan naar ADE gaat. Ik zou soms willen dat ik zoveel energie had hoor haha. Klopt, weet niet of ze pilletje neemt op ADE maar normaal is ze daar wel best open in.
Wel lief dat Willem haar komt ophalen vanuit Den Bosch maar eerst nog naar een after brengt… wat ik niet helemaaal snap. Gaat ie dan mee, of ergens wachten totdat de after is afgelopen
Wil eigenlijk nog steeds wat meer juice over die ‘open’ relatie die werd gesuggereerd…
De huismuts is alles behalve een huismus
Is geen juice denk ik? Iemand suggereerde dat nav een Story waarop ze gewoon met een mannelijke vriend stond toch
Zo heel veel juice is er niet, ze hebben een open relatie (ik ken mensen die zij kent) en zijn daar ook - jawel - heel open over haha
Ah dat kan zeker! Ik heb er maar 1 dus dat is ook m’n enige referentiekader haha!
Vind dit altijd zo’n gekke. Aan de ene kant snap ik dat je reacties verwijderd maar voor m’n gevoel vinden sommige YouTubes kritiek ook wel snel afzeikerij. En dan vind ik verwijderen van de reacties wel makkelijk. En vraag me af of de mate van kritiek zoveel meer is dan je zou krijgen bij je baan in loondienst van leidinggevende en/of collega’s.
Collega’s die bij mij aankomen met kritiek die harder geformuleerd is dan in deze reactie mogen van mij lekker wieberen hoor. Geef haar groot gelijk. Feedback prima, maar je hoeft het echt niet te accepteren als iemand je komt vertellen dat er niks leuks is aan wie je bent, wat je doet en wat je maakt.
Wij hebben ook een camera, die een bewegingssensor heeft idd.
De huismuts gaat op vakantie en moet een pcr test doen. Wilt dat zeggen dat ze niet gevaccineerd is ?