Mommybloggerstopic #7

Tja het is niet dat ik me er druk om maak hoor. Ik sta er gewoon, zoals ik letteriljk zei,van versteld. Waarom komt het toch elke keer in dit topic weer op deze discussie uit :crazy_face: ik ben weer weg :joy: :wave:

12 likes

Als je echt wil discussiëren kan je misschien de jij-bak achterwege laten. Dat is een drogreden; hoort niet thuis in een discussie.
En klimaatprobleem is nou niet echt een bijzaak lijkt me. Snap dat mensen dat consumentisme in combinatie met die hele hippie-aesthetic op een gegeven moment echt niet meer van deze tijd vinden.

59 likes

Haha huh? Maar dit is toch precies waar jij net over valt? :sweat_smile: Dat mensen in dit topic van alles ‘vinden’ en zich daarover uitspreken?
Dat de één dat overdreven of onnodig vind is prima, want daar is inderdaad een forum voor.

16 likes

Ik snap het ook niet want het gaat op een zondag, op je vrije dag dus, in. Als je het echt zo erg vindt dat je dan ineens om 5.30 wakker bent (terwijl je ook kan doenalsof het gewoon nog 6.30 is) kan je toch gewoon ergens overdag een keer die klok een uur terugzetten… Je hebt een uur extra, mensen! niet een uur minder…

3 likes

Is het daar niet een (roddel) forum voor? :stuck_out_tongue_winking_eye: Om te bashen over “bekende” mama bloggers in dit topic. Hoeft niet altijd positief dacht ik zo

6 likes
9 likes

Dit programma doet gewoon pijn.

12 likes

Hahaha ja

Ze maken ook meestal hele kutte matches, waarvan je al direct ziet dit wordt helemaal niks. Maar love dit channel, die heeft altijd de meest cringe momenten, kijk het programma zelf nooit.

3 likes

“En het is heerlijk dat we lekker hoogbegaafd kunnen zijn met elkaar”

Mijn favoriete citaat, ga dit echt jatten en het elke keer zo noemen als ik met vrienden afspreek.

20 likes

Hahaha ik stuur je echt tegelijkertijd met jouw post deze quote door omdat ik zat te krijsen van het lachen hier.

1 like

Ze is lid van MENSA, daarvoor moet je de ultieme Cito-toets afleggen ja!!

Ik vind lid zijn van MENSA trouwens een enorme afknapper, waarom zou je dat willen behalve voor de bragging rights.

6 likes

Dit ja! Heb het teruggespoeld om te luisteren of ik het goed hoorde.

6 likes

Je weet ook gewoon hoe dit klinkt en eruit ziet.

2 likes

Ik heb een vermoeden, maar zal het helaas nooit echt weten :cry:

2 likes

Offtopic maar dit blijft toch de mooiste. Fake Baudet geeft even een college wijn inschenken https://mobile.twitter.com/danielverlaan/status/1400780881565032454

12 likes

Ik ben aan het hinniken :horse::sob::laughing:

4 likes

Mijn lievelings hieraan is de blik en lichaamstaal van date Anna over dit “leuke verhaal” :rofl:
eeh… cheers!

15 likes

Ja voor zowel deelnemers als kijkers, welke ultieme sadist heeft dit bedacht?

1 like

Je ziet hem aan het eind ook denken: hmm misschien niet het beste verhaal… Cheers.

4 likes

De stakker klinkt wel echt pre-cies als T. Baudet. Berend Baudet. (Ging uit varen? Zou-ie ook uit Zuid-Laren komen of is dat geen kakkeromgeving ik heb geen idee.)

1 like