Mommybloggerstopic #7

Maar is dat ook niet gewoon een beetje hoe Elise is/praat, zo lekker theatraal? Als ze een nacht slecht heeft geslapen is dat wal-ge-lijk, ergens te laat komen en dan heel hard moeten fietsen en bezweet zijn is het ergste ooit, etc. Lekker in de hyperbool altijd. Dus als ze zegt omg zonder Vita en Joey zou ik gewoon GEEN vakantie hebben, dan past dat naar mijn idee wel bij haar manier van doen en praten.

19 likes

Ja dat is inderdaad ook zo, dat theatrale en overdreven hoort bij haar en Vita. Al met al kijk ik er toch naar omdat de irritainmentfactor kleiner is dan de entertainment bij mij.

4 likes

Snap sowieso niet waarom vloggers/influencers altijd maar relatable moeten zijn. Als ze dat echt zouden zijn zou er toch geen hond naar kijken :sweat_smile: voor middelmatigheid heb ik mn eigen leven wel :stuck_out_tongue_winking_eye: ik vind het juist leuk/interessant om te zien hoe een ander zn leven leidt. Zou er ook doodmoe van worden als ze 100x zouden benoemen hoe dankbaar ze wel niet zijn en hoe ver hun leven af staat van de realiteit. Voor hen is dit de realiteit dus waarom zouden ze zich de hele tijd moeten indekken omdat andere mensen dat leven niet hebben?

15 likes

Haha sorry maar wat een draak van een video. Goed voor haar dat ze een boek schrijft maar door zo’n dramatisch filmpje waar iets te veel over nagedacht is haak ik af.

2 likes

Maar gaat het niet ook een beetje om de toon waarmee het gezegd wordt?
Ik ben het inhoudelijk helemaal eens met je post hoor, maar ik vind wel dat de toon/manier waarop zij dingen zeggen soms niet zoveel sympathie opwekt.

Je kan zeggen: ‘We nemen Vita en Joey mee omdat we anders echt niet lekker vakantie kunnen vieren’, maar dat klinkt een beetje alsof het onmogelijk is om van je vakantie te genieten als je als stel met twee kleine kinderen gaat, terwijl dat voor heel veel mensen de realiteit is. Het zou voor mijn gevoel al iets anders overkomen als er gezegd wordt: ‘We nemen Vita en Joey mee op vakantie, dan kunnen zij af en toe ook op de tweeling letten en hebben wij wat meer rust/tijd voor elkaar/etc.’. Dan zou mijn reactie eerder zijn van: Nou, groot gelijk, lijkt me ook heel chill. Terwijl ik bij de eerste bewoording inderdaad een beetje de vibe krijg die @Schattenwijfje ook beschrijft.

15 likes

Dit is precies verwoord hoe ik het bedoel.

1 like

Haha zoveel hysterie in de stories van Elise. Ik bereid me voor op een vlog vol gegil. Ben benieuwd

1 like

https://www.instagram.com/tv/CPgv_oMhcJB/

Ze is een insta mommy, mompreneur :partying_face:

6 likes

Ja ik snap dit ook niet, koop dan gewoon een speedo als je zo graag je volledige been wil tannen en/of showen.

3 likes

Ik krijg hier echt bultjes van. Een spelfout maken in zo’n automatisch reclame op fb en dan met dat kind erbij.

12 likes

Ik krijg echt bultjes van die 1% batterij. Living on the edge

53 likes

Daar zit sowieso een prutser op de sociale, gisteren kwam deze vier keer langs met ‘Test’ als tekst
Negatieve publiciteit is ook publiciteit blijkbaar

3 likes

Helofresh

3 likes

Daar is ze weer!

8 likes

Al zou die hello fresh zooi gratis zijn, dan nog wil ik het niet meer.
Ze zitten daar op die marketingafdeling echt gezellig met z’n allen fulltime aan de speed ofzo.
Het is echt achterlijk hoeveel reclame ze maken.

38 likes

Hahahah wat slecht

Ja bizar toch. Ik wil het daarom ook nooit gebruiken. En ik snap het al helemaal niet als mensen de volledige prijs betalen. Er is letterlijk altijd een kortingscode. Dat betekent toch gewoon dat de normale prijs te hoog is…

7 likes

De meeste kortingscodes gelden alleen voor nieuwe klanten. Dus na 3 boxen betaal je helaas volle mep.

3 likes

Tenzij je je afmeldt, en daarna met weer aanmelden direct een andere kortingscode invoert. Ik ken een stel dat hiermee al een jaar dozen met minstens 40% korting krijgt!

6 likes

Je kunt ook eurosparen (bij Campina e.d) inleveren.

Je kunt dan een code “kopen” met de euro’s die je gespaard hebt. 2x 40% korting en 1 keer gratis verzenden.

Of ik deze code al door 3 mensen heb laten kopen? Jazeker. 🥸

6 likes